hotel/apartement Orange Lake en temperatuur januari
Hai,
Zoals het er nu uitziet gaan we begin januari 2 weken naar Orlando op vakantie. Wie is er weleens in januari op vakantie geweest in Orlando? Ik ben benieuwd naar de (gemiddelde) temperatuur dan.
Een andere vraag van mijn kant: wie kent het hotel/appartement orangelake en wil mij hier het een en ander over vertellen? Is het bijvoorbeeld een mooi schoon hotel, ligt het in de buurt van de verschillende parken etc.
Alvast bedankt voor de info!
Re: hotel/appartement orangelake en temperatuur januari
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door sanenhenk
Zoals het er nu uitziet gaan we begin januari 2 weken naar Orlando op vakantie. Wie is er weleens in januari op vakantie geweest in Orlando? Ik ben benieuwd naar de (gemiddelde) temperatuur dan.
Wij zijn er toen geweest. Overdag aangenaam warm, 's avonds koelt het lekker af. Het is dan niet druk in de parken. De waterparken zijn dan misschien wel een beetje te koud. Zie ons reisverslag voor meer info.
Hieronder een schema met de temperaturen en neerslag:
http://img175.imageshack.us/img175/1...eratuurnp7.png
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door sanenhenk
Een andere vraag van mijn kant: wie kent het hotel/appartement orangelake en wil mij hier het een en ander over vertellen? Is het bijvoorbeeld een mooi schoon hotel, ligt het in de buurt van de verschillende parken etc.
De website van het Resort heeft een mooi kaartje: http://www.orangelake.com/plan_your_...irections.html
Je kan een hele stapel review lezen op Trip Advisor
In mei/april 2007 naar Orlando. Hoe nu al reserveren??
We willen toch weer graag ook volgend jaar naar Florida. :D
Tot nu toe zijn we steeds 2 weken aan het rondreizen geweest vanaf Miami en dan 1 week in Orlando.
Raoul gaat nu echter naar groep 3 in het nieuwe schooljaar, dus kan ik hem niet meer 2 weken extra van school houden :( (kon nu dus 2x nog wel).
In de zomer vinden we geen optie (veel te warm), dus nu denken we er aan om 1 wek voor de meivakantie erbij te pikken (hoop dat dat lukt) en dan 2 weken Orlando in een villa te gaan doen. :D
Ik heb al wel naar vluchten gekeken en die gaan er weer genoeg, maar als ik wil laten bereken voor alles erbij (vlucht, auto, villa, tickets) bij AE of AV kom ik al bij de tickets niet verder.
Iemand enig idee per wanneer ik daar zou kunnen reserveren voor april/mei 2007?
Tips op korte termijn gevraagd! We zitten nu in Orlando...
Hallo allemaal, we hebben toch echt jullie deskundige hulp nodig.
Op dit moment zitten we in Florida. Nu in Orlando tot en met 28 augustus. Dan vertrekken we weer is eigenlijk de planning en we willen graag naar Key West.
We hebben t/m 1 september want dan vliegen we om 17 uur weer terug naar Duitsland. Kortom: nog 4 nachten over na vertrek uit Orlando.
Wat moeten we doen?
1. direkt doorrijden naar Key West of onderweg ergens overnachten? Wat is aan te raden en indien overnachten waar overnachten?
2. we hebben nog niets geboekt momenteel voor die data, moeten we dat voor die tijd doen of lukt dat wel direkt in Key West, het is dan van ma. t/m vrij. dus geen weekend. Moet een leuk verblijf zijn, ook voor de kids, dus goed zwembad en centraal gelegen.
3. Is het zowieso aan te bevelen om naar Key West te gaan of zeggen jullie, blijf lekker in Orlando of ergens anders aan de ooskust?
Ter info: we hebben 2 kids van 8 en bijna 4 jaar.
Ik hoor graag van jullie, we komen er zelf ff niet uit!!!
groetjes uit Florida, Stefan en Sylvia
Re: Tips op korte termijn gevraagd! We zitten nu in Orlando.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Syl71
Hallo allemaal, we hebben toch echt jullie deskundige hulp nodig.
Op dit moment zitten we in Florida. Nu in Orlando tot en met 28 augustus. Dan vertrekken we weer is eigenlijk de planning en we willen graag naar Key West.
We hebben t/m 1 september want dan vliegen we om 17 uur weer terug naar Duitsland. Kortom: nog 4 nachten over na vertrek uit Orlando.
Wat moeten we doen?
1. direkt doorrijden naar Key West of onderweg ergens overnachten? Wat is aan te raden en indien overnachten waar overnachten?
2. we hebben nog niets geboekt momenteel voor die data, moeten we dat voor die tijd doen of lukt dat wel direkt in Key West, het is dan van ma. t/m vrij. dus geen weekend. Moet een leuk verblijf zijn, ook voor de kids, dus goed zwembad en centraal gelegen.
3. Is het zowieso aan te bevelen om naar Key West te gaan of zeggen jullie, blijf lekker in Orlando of ergens anders aan de ooskust?
Ter info: we hebben 2 kids van 8 en bijna 4 jaar.
Ik hoor graag van jullie, we komen er zelf ff niet uit!!!
groetjes uit Florida, Stefan en Sylvia
Hoi
Wat ik zou doen is zeker een nacht slapen in Miami.Het is een lange reis vanuit Orlando naar KeyWest en zeker met 2 kinderen.Ga een couponboekje halen bij de Burger King o.i.d. en zoek een goedkoop hotel in de buurt van Miami.
Succes
Anthonie
Re: In mei/april 2007 naar Orlando. Hoe nu al reserveren??
wij gaan ook in mei 2007
heb alleen vast mijn vliegtickets geregeld
met z'n 5en met delta airlines naar newyork en dan naar miami
heeft er iemand ervaring mee ?
hoor het graag