Ooh ik ging er altijd vanuit dat je hier niet onder 18 Jaar auto mag rijden.!1
Afdrukvoorbeeld
Geweldig, bedankt!
Als je een auto huurt via Usareisen van Dollar kan je dan als je een expresspas ook gelijk doorlopen naar de garage.
Of kan dat alleen maar als je rechtstreeks bij Dollar boekt.
Waar je ook boekt dat maakt verder niet uit, je kan met je express card gewoon doorlopen naar de garage op MCO.:grin:
Ok, gisteren was de grote dag: daar kwamen we, met autoreisen voucher, dollar express kaart en geprinte coupon.
In de hal bij Dollar keken we alleen maar naar het bord met Dollar Express, en gelijk kwam er een mannetje "can I help you?". Die zijn werkelijk overal... Hij wees ons direct naar de garage.
Daar waren we nummer één in de rij, vriendelijke behandeling (want lid van de club he?). De voucher werd niet eens bekeken, mijn naam stond immers al in het systeem. Geen creditcard afgeven, alleen even de rijbewijzen laten zien, en voor de voucher bood ze me een Equinox LT aan (we hadden mid-size suv besteld, dat is tegenwoordig een standard suv). Hele mooie auto uit het rijtje direct achter het kantoortje.
Kortom, doen! Wordt DE lid, print de voucher en loop direct naar de garage (in MCO tegenover de Dollar counter ad overkant van de straat). Waar je de auto geboekt hebt maakt helemaal niets uit, zolang je naam maar in het systeem staat.
Zo, en nu naar het strand aan de overkant (Anna Maria Island)
Jij zegt doen:lol:
Nou dan ga ik het weer proberen, heb afgelopen week tot 3x geprobeerd dollarexpressmembership aan te vragen, bij het op enter drukken gebeurde er niets. Had al een mail gestuurd naar helpdesk, mailde me terug dat ik moest bellen zodat we samen door de invulvelden gaan. Dat is er nog niet van gekomen. Nu ik je berichtje lees, ga ik het weer proberen. (en we gaan al volgende week!)
Fijne dag verder, genietse!
heb het nog niet geprobeerd, maar als het niet lukt meldt ik me hier nog wel even;-)
Soms werkt het om een andere browser te gebruiken. Het lukte mij ook niet met Opera, wel met mozilla.
heb gisteren geboekt bij usareisen.de
na al jullie positieve verhalen ga ik binnenkort ook de express pass aanvragen
klintk toch wel heel handig
echt geen verder bijkomende kosten bij als je het super inklusive pakket hebt geboekt?
behalve kinderzitjes, navigatie en road assistance als we dat willen?
groetjes rebecca
Precies geen extra bijkomende kosten. Alhoewel ik sommige hoor over airport tax maar die hebben wij nog nooit betaald met het complete pakket van USAreisen.
En de express card is ook gratis en heeft toch wat privileges met ophalen van de auto en waarom zou je daar geen gebruik van maken.
@hockey, bedankt voor de tip, het heeft gewerkt=D> Probeerde steeds met Firefox maar na jouw opmerking IE geprobeerd en dat lukte uiteindelijk. Krijg nu binnen 1-3 werkdgn m'n membershipnumber.
Wij hebben bij het ophalen van onze wagen te Miami Airport niet moeten wachten (geen express pas). Ook geen upgrade verhalen moeten aanhoren. Het ging perfect, net zoals verleden jaar.
We hebben ook de express pas aangevraagd. Dus nog 6 weekjes en dan kijken of alle verhalen waar zijn :D
We zijn eergisteren aan gekomen en hierbij even onze dollarexpress-ervaring:
De expresspas heeft gewerkt hoor, we liepen, de rijen bij de gewone balies overslaand, gelijk door naar de expressbalie in de garage. Daar waren we gelijk aan de beurt, onze reservering (via American Vacations) was niet aan ons dollaraccount gekoppeld, dat wisten we. Maar dat werd terplekke nog gedaan, 2e rijbewijs werd toegevoegd in systeem en we kregen de sleutel van een witte Ford Escape. (dus niet zelf uit de rij kiezen)
De free upgrade coupon werd (helaas) niet geaccepteerd, deze gold niet voor SUV's werd er gezegd.
.
............De free upgrade coupon werd (helaas) niet geaccepteerd, deze gold niet voor SUV's werd er gezegd...........
Staat er toch ook op:
van compact naar mid-size en van mid-size naar full-size.
Knaapje
Mid-size SUV naar Full- size SUV ?? :-\"
Gewoon even kijken op de dollar-site en je ziet wat ze met de termen bedoelen........en Nee! een mid-size is geen mid-size SUV enz.
http://www.dollar.com/Cars/FindACar.aspx
En van een compact naar een Mid-size SUV. Je zou wel willen.
Knaapje
Jammer, bij ons dus wel in MCO. Aardige dame (en aardige oudere man die zich ermee bemoeide). Bij het zien van de voucher begon ze direct een standard suv aan te bieden (we hadden een mid-size suv).
Blijkbaar is het een beetje een loterij, maar je hebt in ieder geval het gemak van dollar express (geen lange rijen, geen eerst naar de balie). All part of the fun/holiday.
Ze konden ons afgelopen zaterdag niet vinden in het systeem (de boeking van usareisen.de niet) Maar omdat we een dollar-express card hadden werd er duidelijk heel hard gezocht. Onze auto stond vervolgens in de VIP-hold rij. Toen we weg wilden rijden bleek de benzinetank leeg te zijn. Niet getreurd, er werd een nog luxer exemplaar uit een rij geplukt (met volle tank deze keer) De card heeft dus zeker zijn voordelen
Nou ik vond het verder niet zo'n probleem hoor, de Ford Escape bevalt prima. Ik denk dat het inderdaad te maken heeft met de persoon die helpt, ze was trouwens heel aardig, maar wel stellig dat het niet om SUV's ging. Ik had ook geen zin om een hele toestand er van te maken.
Bedankt voor de heel handige tips over Dollar Express en de gratis upgrade- bon, heb beide al in huis dankzij Floridaforum!:D
Maar even 1 vraagje: wij halen de auto op in Miami, krijg je daar ook je auto toegewezen?
Je kijkt anders gewoon even wat er in de VIP rij staat als je express member bent en vraagt dan om de auto die jij graag wil rijden. Als je een aardige medewerker hebt dan krijg je gewoon de auto waar je om vraagt mits in je klasse.
hoi Jeroen,
Ik las hier dat dat inderdaad kon, even de VIPs bekijken, maar is dat ook mogelijk in dat nieuwe gebouw in Miami? Van de vorige keren weet nog dat je gewoon het terrein van de verhuurbedrijven op kon lopen, maar die gezamelijke garage ken ik nog niet ( gaan we nu uitproberen :smile:)
Omdat we maar met z'n tweetjes gaan, hebben we een compact gehuurd, daar staat een Dodge Caliber bij op de site, die leek ons wel wat, maar met die coupon om te upgraden, zal het wel iets anders worden. Ach, als t maar 4 wielen heeft en ons braaf heel de vakantie door van dienst is, haha
Ik heb nog een vraagje:oops:
op de site van Dollar bij specials zag ik een tijdelijke spaaractie in samenwerking met U.A. om triple miles te sparen bij huur van een auto deze periode. Nu hebben wij van United de mileage plus pasjes, dus deze actie leek me wel wat:-D:-D . Er staat een code bij die je door moest geven bij reserveren, maar wij hebben via WTC (en zij weer via Holiday Cars) bij Dollar een auto gehuurd.
Zou ik dat nog kunnen aanvragen op de een of andere manier?
Er staat op de site van UA dat het niet te combineren is met andere acties, maar geldt dat ook voor die voucher om gratis te upgraden?
Ben een echte Nederlander hè:???:, alles voor niks en zo goedkoop mogelijk willen LOL
Als je nou met pech langs de weg staat, welk nummer moet je dan bellen?
Word dit nog uitgelegd als je de auto op gaat halen?
Ik heb de auto bij usareisen gehuurd.
Je krijgt papieren mee van de verhuur, deze behoor je ALTIJD bij je te hebben omdat dit ook aangeeft dat je de auto mag rijden. Hierop staan wat nummers van de verhuur maatschappij die je kan bellen.
Ok dank je wel.
Wij hebben zo'n express card, maar ik neem aan dat we daar dan ook deze papieren krijgen?!
Ook daar krijg je dezelfde papieren mee. Deze papieren heb je nml. ook nodig als je aangehouden wordt omdat dat de toestemming is dat jij in die auto mag rijden.
Maar als VIP krijg je geen barrels mee. ;)
Haha ok :) dank je wel
na 3 mislukte pogingen op een andere pc, lukte het op onze andere pc wel.
dus inmiddels ook het express membership aangevraagd. ben erg benieuwd
is er al duidelijkheid of de free upgrade bon nu ook geldig is met suv's?
groeten rebecca
De express card vandaag ontvangen
weet iemand ook of dollar zo'n tol systeem heeft (volgens de website wel) en wat deze kost.. want dat kon ik niet terug vinden. anders laat i het even weten over 2 weekjes!
Ja Dollar heeft ook een prepaid toll systeem, ik weet echter niet meer wat dat kostte.
Pass24, zie dollar.com.
Tarieven schijnen lokaal te varieren.
MCO/Orlando is $ 5,99 per dag.
Knaapje
dat had ikk idd al gevonden dat die aanwezig was
dank je wel voor het posten van het tarief dat wist ik nog niet en was ik erg benieuwd naar
mvg rebecca
Ik ben voornemens om een Minivan via USAreisen.de bij Dollar te boeken voor juli 2011. Als ik het allemaal goed begrepen heb kan ik dan op www.dollar.com een Dollar Express Card aanvragen. Is deze gratis? Met deze kaart kan ik dan meteen naar de garage lopen en hoef ik niet in de rij? Geldt dit ook voor Miami of alleen voor MCO?
Hebben ze bij Dollar ook een sunpass pas?
JA=D> Pass24 Prepay your tolls to expedite your trip. $5.99 Per Day
Knaapje