Re: Goedkoopste tickets bij Hotelplan?
Hallo Beppie,
Vandaag de Disneytickets binnen gekregen. Besteld bij American Estates. Ze hebben nu een aanbieding t/m 30 juni. Een 4 dagen kaart wordt geupgrate naar 5 dagen voor € 202,--. Tevens krijg je als je twee of meer kaarten besteld een tegoed bon van $25,--, te besteden in Disney.
Verleden week donderdag besteld, vandaag in huis.
M.Vr.Gr.
Peter
walt disney world tickets:4=10
hallo allemaal, kreeg vandaag op het werk deze fantastische aanbieding. kan er helaas zelf geen gebruik van maken, maar wilde hem jullie zeker niet onthouden:
Walt disney heeft in samenwerking met Keith Prowse een speciale aanbiding samengesteld voor reizigers die in de periode 1 juli t/m 30 september 2006 naar Florida gaan. klanten die in die periode vertrekken betalen slechts voor een 4-daags ticket, maar ze ontvangen een 10-daags ticket. dit aanbod is geldig voor het base ticket, park hopper ticket, water park fun & more ticket en het park hoppen & waterpark fun& more ticekt. het aanbod is NIET geldig voor de Magic your way No Experation tickets. dit aanbod is alleen geldig voor nieuwe reserveringen die voor vertrek bij Keith Prowse gereserveerd worden. Ga langs eventueel bij D-reizen (moet toch reclame maken) of bel keith prowse 020-2015242
groetjes Ellen
Re: walt disney world tickets:4=10
Bij American Vacantions exact hetzelfde http://www.americanvac.nl tot 31 oktober zelfs
Tickets verkopen met dagen die over zijn?
hallo,
ik heb gehoord dat er in orlando een bureau is wat kaartjes opkoopt waar nog dagen op staan. ik wil nl toch het 10 dagen ticket kopen, terwijl ik er hoogstens 6 dagen van gebruik. weet iemand welk bureau dit is en wat je ongeveer terugkrijgt, of dat je misschien kan ruilen tegen andere entreekaartjes?
Disney tickets: Geheime kortingscodes
Ik heb eens op een site gelezen dat er ook 'geheime' kortingscodes bestaan voor de disney resorts, weet iemand hier meer van? (bespaart me weer een hoop online research ;-) )
Hopperpass ter plaatse aanschaffen?
Hophophop!
Na aanschaf van de Disney Tickets via American Estates kwamen wij erachter dat de Hopperfunctie toch wel erg handig is.
Nu heb ik eens gelezen dat je ook ter plaatse de Hopper optie toe kan voegen. Weet iemand de kosten hiervan?
Zou het ook mogelijk zijn om voor 1 dag de hopper-optie toe te voegen? Of moet dit dan meteen voor alle 5 de dagen? We willen graag op de laatste dag de leukste attracties nog eens overdoen.
Re: Hopperpass ter plaatse aanschaffen?
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door SandraD
Hophophop!
Na aanschaf van de Disney Tickets via American Estates kwamen wij erachter dat de Hopperfunctie toch wel erg handig is.
Nu heb ik eens gelezen dat je ook ter plaatse de Hopper optie toe kan voegen. Weet iemand de kosten hiervan?
Zou het ook mogelijk zijn om voor 1 dag de hopper-optie toe te voegen? Of moet dit dan meteen voor alle 5 de dagen? We willen graag op de laatste dag de leukste attracties nog eens overdoen.
Park Hopper is een Flat Fee. Voor 1 dag of voor 5 dagen betaal je dus hetzelfde.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Allears
Adding either Park Hopping or the Water Park Fun & More options is a flat fee. It doesn't matter what the length of the ticket is. Adding the No Expiration option is based on the total number of days that was originally on the ticket, not on the number of days remaining when you want to add it. Current prices for Magic Your Way addons (Park Hopping, Water Park Fun And More and No Expiration are as follows:
* Add Park Hopper - $45.00 plus tax per ticket
* Add Water Park Fun & More - $50.00 plus tax per ticket
* Adding No Expiration to tickets costs between $10 and $135 depending on the length of the ticket.
Link: http://www.allears.net/pl/ticket.htm
Prijsverschillen aanbieders Disney Tickets
Hoi,
Kan iemand mij vertellen waarom er prijverschillen zitten bij div. organisatie's in dezelfde soort disneytickets? Bijvoorbeeld bij Holland International kost de 4/10 dagen ticket 178 euro, bij Kuoni 176 euro, bij American Vacations 159 euro en bij American Estates 160 euro.
Hoe kan dat? Weet iemand ook of je alleen de disneyticket kan bestellen bij AV of AE?
Groetjes,
Bowie13