@Mostertjes
Ik zou eerst een nakijken of het niet all-in is bij je Villa of accomodatie.
Wij hebben bijvoorbeeld een Hi speed internet incl. internationaal bellen abonnement.... bellen kost dus 'niets'.
Greetz, Remco
Afdrukvoorbeeld
@Mostertjes
Ik zou eerst een nakijken of het niet all-in is bij je Villa of accomodatie.
Wij hebben bijvoorbeeld een Hi speed internet incl. internationaal bellen abonnement.... bellen kost dus 'niets'.
Greetz, Remco
Je zou even de tarieven kunnen vergelijken om naar Nederland te bellen.
Misschien zit er verschil tussen en is de prepaid van Walmart ook geschikt om naar Ned. te bellen?
Ook mogelijk, dat je ondanks prepaid, toch een maandelijkse fee moet betalen in de USA.
Succes
Knaapje
Probeer deze eens:
http://www.nobelphonecards.eu/call__from_-1-203.html
Beste Forumgebruikers,
Het volgende: ik bezit een simlock vrije Iphone en wil deze meenemen naar florida om aldaar te gebruiken. Is het mogelijk om een prepaid abonnement te kopen voor de periode dat ik in Florida ben? Zo, ja welke aanbieder zouden jullie mij aanraden. Bij voorbaat mijn dank voor de reacties.
Misschien kun je iets met deze post? Te koop prepaid SIM AT&T
Njit, bedankt voor de tip. Maar voor mij geld hetzelfde als voor de afzender. Wij gaan pas eind oktober naar Florida. Maar ik kan nu natuurlijk wel online ff zoeken naar een simonly van AT&T. Dus nogmaals bedankt voor het zetten in de goede zoekrichting.
Groet,
Ni
Hallo,
Ik wilde wat vragen betreft het mobile bellen vanuit Florida naar Nederland. Ik heb al gezocht maar kan niet echt een antwoord vinden.
Ik had ergens ooit op een site gelezen dat je beter een prepaid mobile telefoon in amerika kan kopen en daar mee naar nederland bellen. Als met je eigen mobile telefoon (abonnement). Er wordt gezegd dat dat veel goedkoper is.
Is dat waar? En zo ja, wat kan je dan het beste (provider) kopen?
Wie kan me daarmee helpen?
Vast bedankt.
Groetjes,
Astrid
<<Vraag toegevoegd aan bestaand onderwerp over bellen.>>
Niet helemaal een antwoord, maar als je EN een smartphone hebt, EN internet beschikbaar, is Skype de goedkoopste oplossing.
Ik heb het op mijn iphone geinstalleerd, en 10 euro opgestort. Uitgebreid gebeld met thuis (ook vanuit Dennys en anderen die internet gratis aanbieden).
Nu heb ik nog 7,92 over....
Hoi Weimar,
Ik heb een Nokia XpressMusic. En ik denk niet dat ik Skype hierop kan installeren. Het gaat ons alleen om het bellen en smsen.
Dank je wel.
Wij hebben bij CVS een "prepaid long distance phone card" (Verizon) gekocht. Eentje van 30 dollar. Hiermee konden we ongeveer 400 min. van vast toestel naar vast toestel bellen (internationaal). Indien van GSM of naar GSM werden het aantal minuten minder. Uiteraard is Skype de beste oplossing om met het thuisfront contact te houden....