Yep laten we kijken wat er gaat gebeuren, mijn Hertz reservering heb ik achter de hand....
Meen dat er morgen iemand gaat met enkel de National reservering, hoop niet dat ze 600 dollar moeten bijbetalen....
Afdrukvoorbeeld
Dat zijn dus twee totaal verschillende antwoorden van dezelfde website i.e. Expedia. In het ene zijn de boekingen een error, in het andere een bevestiging van zo'n "error" boeking. Ze weten het dus zelf ook niet meer ;)
We wachten maar af. Op de National Facebookpagina is na een specifiek vraag (door een Italiaan) over deze extreem lage prijzen geantwoord dat de prijs op de confirmation bindend is en je die uitgeprint moet meenemen naar de balie van National.
De man stelde de vraag voor de zekerheid 2 keer, met voorgaand antwoord als resultaat. Vooralsnog gaat het goed, dus. Inmiddels zou je niet meer kunnen boeken voor deze prijzen, dus blijven we maar voldaan achterover leunen met onze 3 boekingen op zak. Nogmaals, we wachten af.
Mijn ervaring met de gemiddelde Helpdesk is dat ze meestal alleen de standaard antwoorden weten. En van fouten in het systeem zijn ze nooit op de hoogte.
Nou word ik toch echt nieuwsgierig naar het verloop... Gelukkig hebben we de gunstige boeking van alamo nog laten staan, maar wat zou het toch een lachertje zijn als het wel doorgaat! We'll see!!
Ik wel alvast een printscreen van de facebook-pagina gemaakt met daarop de vraag van de italiaan en het antwoord van National (voor het geval dat het bericht door National wordt verwijderd)
Het antwoord van expedia aan Angelique 100 is mijns inziens een standaard antwoord op de vraag of ze haar bevestiging in het engels kan krijgen.
Ze heeft niet gevraagd of de prijs correct is. Pumi 1000 deed dit wel en kreeg dus als antwoord dat de prijs niet correct is.
Edit: het lukt nu idd niet meer om een boeking op de site van national te maken.
Heb je helemaal gelijk in, ik ga wel even terug mailen of de prijs klopt,...reactie zal ik hier weer plaatsen.
Ik heb ook de vraag gesteld op FB van National.
https://www.facebook.com/NationalCarRental?fref=ts
Ik zag de link naar je vraag op facebook ook al op het AA-forum verschijnen. We zijn er allemaal heel druk mee :cool:. Antwoord gaan volgen !
kreeg antwoord, maar hoe stuur ik ze een prive facebook bericht????