Dat klopt.
Je kunt alleen je eigen vluchten en stoelen ed bekijken als je ingelogd bent.
Afdrukvoorbeeld
Dat klopt.
Je kunt alleen je eigen vluchten en stoelen ed bekijken als je ingelogd bent.
Ik heb wel de stoelnummers doorgekregen tijdens het boeken van Teo van AV. Is dat voldoende of moet je ook bepaalde nummers hebben om je te kunnen aanmelden
je moet je Confirmation of e-ticket nummer hebben, dan kan je hier kijken:
http://www.united.com/page/genericpa...le=itineraries
Ik zal het 1 voor 1 proberen te beantwoorden.
Wat bedoel met 1 van ons?
Zie hier de vraag van Guus
Citaat:
Werk jij op de planning van United? Dat moet ik onthouden. Je weet nooit waar het goed voor is.
Wij hebben dus een groter toestel gekregen, wij vlogen vanaf het begin al via Chicago,
Het zijn juist kleinere toestellen geworden ipv grotere en doordat er mensen van de vluchten van Washington zijn bijgezet zijn er veranderingen voor de vluchten naar washington en naar chigaco geweest.
Niet alleen maanden geleden maar ook nu nog dagelijks.
Ik ben al aangemeld voor freq. flyer
Je moet niet alleen zijn aangemeld maar je ook apart (via je freq flyer account) voor alerts.
mijn vraag ging over de kosten van een upgrade;-).
Deze was al beantwoord.
Gelukkig maar dat deze al beantwoord is, maar ik reageerde niet alleen op jou maar eigenlijk tegelijkertijd op een aantal anderen in 1 antwoord.
Snap je hem?!?
Normaal gesproken wordt er door United naar Washington gevlogen met een Boeing 777
First Class: 12 suites (wordt 8 Suites)
Business Class: 42 seats (wordt 40 Flat bed seats)
Economy Plus Class: 107 seats More Info
Economy Class: 114 seats More Info
Naar Chicago wordt er normaal gesproken gevlogen met een 767
First Class: 10 Standard seats
Business Class: 32 Standard seats
Economy Plus Class: 67 seats
Economy Class: 84 seats
Doordat United op dit moment alle 777 aan het verbouwen is worden alle vluchten zowel op Washington als Chicago op dit moment uitgevoerd met een 767.
Voor wie het leuk/interessant vindt, uit NY Times:
Continental Airlines said Sunday that it had abandoned merger talks with United Airlines and was planning to remain an independent carrier, a blow to lengthy efforts by United to find a merger partner.
Continental’s decision, announced by the airline Sunday afternoon, will change the complex game of musical chairs that the airline industry is playing after the merger announcement last week by Delta Air Lines and Northwest Airlines.
Continental’s move was a stunning development for United’s parent, UAL, which had been negotiating in expectation of reaching a deal by late this week. As recently as Friday, it looked as though Continental, based in Houston, and United, based outside Chicago, were on the way to reaching a merger agreement.
Continental decided to drop the discussions after UAL announced worse-than-expected earnings, which sent shares falling last week. On Tuesday, United said it lost $537 million during the first quarter, on sharply higher costs for jet fuel. The airline, which spent more than three years under bankruptcy protection earlier this decade, said it would cut flights and eliminate a further 1,000 jobs.
Directors at Continental, who met Sunday afternoon, feared that a merger with United could put their company in peril. Continental, which had been expected to take management responsibilities in a deal with United, survived two bankruptcy filings of its own in the 1980s and 1990s, and has been considered one of the industry’s best-run carriers.
With the United-Continental deal scrapped, a new set of pairings is likely to take place. UAL is expected to push to reach a deal with US Airways, with which it had also been discussing a merger, people involved in the talks said. UAL could not be reached for comment.
Meanwhile, Continental is expected to press ahead with preliminary talks to create a three-way alliance — short of a full merger — with American Airlines and British Airways.
In a letter to Continental employees, Lawrence W. Kellner, the airline’s chief executive, and Jeffery A. Smisek, its president, wrote: “The board very carefully considered all the risks and benefits of a merger with another airline, and determined that the risks of a merger at this time outweigh the potential rewards, as compared to Continental’s prospects on a stand-alone basis.”
They said they worried a deal would put company’s operational and financial strengths “at risk.” They also hinted at forming a new alliance, saying, “We are considering alternatives to SkyTeam” — an alliance with Delta and Northwest — “as we carefully evaluate which major global alliance will be best for Continental over the long term.”
The executives did not mention American or British Airways.
The two sides had agreed on several issues in their talks. Mr. Kellner would have run the combined company, while United’s chief executive, Glenn F. Tilton, would have stepped away from day-to-day operations.
Mr. Tilton had advocated strongly for industry consolidation, saying it was the only solution to help the struggling airlines become consistently profitable. US Airways’ chief executive, W. Douglas Parker, has also pushed for consolidation, making an unsuccessful hostile bid last year for Delta before it emerged from bankruptcy protection.
Mr. Kellner, in his letter, at least seemed sympathetic to the industry’s plight, telling employees, “Every U.S. carrier, including Continental, is under enormous pressure from record high fuel prices, a slowing U.S. economy and a weak dollar.”
United’s stock closed at $21.43 on Monday. That evening, Delta and Northwest announced their merger plans. On Tuesday, United’s shares closed below $14. They ended the week at $15.21, off 29 percent for the week.
On Tuesday, United’s chief financial officer, Frederic F. Brace, said repeatedly that the airline was in compliance with the covenants of its bank agreements. But, Mr. Brace added, “With the recent spike in fuel prices and the softening economy the trajectory of our covenant coverage is downward.”
Because of steps the airline was taking to cut costs, he said, “it’s really very difficult to predict whether we will have an issue or not.”
On Wednesday, after the sharp drop in its stock, United issued a statement saying that it was in compliance with the terms of deals governing its credit arrangements with banks, including JPMorgan Chase, Citibank and Credit Suisse.
Analysts said the situation created doubt about United’s health, an issue that has hovered around United since it emerged from bankruptcy protection in early 2006. That concern was a reason talks between Delta and United, which took place while Delta was under bankruptcy protection earlier this decade, never gained traction.
Meanwhile, Continental’s next steps are far from clear. Although it planned to pursue discussions with American about joining its alliance with British Airways, the corporate cultures of Continental and American differ significantly. American, as the nation’s biggest airline until the Delta-Northwest deal is completed, is likely to want to dictate the terms under which the much-smaller Continental comes on board.
At the same time, Continental’s membership in the SkyTeam alliance could offer much greater reach than a deal with American and British Airways. The new Delta will be bigger than American, and other members in SkyTeam include KLM and Air France, which have a broader base than American and British Airways across Europe and the rest of the world.
Meanwhile, in a further sign of the industry's problems, Eos Airlines, a business-class carrier, said Sunday that it had filed bankrupcy protection and ceased flying. Eos said it filed for Chapter 11 protection in New York on Saturday. Eos offered business class flights between New York's JFK Airport and Stanstead Airport in London. It was the latest in a series of small airlines to file for bankruptcy protection in the last few weeks.
Eos made its final flights from London to New York on Sunday, and canceled flights in the opposite direction. It began flying in 2005.
Ook ik heb een vraag :
1 Sept vlieg ik met United van Brussel naar Frankfurt en vandaar naar New York.
4 Sept. vlieg ik van New York naar orlando.
Krijg ik mijn tickets van New York - Orlando al in Brussel omdat ze onder de zelfde bevestegingscode zijn gestuurd of begint in New york eigenlijk een nieuwe reis.
Dennis
Nee, de boardingpas voor het reisdeel van New York naar Orlando krijg je pas op het moment van inchecken in New York (4 september).
Hoi,
Wij vliegen met United. Weet iemand hoeveel kilo je mee mag nemen per persoon en heeft iemand toevallig een indeling van het vliegtuig? We hebben al stoelen toegewezen gekregen maar ben wel benieuwd waar dat precies is. Volgens mij vliegen we met een 767.
Groetjes Monique
Zie hier alle details van je koffers: http://www.unitedairlines.nl/core/en...e/checked.html
Ik gok dat dit de layout van je vliegtuig is: http://www.seatguru.com/airlines/Uni..._767-300_I.php
Hoi Monique,
De indeling van de 767 is 2-3-2 ( Economy en Economy Plus ), wat stoelrij betreft is het dus afhankelijk welke klasse je hebt geboekt:
Rij 15 t/m 23 is Economy-Plus
Rij 24 t/m 35 is Economy
Als je je reserveringsnummer al hebt kun je je registeren op www.unitedairlines.nl en dan kun je je stoel zien.
Groetjes,
Pieter
hoi,
bedankt voor het snelle antwoord. Alleen zie ik nu op de boekingsbevestiging dat deze zitplaatsen alleen vastgesteld zijn op de vlucht van Washington naar Orlando. Dan vliegen we met een airbus industrie 321 jet. Die vind ik niet terug op de site die je aangaf. Maar kan ik bij de vlucht van Amsterdam naar Washington de plaatsen pas bepalen bij het inchecken? Kan dit ook via internet? En ik schrik van wat ik mee mag nemen aan gewicht. Dat wordt shoppen daar dan.
Groetjes Monique
http://www.seatguru.com/airlines/Uni...s_A320_TED.php
Dit toestel de A320 is hetzelfde als de 321 is net zo groot en heeft dezelfde stoelconfiguratie...
Indien er "Check-In Required" staat zijn de 30% vooruit te boeken stoelen gewoon op. De rest regelt United zelf...
Dit kun je via internet ook niet veranderen.
Bovendien kun je bij United niet online inchecken voor intercontinentale vluchten.
Als je het niet via de site kunt doen, dan moet je even bellen met United in Amsterdam.
Zij kunnen je dan een stoel vastleggen.
Zorg dat je de layout van het vliegtuig voor je hebt, kun je kijken of het goede plaatsen zijn.
Ik heb via de site van UA een fake boeking gedaan( zelfde gegevens ingevoerd) , kreeg toen ons vliegtuig met seatplan en kon met de telefoniste meekijken of me de stoelen aanstonden.
Succes
Die max. 32kg voor Economy is al veel langer geleden dan 3 jaar hoor...
Maar in ieder geval is het nu...
Economy Class - 23kg... per koffer
Business Class - 32kg per koffer
First Class - 32kg per koffer...
Toegestaan:
2 koffers Check-in Lugage
1 stuks handbagage + 1 laptoptas...
Officieel mag de handbagage niet zwaarder zijn dan 5 kilo,
maar wij hebben weleens iets van 20kg de cabine ingesleept
De laatste tijd is men erg strikt op de hoeveelheid bagage die passagiers mee het vliegtuig in willen nemen (cabin luggage). De laatste keer stond er zelfs een FAA inspecteur bij de ingang van het vliegtuig te controleren. Alles wat meer was dan de toegestane hoeveelheid moest alsnog worden ingecheckt. Tot aan de beren van kinderen aan toe.
De Premier Executive en 1K members van United mogen zelfs 3 koffers van 32 kg meenemen.
In Orlando wordt (in ieder geval bij United) zelfs al voordat je de rij van de check-in in mag al het gewicht gecontroleerd. En 50 pond is 50 pond, ook al is het maar een pond meer dan wordt je verzocht er iets uit te halen of extra voor de koffer te gaan betalen.
Als je van plan bent veel of zware dingen te gaan kopen in Orlando, ga dan even bij de Walmart langs en koop op de afdeling met vissersspullen voor $5 een vis-weegschaal. Die gaat pecies tot 50 pond en dan kun je dus vantevoren je koffers wegen.
Handbagage wordt inderdaad ook streng(er) gecontroleerd, maar vooral op formaat en aantal. Gewicht vooralsnog niet of nauwelijks.
Wij vliegen 30 juni met United Airlines en er staat nu dus al dat we een 767 hebben i.p.v. een 777:wink:
Een goede reisorganisatie doet dit al standaard... mits dit uiteraard nog mogelijk is.
Maar dat heb je ook als je dit zelf zou doen.
hallo allemaal nu had ik misschien een rare vraag maar zijn de films van United airlines ondertiteld ?
want dat is namelijk een stuk fijner voor mijn dochter van 8 jaar:-(:-(:-(
Wij zijn maandag j.l. vanuit Tampa teruggevlogen en hadden 24 uur vantevoren online ingechecked (kan alleen op de terugreis).
Mijn reisgenoot had een koffer van 38 kg en was voorbereid dat ze moest bijbetalen, echter... de man achter de balie slaakte een diepe zucht en plaatste de koffer zonder opmerking op de bagageband achter hem. Ik denk dat dit gewoon geluk was.
Afgelopen zaterdag vanaf Miami gevlogen met United. Max. gewicht per koffer was max. 50 lbs. Weet zo niet wat de omrekeningfactor is naar kgs, maar er werd erg streng op gelet. Zelfs zo erg dat vrienden van ons een gedeelte van hun bagage in onze koffers hebben gedaan om een 'boete' te voorkomen. We checkten tegelijkertijd 6 koffers in die tesamen niet meer dan 300 lbs wogen, maar bv. wel 1x 41 lbs en 1x 56 lbs. Word dus niet gekeken naar totaal gewicht van de in te checken koffers maar echt naar het gewicht per koffer. Misschien iets om goed in de gaten te houden, want dat er flink geshopt moet worden in Florida staat natuurlijk vast......hadden al niet veel kleding meegenomen, maar toch nog een extra koffer moeten kopen om alles mee terug te krijgen!
Groetjes,
Ria
Wij hadden het inderdaad ook afgelopen zondag. Er stond een beambte die de koffers één voor één woog. Bij één zaten we er over heen. 100 dollar bijbetalen of gaan schuiven/verdelen over de andere koffers. Er was een speciaal hoekje ingericht, mét weegschaal, zodat je kon checken of je nu wel onder de 50 bleef. Even 2 toilettassen overgeheveld en het gewicht was weer in orde.
Op Schiphol bij de douane waren 2 jonge gasten aangehouden die hun koffers hadden moeten leegruimen. In het voorbijgaan zag ik wel 8 paar schoenen staan en stapels shirtjes ..... of die er zonder kleerscheuren vanaf zijn gekomen??? Wij zijn in ieder geval maar snel doorgelopen.
Ien
Ook in orlando moet je eerst wegen voordat je uberhaubt mag inchecken,er staat een medewerker van het vliegveld naast die alles controleert.
Vanuit welke vertrekhal van Schiphol moet je vertrekken met United Airlines. Is dat vertrekhal 3. Afgelopen Zaterdag waren wij op schiphol en kon alleen de bali van United Airlies vinden in vertrekhal 3
Grz
Ton
Ik heb net even op de schipholsite gekeken en las daar dit:
Check-in balie Vertrekhal: 3 Ticketbalie Vertrekhal: 3 Self Service Check-In Niet aanwezig
Ik heb het gezien. Bedankt. Zelf even niet aan gedacht. :oops:
Grz
Ton
Ik heb een aantal maanden geleden al geboekt bij United en heb toen ook mijn stoelen mogen kiezen. Maar nu heb ik weleens gehoord dat als je laat aankomt om in te checken dat je stoelen dan zijn weggegeven??
Heeft iemand dit weleens meegemaakt??
Nee, dat niet, maar een regelmatige controle van je itinerary kan geen kwaad, want het wil nog wel eens voorkomen dat alle stoelen weg zijn van een vlucht.
Wij hebben dat in Oktober. We zaten mooi met z'n 3-en op rij (A,B,C) en kunnen nu in de trein (27A,28A,29A).
Dus wij kijken ook regelmatig even, of we dit terug kunnen zetten.
Oke dat ga ik doen!! Dank je wel!
En hoe gaat dat dan? gewoon op de pagina van United?
groet Syl
Ja, gewoon even inloggen met je Mileage nummer of emailadres en wachtwoord en dan naar "My itinerarys". Daar kun je het seatplan wijzigen.
Dat is overigens gelukt. We zitten nu 29A en 30A en B :-)
De aanhouder wint, al kan dat zo weer veranderen :-(
Als je te laat komt kunnen ze wel je stoel weggeven. Heb het zelf meegemaakt met een terugvlucht van Washington naar Amsterdam. Mensen die in de wachtrij stonden werden ineens omgeroepen en konden het vliegtuig in. Dit was wel op het allerlaatste moment.
Maar toen ik nog lang in de rij stond bij Immigration, werden de stoelen wel vrijgehouden. Wellicht dat ze via de porto doorgaven dat er nog mensen aankwamen.
En die stoelen... ik zit ergens middenin, m'n broer besloot mee te gaan en een paar maanden na onze boeking zit hij gewoon bij het raam! :)
Gewoon inderdaad regelmatig checken, United houd iets van 30% gereserveerd. Maar dan nog weet je nooit zeker of je de stoelen krijgt. Dat je mee vliegt is een feit, maar je stoelnr kan altijd veranderen.
Zo heb ik voor de a.s. vlucht terug stoelnummers gekregen, maar log ik in bij United, dan heb ik geen stoelen meer en hoor ik het bij het inchecken. Ik zie het allemaal wel, als ik er maar kom. Vorige keer wijzigde het schema qua stoelen 5x, dus ik ga nergens meer van uit :)