Re: Villa huren: gezocht / ervaringen / vragen (2)
Hallo Maresjes op http://www.orlandovillas.com/map.aspx kun je heel veel villa locaties zien. Ook die dicht bij Celebration liggen.
Het dichtste bij ligt Indian Wells, daar hebben wij ook al eens gezeten. Iets verder naar het westen liggen Windsor Hills, Emerald Island, en nog diverse communities.
Huh??!!
Je zult die afstand moeten lopen... (zonder brood mee) :o
De community Watersong ligt nu niet bepaald in de buurt van Celebration, Fl.
Verre van dat...
Ik begrijp niet dat mensen in Watersong gaan zitten, vind het niet echt in de buurt, toch zijn er mensen hier op en andere fora die daar een villa huren of zelfs hebben.
Zelf zou ik kiezen voor iets wat dichterbij ligt.
Even een vraagje, ik ben op zoek naar een villa.
nu heb ik andere jaren gezocht via een site waar ik mijn data in moest vullen en eventueel wensen.
Bv 2 of 3 slaapkamers en etc. Je stuurde dan één mail en kreeg dan ook mails van alle huiseigenaren die de periode vrij hadden, met een prijsopgave. Weet echter niet meer welke site dit was, kan het ook niet terug vinden. Was niet homeaway of vbro . Weet iemand welke site ik bedoel?
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door
sonja
Ja, dat is hem.
Bedankt, nu kan ik aan de slag.
Weet je iemand waar een leuke villa/huis kan vinden in Florida bij een strand (dus, met zeezicht) en zwembad voor 10 personen (+/- $2000 per week) begin Mei?
het maakt niet waar gezien onze route nog niet vast ligt.
Tot nu toe wat ik vind zit behoorlijk boven dit budget :-(
gr.
En je zal ook weinig tot niets kunnen vinden voor dit budget. Zeezicht en aan het strand is erg duur. Voor 10 personen komt usd 3500 per week eerst.
was ik al bang voor... :(
@holandesa
waarom niet aan een meertje/riviertje met vrij uitzicht vanaf zwembad en op 15-20 min rijafstand van de zee?
stuk goedkoper en toch vlakbij zee.
in de buurt van Sarasota/Bradenton/Cape Coral is zat te vinden.
succes!