ik ben ook erg benieuwd:
http://img704.imageshack.us/img704/9...elrepublic.jpg
Afdrukvoorbeeld
ik ben ook erg benieuwd:
http://img704.imageshack.us/img704/9...elrepublic.jpg
Raar ! Bij mijn reservatie stond er een lijst met ale mogelijke landen!!!
Ook bij Country stond er geen "UK Only"
TravelRepublic.co.ukAttraction Tickets Booking ConfirmationTravel Republic Booking Reference: OLF/xxxxxxx
THE DETAILS OF YOUR BOOKING ARE AS FOLLOWS:
ITINERARY:
DateDescription20 Mar 2010Universal Orlando®3-Park Bonus Ticket(14 days unlimited entry, Wow!)
BOOKING DETAILS:PAYMENT DETAILS:
TitleCostQtyTotalAdult Universal Orlando®3-Park Bonus Ticket(14 days unlimited entry, Wow!) £92.002 £184.00Credit Card Fee (2.25%) £4.141 £4.14Total Booking Cost £188.14DateTypeAmount10/2/2010Credit Card Visa Credit £188.14
Thank you for your booking. Your tickets will be posted to you in 7-10 working days unless alternative Special Delivery arrangements have already been made.
We recommend you look at the Travel Advice section of the Foreign and Commonwealth Office website http://www.fco.gov.uk. This gives passport and visa requirements, plus travel and health advice for the country you are visiting.
We do not accept any responsibility if you cannot travel because you have not complied with any passport, visa or immigration requirements.
We also strongly advise that you take out travel insurance to cover you and your party. We do not offer this over the phone but it can be bought on our website http://www.TravelRepublic.co.uk.
GREAT DISCOUNTS ON CAR HIRE AND AIRPORT PARKING: Now that you’ve booked with us, we’d like to offer you a further 5% discount from our published rates on Car hire – from over 5,000 worldwide pick up locations.
Airport parking – pre book now and save £££’s on the gate price.
All you need to do to take advantage of this great offer is to enter Promotional Code DRIVER5 when making your booking. Please feel free to pass the promotional code to friends and family. Offer ends 14 days from today.
Thank you for your booking.
Best regards
TravelRepublic.co.uk
Clarendon House,
147 London Road,
Kingston upon Thames,
Surrey, KT2 6NH
England, UK
Tel: 0845 6121 747
Fax: 0845 6121 737
Overseas Dial Number: +44 20 8974 7200
Website: http://www.TravelRepublic.co.uk
ABTA No: 43805
Hier staan ze ook nog op: https://www.orlandoattractions.com/index.php?id=97
Worldwide shipping - delivery time varies by location.
Wel 95.20 pound/ 149.95$ , dus +- 10 euro duurder. ik hoop maar dat de onze opgestuurd worden.
Net gezien dat ze het geld terug gestort hebben!!!
AARGH!!!
Heeft er nog iemand elders kunnen bestellen?
Hihihi....dat dacht ik wel. Ik heb ontdekt dat je hier gewoon dezelfde tickets kunt bestellen! Is precies dezelfde organisatie
Lach maar :p
Net opnieuw geprobeerd bij die site, duimen maar. Opnieuw gelukt met bestellen, nu wachten op de bevestiging van de bestelling.
Kostte 192 pond voor 2 tickets, wel gekozen voor special delivery.
Veel hoop dat het gaat lukken heb ik wel niet meer ...
Vandaag de bevestiging ontvangen ...
Komt ook van hetzelfde mailadres als de vorige keer (inquiry@travelrepublic.co.uk).
Ben jij er in geslaagd om ze te kopen?
Nee, ik heb nog geen haast. Wij gaan pas in augustus.
Ik ben even het proefkonijn :-)
Nou, ze hebben het veranderd :sad: Ik dacht ik bestel nu gewoon, maar nu kan ik ineens Nederland niet meer zien staan in het drop down menu'tje. Wat een rotzakken. Er zijn natuurlijk meer mensen die het hebben geprobeerd en daarna hebben ze het snel aangepast. Jammer hoor. Ik zoek nog wel even verder.
Ik zie het ook, de volledige lijst is weg, enkel nog UK. Damn!!!
Voor ons wordt het nu echt wel dringend :evil:
Ik heb nog een aantal andere Britse sites geprobeerd, maar het lijkt wel alsof we massaal geboycot worden. Ik denk dat ik dan maar gewoon de Orlando Flex Tickets Plus bestel bij Undercover Tourist. Jammer dat de euro zo aan het zakken is t.o.v. de dollar. Met dank aan de Grieken [-X
Het is dat ik nog genoeg tijd heb, maar anders was ik niet zo relaxed op zoek naar tickets hoor. Je kunt ze ook bestellen en daar ophalen, dat schijnt ook goed te werken.
Ik zit net bij Ticket Mania te kijken en zie daar de 6 park bundle o'fun tickets voor $ 257 per stuk. Volgens hen zijn ze hetzelfde als de Flex Tickets Plus, maar dan wel $ 24 per stuk goedkoper. Echter, ik kan ze niet bestellen op de site, dus ik heb er maar een mailtje aan gewaagd. Vreemd, want ze roepen zelf dat ze die ticketcombinatie hebben bedacht, maar vervolgens kun je ze niet bestellen. :?:
Waarschijnlijk ex tax???
Da's meestal met dollarprijzen...
Nee Corrus, inclusief tax.
Ik kreeg nu net al antwoord, da's snel!
''There are no 6 park bundles anymore. Just 5 and 4 park bundles. The only difference is that the 5 doesn't have wetnwild.''
Jammer dus. Zoals het er nu naar uitziet, bestel ik dan toch bij Undercover Tourist. Ticket Mania is voor dezelfde kaartjes in totaal 20 dollar goedkoper, maar dan moeten we de kaartjes zelf ophalen en Undercover Tourist stuurt ze gratis op.
Aangezien we maar 3 dagen Orlando doen, was dat 3-parkenticket de beste optie.
Als ik een van de komende dagen weer een refund krijg koop ik ons denk ik een 2 dagen ticket bij universal zelf. Dat is dan wel zonder wet 'n wild, maar dat kan dan event nog ter plaatse gekocht worden (of Aquatica, of iets anders ...).
Wel irritant dat ze zelfs geen mailtje sturen om te zeggen dat er een refund gedaan is, omdat ze niet buiten het UK verzenden of iets dergelijks.
Uiteindelijk komt het ons zo 20 euro /pp duurder uit, dat kan er nog wel bij, zeker als je ziet wat al de rest al gekost heeft :razz:
Net de gevreesde mail ontvangen:
24 Feb 2010 13:58
Dear Client,
We cannot deliver outside the Uk we have refunded you in full. Many thanks Rachel
@ Wittmann
Kijk eens rechtsreeks op de site van Universal
3-Day Base + Park to Park Access Ticket 140$ PP
Heb ik gezien, maar is enkel voor Universal en islands of adventure. Dus niet voor Wet 'n Wild.
Het zal zo een 1-day/1 park ticket worden denk ik. (2x 2 tickets).
Vandaag heb ik de kaartjes gekocht bij Undercover Tourist. Het gaat om 5 Flex Tickets Plus en 5 Gatorland kaartjes. Onze jongste zoon is dan 12 en voor hem betalen we alleen voor Gatorland een paar dollar minder. Verder betalen we dus gewoon de hoofdprijs :mrgreen: Totale prijs $ 1508, rond de € 1100.
Ik twijfel momenteel nog of ik park to park zou nemen of de gewone.
Btw het bij undercover tourist tickets om thuis te printen?
Uncover stuurt echte tickets
Please ensure you have each member of your party: sign the back of each ticket, print each name on each ticket, the valid thru section is to help you remember when your ticket will expire (i.e. 13 days after you first use it).
dit stukje tekst vind ik bij Undercovertourist bij de flex ticket.
Als je dit zo leest lijkt het net dat iedereen zijn naam/handtekening op elke ticket moet zetten maar daar is nu niet bepaald ruimte voor.
Neem aan dat ik dit verkeerd lees ( hopelijk), mijn engels is ook niet alles.
haha ja inderdaad voor een handtekenning wel ja maar meerdere..... daar is echt geen ruimte voor, dus neem aan dat het gewoon per persoon een kaart met zijn/haar naam/handtekening.
Want stel dat je met 10 man gaat ha ha word het wel erg veel kriebels van iedereen op al de kaartjes.
Ja iedereen heeft toch gewoon eigen kaart. Dus 1 handtekening per kaart.
Ja dacht dat ook wel maar is zo stom als je dat zo leest.
Wie is er bekend met deze site.www.attractionticketsdirect.ie
Ik wil daar 5-Park Orlando Combo Ticket € 179 p.p:Terms and conditions: Valid for 14 days of unlimited access to Universal Orlando, Universal Islands of Adventure, Busch Gardens SeaWorld and Aquatica. Ticket expires 14 days from first use.
Heeft iemand hier al eerder kaarten gekocht. Zijn ze betrouwbaar?
hoi dejo,
ook wij hebben net als vele anderen voor ons hier tickets besteld. Geen problemen gehad. De tickets waren binnen 8 werkdagen per aangetekende post al bij ons in bezit. Wij hebben er dus een goede ervaring mee gehad wel pas 1 keer bij ze besteld, maar zou het zo weer doen.
Groetjes Marita
Wij hebben hier vorig jaar onze 2 parken hopper pas gekocht, en voor dit jaar gaan we die weer via hen bestellen, Prima service en snelle levering.
Groetjes Marja
Zojuist tickets besteld bij www.attractionticketsdirect.ie. Een 3 parken pas voor Bush Gardens, Seaworld en Aquatica voor € 84,00 per persoon. Pas is 14 dagen na eerste gebruik geldig en je kunt de parken zo vaak bezoek als je wilt.
Ik heb zojuist gekeken voor Universal tickets. Nu blijkt dat als ik 2 park bonus tickets ( unlimited) koop bij www.attractionticketsdirect.ie, deze kaartjes goedkoper zijn dan wanneer ik 2 park base tickets bestel bij Universal zelf.( 2 dagen) Het eerste is dus echt goedkoop, en ik vraag me dan ook af of er geen addertje onder het gras zit. kan het zijn dat andere verkopers goedkoper zijn dan Universal zelf???
Zijn er ook combi tickets verkrijgbaar voor Seaworld en Universal Studio's?
Ik vind deze alleen los van elkaar...
Ja, die zijn er, maar alleen in combinatie met enkele andere parken en dan heet het een Orlando Flex ticket. Je kunt daarmee naar 5 of 6 parken in Orlando/Tampa. In dit opic lees je er meer over.
<<Mod M66: Vandaar dat ik je vraag naar hier heb verplaatst vanuit het topic over Disney tickets (...?)>>
Zojuist bij Undercovertourist onze flextickets gekocht. 3 tickets (2 volw, 1 kind) 721 dollar.
FF een vraagje. Over 3 weken vertrekken wij naar Orlando, om nu nog tickets online te bestellen, lijkt mij niet slim (stel dat ze te laat arriveren hier). Is het ook mogelijk om terplekke een 'flex ticket' te halen? Ik neem aan van wel toch?? Alvast bedankt!
@sccambuur: ik heb vorige week zondag tickets besteld bij www.orlando-ticket-deals.co.uk en de eerst volgende donderdag de ticket netjes aangetekend thuis gekregen. Wel telefonisch besteld.
De meeste online ticketverkopers hebben ook een mogelijkheid om de tickets in Orlando / Kissimmee / Lake Buena Vista op te halen. Kijk op de websites onder "delivering" en je vindt er alle info die je nodig hebt.
Voor een paar dollars willen ze de tickets ook nog wel bij je hotel afleveren.
Kijk bijv. eens bij Maple Leaf tickets (zit aan de 192 in Kissimmee), Unbdercover Tourist of bij de AAA die ter plaatse enkele kantoren heeft.
@marjoleinenrick. Ik heb combitickets gekocht voor Universal Studio's/ Seaworld and Aquitica. Deze zijn 14 dagen geldig en waren ongeveer 175 euro.