Re: Vluchten naar Florida 23 april - 9 mei
Pfff wat een prijzen zeg, ben toch erg blij vroeg geboekt te hebben.....
de 1 vindt rechtstreeks erg fijn de ander weer een tussenstop.
Voor allebei is wat te zeggen.
Fijn dat er nu geboekt is, dan is dat in ieder geval helemaal zeker.
Geniet ze van alle voorpret.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door
mauricem1974
De korte vliegtijden hebben de doorslag gegeven. Heen 10 uur, terug 9 uur. Met tussenstop heb je toch wel wat meer uurtjes nodig.
Gefeliciteerd!! En nu aftellen.
Vliegtijden zeggen niet alles. Ik reken liever in totale reistijd, van deur tot deur. Dus inclusief voortraject (je moet ook nog even naar Frankfurt rijden) en de douane/immigration bij aankomst + wachttijd bij autoverhuurbalie.
Waar het op neer komt is dat je hoe dan ook een dag aan het reizen bent. Helaas.;)
Goedkope tickets vliegreis Florida juli 2008?
We kunnen nu pas een reis boeken, en zijn druk aan het surfen voor een goede prijs voor de vlucht.\\:D/We komen echter niet onder de €750 pp, ongeacht welke plaats we op zoeken in FLorida.
Is er iemand die nu voor dezelfde periode aan het kijken is en tips heeft?
Groetjes,
Roger en Nicole:-s
Re: Goedkope tickets vliegreis Florida juli 2008?
Voor de maanden juli of augustus is die € 750 pp helemaal heen slecht bedrag. Zit hier trouwens ook de verwachte vakantiebelasting (€ 45 pp) in?
Ik heb de vluchten al in september vastgelegd en ben iets van € 700 pp kwijt (United via Washington). Ex vakantietax.
Het vervallen van de vluchten van Martinair naar Orlando heeft de prijzen geen goed gedaan.
Citaat:
reneefrankrijk
Hoi Corine,
Wij willen dit over 2 jaar ook gaan doen. Alleen, wij zijn met 3 volwassenen en 2 kinderen (dan 12 en 15). Wat hebben jullie in NYC voor overnachtingen geregeld? Eén hotelkamer of 2, en welk hotel?
Groetjes, Renée
Hoi Renée,
We hebben inmiddels een hotel in New York geboekt. Het was wel even zoeken...De hotels in New York zijn ontzettend duur. We hebben 4 nachten geboekt in het Doubletree Hotel in Jersey City. We hebben 1 (5 persoons) kamer. Zie voor meer info website: http://doubletree1.hilton.com/en_US/...ersey/index.do. Met het openbaar vervoer ben je in 20 minuten in het centrum van de stad. Goede recenties.
Groet,
Corine
738 EUR via LTU DUS <-> MIA 02/07 - 24/07.
Echter is het heel erg afhankelijk kwa datum, het zou al net moeten passen.
Citaat:
mauricem1974
We hebben eindelijk geboekt. De prijs is €654 per persoon, €516 dochter (3 jaar) en €76 dochter (1 jaar). Van Frankfurt rechtstreeks naar Orlando en van Miami weer terug. De korte vliegtijden hebben de doorslag gegeven. Heen 10 uur, terug 9 uur. Met tussenstop heb je toch wel wat meer uurtjes nodig.
Ja vast!!!
En die twee en een half uur reistijd naar Frankfurt reken je dan niet mee... :D
Dus... gewoon nog steeds 12 to 13 uur onderweg, heb ik ook vanaf Schiphol met United...
Wij hebben ook met LTU geboekt, 14 juli heen DUS-MIA en 30 jul MIA-DUS voor
een bedrag van 828 per volw incl alle taxen.
Monique
Ik kijk altijd een beetje rond op de ticket sites, en via http://www.waarheenwaarvoor.nl zag ik dat er erg goedkope tickets waren bij E-bookers. De prijzen heb ik ongeveer een week erna nog zien staan bij E-bookers. Een paar weken later zag ik ze weer voor een andere periode, zal vast wel een speciale aanbieding zijn geweest lijkt me.
Ik heb het voordeel dat ik redelijk flexibel ben met mijn reizen ik wil eigenlijk nooit meer dan € 500 euro betalen inclusief de belastingen. Lukt helaas niet altijd deze keer gewoon veel geluk gehad of op de goede tijd gekeken.
Waarheenwaarvoor is overigens een redelijke goede manier om goedkope tickets te vinden alleen is het soms wat lastig om te vinden op welke dagen die prijzen gelden.
Voor de bedragen die hier nu staan in juli zou ik dus niet naar de VS gaan, dat gaat mij echt te ver.
Overigens biedt World Ticket Center nu ook tickets aan voor € 198 naar Miami alleen de belastingen zijn erg hoog, snap niet hoe die verschillen in belasting kunnen ontstaan.
http://static.flickr.com/2032/2150125348_c05bcbd35b.jpg
We vliegen van Dusseldorf > via Parijs > via Atlanta > naar Orlando.
OK jullie hebben allemaal gelijk, wat een vlucht. Alhoewel .... 12 uur in totaal onderweg.
Heb wel vanuit Zuid Limburg niet 2 uur te rijden naar Amsterdam en 3 weken parkeerkosten op Schiphol.
Maar nu een half uur naar Dusseldorf gebracht door een kennis (dus ook geen parkeerkosten).
Maar nu de prijs: € 361,= (incl alle belastingen en wat dan ook). Geboekt enkele dagen geleden op 9 jan. 2008. Onze dochter van 4 vliegt voor € 259,= (incl alle belastingen).
Dan mag de vlucht 3 uur langer duren voor die prijs !! En dan toch nog wat (i.v.m. de drukte) uit kunnen halen voor deze prijs. Dus mag achteraf niet klagen.
En ik kan zeggen dat ik tijdens mijn vakantie in:
Duitsland, Frankrijk, Verenigde Staten en op de Bahama's (Disney Cruise) ben geweest :)
Hallo,
ik heb vorige week geboekt op expedia.com (boeken in amerika dus), vertrek vanaf brussel op de 24ste via Chicago met UA, terug op 9 mei via Frankfurt voor nog geen €1600,= voor 4 personen ( 2 volw en 2 kids).
Probeer ook verschillende vertrektijden op de dag als voorkeur in te geven, dat scheelt ook soms veel!
Boeken op Expedia.nl kon ook voor dezelfde vluchten maar om een onduidelijke reden, was dat een stuk duurder dan op de expedia.com site.
Succes.....
Ps. veel reisbureau's zeggen dat alles vol zit, dat zeiden ze vorige week ook tegen mij, maar zoeken levert soms een aardig zakcentje voor op vakantie op!
Groetjes Dana
Wij hebben net geboekt voor 16mei tot 30 mei 2008 via cheaptickets 2 volwassenen 1 baby (nog geen 2 jaar) met united (lees Lufthansa) via Frankfurt voor 420€ per persoon inclusief taxes. Onze kleine kost maar 50euro.
Vliegtickets voor oktober 2008
ik ben van plan om in begin oktober 3 weken naar orlando tegaan
waar kan ik de goedkoopste en de beste vliegtickets plus hotel boeken
goedkoopste die ik gevonden heb is 802 euro all-in pp met 1 stop
b.v.d robin
Re: Vliegtickets voor oktober 2008
Wij hebben in Oktober vier tickets geboekt voor Mei.
Heen Amsterdam-Atlanta-Orlando ( Delta )
Terug Miami-Parijs-Amsterdam ( Air France, KLM )
Dit hebben we bij vliegwinkel.nl gedaan voor 1384 euro.
De prijs verschilde per dag en na 2 weken had ik opeens deze prijs op mijn scherm staan. Vond het ook wel gigantisch goedkoop. We gaan van 29-4 t/m 13-5
Mirjam
ik wil drie weken 3,5 of 4 weken mag ook naar int drive mijn voorkeur b.w movieland goedkopere of betere hotel voor ongeveer zelfde prijs mag ook
ticket 402 euro pp(stopover.nl) us airways
hotel 447 euro p kamer(expedia)
totaal 625 euro pp
volgens mij kan het goedkoper
ik wil in half oktober wegens halloween
grt robin
Ik ga de laatste 2 weken van oktober. 2 volwassen + 2 kids (10, 9)
€ 1080 + 4x €281 tax = €2204 (Delta)
Indien ik een dag eerder zou vertrekken (za 19 oktober) zou ik €400
meer kwijt zijn. Ik wilde absoluut met Delta vliegen en wel op za 19 of zo 20 okt.
Dit was de goedkoopste optie.
Wij vertrekken 3-10 en vliegen terug op 30-10 met 4 volwassen en betalen
bij Delta 1544,00 euro inkl. tax voor 4 tickets.
Amsterdam-Atlanta-Orlando
Orlando-Atlanta-Amsterdam
Ta2gerrit,
Ongeveer 15 januari rechtstreeks geboekt bij Delta, 2 dagen later waren ze al
60 euro per ticket duurder, dus ook deze keer weer geluk gehad, wij vliegen ook een
aantal malen per jaar die kant op en hebben al heel veel verschillende prijzen betaald
het lijkt soms inderdaad blijven trekken aan de "speelautomaat", helaas kunnen wij dit
jaar door ons werk pas weer in oktober, (maar zijn net terug) en voor die tickets
hebben wij 425,oo pp betaald ook rechtstreks bij Delta geboekt, mijn ervaring is wel
dat hoe vroeger je boekt hoe voordeliger je ticket vaak is.
Veel succes met boeken.
Groetjes Toos
Ik heb 15 januari geboekt voor oktober dit jaar en 386,00 pp betaald, maar ik ben begin januari teruggekomen en voor die ticket had ik 425,00 betaald september vorig jaar, sorry als het onduidelijk was.
Ik kan omdat ik bijna nooit aan een datum ben gebonden vaak kijken wanneer een ticket goedkoop is, en daar mijn datums op aanpassen, dat wordt voor jou denk ik
lastiger, want als ik het goed begrepen heb ben jij een echte Biker, die graag naar
alle Bike evenementen gaat en dan ben je dus wel aan bepaalde datum gebonden.
(Ja je ziet voor mij is Bike met een hoofdletter opgegroeid tussen de moteren in de
zaak van mijn ouders).
Grtjes Toos
Oké, da's dan duidelijk.
En inderdaad, wij gaan zo'n 2 tot 3 x per jaar, meestal rondom een Bike evenement.
Onze tickets zweven altijd rond de 400 euro (vaak Delta, soms United) dus ook niet verkeerd.
We zijn niet echt aan datums gebonden, maar wel aan de data van de evenementen :-)
Wij hebben voor 12-10 vertrek €408,- betaald bij United (cheaptickets) 330 dagen voor de datum. Was op dat moment ECHT de goedkoopste die we konden vinden.