Re: FAQ: Op hotelkamers bieden via Priceline.com
Ik heb een vraag;
Ik heb een hoop boekingen via deze site, via "name your own price". Je krijgt dan de mogelijkheid je verblijf te verlengen.
Als ik nu op bijvoorbeeld 25 februari een gewonnen bidding heb gehad, en ik besluit nu, op 3 maart, om mijn verblijf te verlengen met 1 dag.
Welke koers van de dollar hanteren de (meeste) banken dan
-A De koers van de dag dat je de bidding hebt gewonnen, dus in mijn voorbeeld 25 februari
-B De dag van de daadwerkelijke verlenging van je verblijf, dus in mijn voorbeeld 03 maart
De dag waarop priceline het bedrag afschrijft van jouw rekening. De bank hanteert echter niet de huidige dagkoers maar volgens mij de koers van gisteren.
Maar dat scheelt je uieindelijk een paar cent en dat met deze zeer mooie dollarkoers. Ik zou me daar niet druk over maken.
Tja, of het nou €30,21 is of €29,98* ... zoveel maakt het nou ook weer niet uit. En mijn ervaring is dat het inderdaad om dit soort kleine verschillen gaat.
*voorbeeldbedragen
Dus als ik het goed begrijp bied ik ong. 30 dollar voor een 3 sterren hotel/kamer?
Voor Orlando, maar gelden die richtprijzen ook voor St Petersburg?
Gr,
Nancy#-o
Je kan met Priceline alleen verlengen 1 dag na 25 februari of 1 dag voor 25 februari.
Bedrag wat van je creditcard wordt afgeschreven is volgens mij de dollarkoers van de dag dat Priceline je bedrag incasseert nav je boeking.
Bedankt. Ik ga direct eens kijken op biddingfortravel.
greetz
Hallo
Ik heb ook een vraag.
Ik wil 3 nachten boeken in een hotel in Saint Petersburg beach of Clearwater beach, maar weet je dan ook of het aan het strand staat of is dat een gok.
En wat moet je ongeveer bieden voor een 3 sterren hotel want als ik een bedrag invul komt er iedere keer in rode letters dat het bedrag waarschijnlijk te laag is of moet je dat negeren.
Groeten Theo
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door
theovg
Hallo
Ik heb ook een vraag.
Ik wil 3 nachten boeken in een hotel in Saint Petersburg beach of Clearwater beach, maar weet je dan ook of het aan het strand staat of is dat een gok.
En wat moet je ongeveer bieden voor een 3 sterren hotel want als ik een bedrag invul komt er iedere keer in rode letters dat het bedrag waarschijnlijk te laag is of moet je dat negeren.
Groeten Theo
Als het bedrag rood is, is het bedrag te laag....
Probeer er net boven te gaan zitten ( net zo lang proberen dat het niet meer rood is).
Vervolgens gaan bieden.
Als je geluk hebt, heb je meteen prijs.
Zoniet de volgende dag 24 uur later weer proberen.
Iedere keer en beetje erbij.
Krijg je een melding,als je 15 dollar meer biedt gegarandeerd prijs hebt.
NEGEREN.... gewoon weeri ets meer bieden.
Meestal heb je dan prijs.
Anders weer de volgende dag proberen.
Pascal