Kijk ook eens op www.vrbo.com. Goede ervaringen mee
Afdrukvoorbeeld
Kijk ook eens op www.vrbo.com. Goede ervaringen mee
wij huren nu voor de 6 keer een villa bij american estates nog nooit
problemen mee gehad.
20 juli gaan we weer met ze
sjannie
Hallo Jaap,
beetje late reactie maar het adres is Forest Mere Drive/Bonita Spring
gehuurd via interhome.
groetjes Angelique
wij zijn net een weekje terug uit florida en hadden via www.usafunvacations.nl onze reis geregeld uit lelystad.
onwijs leuke mensen en als je de mazzel heb dat ze zelf in orlando zijn halen ze je nog op ook op het vliegveld en gaan met je mee naar het sleuteladres om de sleutel te halen en dan brengen ze je naar je villa.
wij hadden een onwijse villa op ongeveer 15 min bij disney vandaan.
de villa had 3 slaapkamers en drie badkamers met bad,een keuken toaal ingericht met echt alles erop en aan,wij zijn ongeveer 4 keer uit eten geweest en de rest heb ik lekker gekokkerelt. ook lekker een prive zwembad dus voor de kids was het elke ochtend om 8 uur een duik en zwemmen maar.
omdat er meer dan 17000 villas in de verhuur zijn is het moeilijk te zeggen van te voren welke je krijgt maar dit is wel leuk want dan is het een verassing en als je dan voor je villa staat weet je echt niet wat je overkomt.
wij gaan zeer zeker terug volgend jaar en ik boek zeer zeker weer bij hun.
succes en als je iets wilt weten vraag maar op.\\:D/silvia
Kijk eens op de site www.vrbo.com. Kan ik zeer aanbevelen, en je hebt veel meer keuze!
www.villas2000.com
een zeer ruime keuze!!
hallo sjannie
wij zij zelf trouwe boekers bij www.americanvac.nl zijn echt goede mensen die alles tot in de laatste puntjes voor je regelen
hopelijk heb je er wat aan
Hallo Florida-fans,
Wij staan op het punt een villa te huren van een particulier, via internet.
Omdat we over 7 weken al gaan wordt ons gevraagd om het hele bedrag ineens te betalen. Hoe weet ik of dat goed zit?
Iemand hier ervaring mee?
Wij hebben al een aantal keren een villa via internet ( www.vrbo.com verzamelsite van particulieren ) gehuurd en de normale procedure is dan een aanbetaling en het restant ± 6 weken voor aankomst, dus de gehele directe betaling is niet vreemd.
Uiteindelijk moet je toch betalen, niet waar. Onze ervaringen zijn uitsluitend positief, hoewel ik de eerste keer ook mijn bedenkingen had. Je betaald veelal per creditcard, dus heb je altijd een "spoor" naar de ontvanger en mag je er van uit gaan dat het goed zit.
Zolas gezegd, onze ervaringen zijn prima en mij zijn ook geen spookverhalen bekend, zeker niet via dit forum, waar ik ook al weer een tijdje meedraai.
Succes en alvast een zeer goede vakantie gewenst.
Hoi Ta2 Gerrit,
Bedankt voor je reactie!
Wat ik vervelend vind is dat zij ons vragen het geld over te maken op een amerikaans bankrekening. Dat doe ik liever niet. Moet ik er op staan met de creditcard te betalen?
Groet, Esther
Wij hebben dit jaar ook voor het eerst een villa particulier gehuurd. Wij hebben het geld gewoon naar een amerikaanse bankrekening overgemaakt. De villa is van een engelsman. Het is allemaal prima verlopen. De villa was perfect: http://www.192villa.com
Hoi Gerrit, wij zijn van plan de villa die jij gehuurd had in Las vegas ook te huren. We hebben van de week een mailtje gestuurd, maar nog geen bericht terug gehad. Wij gaan pas in mei dus nog tijd genoeg. Wel hebben we de vlucht en cruise al geboekt.
wij hebben al 2x een villa via ebay gehuurd, dit scheelde enorm veel
het was beide keren een gok omdat wij ook vooruit moesten betalen
beide keren een prachtige villa gehad
bij ebay kun je wel de feedback lezen, dan ben je iets zekerde van de verhuurder
volgend jaar doen wij dit weer, gewoon via ebay.com
Hallo,
De zoveelste vraag over een villa :roll:
Ik krijg van veel mensen te horen dat je het beste een villa kan nemen aan de 192 ivm de ligging met winkels en restaurants enz.
Nu wil ik de reis boeken maar meld de AE dat dat de oude villa's zijn en naar zijn reactie heb ik zoiets van o dan toch maar de 27?
Heeft iemand ervaring en valt het best nog wel mee met de "oude" villa's.
Groetjes
Diana
Klinkt een beetje als een verkooppraatje, want wij zitten altijd aan de 192, op verschillende locaties, en de villa's zijn altijd tiptop. De laatste keer in Indian Creek, in een nagelnieuwe villa. Er zijn wel wat oudere villa's, maar ze zien er nagenoeg altijd super uit. Dus een beetje l*lkoek van AE, zeker gezien hun eigen aanbod op Southern Dunes.
Helemaal eens. Ik kies (na één keer de 27) liever voor de 192, ergens in de buurt van de Walmart. Persoonlijk vind ik de directe nabijheid van winkels en restaurants erg "motiverend" voor mijn vakantie. Als je meer de relatieve rust zoekt, dan ben je misschien beter uit op de 27. Qua huizen (inrichting, staat, modernheid ...) maakt het niet zoveel uit. Het gaat puur om de persoonlijke wens van de ligging. Ode huizen .... b*llsh*t!!
Wat Michael66 al zegt; de villa (er is een villatype met de naam Lindfields, maar die kan overal staan, is gewoon een bouwtype) of de locatie.
Er is een villapark Lindfields bijna aan het eind van de 192 (of aan het begin, het is maar hoe je het bekijkt, vlak bij de 27 in ieder geval, bij Milemarker 2, als die zou bestaan) ongeveer op 15 autominuten van de grens van WDW gebied (en dus een klein half uurtje van de diverse parkingangen). Kijk hier maar eens voor de locatie en omgeving.
Zowel links als rechts van de locatie vindt je een grote Publix supermarkt op ± 5 autominuten. Wal*Mart (op de 27) zo'n 10 autominiuten. Diverse verschillende restaurants rondom, binnen 5 tot 10 autominuten.
Universal en Seaworld liggen wat verder weg, zo'n 1/2 uur tot 3 kwartier.
Op deze site vindt je nog wat aanvullende informatie, en diverse leuke links.
Wij proberen altijd, om diverse redenen, wat dichter bij de I4 (snelweg) te zitten, maar op zich is Lindfields (en al zijn subdivisions) een prima locatie voor de Disneybezoeker
Je zou ook nog even contact kunnen opnemen met de ander bekende organisaties zoals AV (www.americanvac.nl) en USA Vacations (http://www.usafunvacations.nl)
Beide hebben ook voldoende villa's en andere mogelijkheden. Wij hebben via AV twee keer een villa gehuurd en beide villa's waren top.
Groet
Gwenda
Hoi allemaal,
Langs de 27 is het eigenlijk de vinex-lokatie van Kissimmee. Hier zul je dus nieuwbouwvilla's vinden. Niet dat dat iets zegt, want in 1993 zaten wij al in een nieuwe villa in Greater Groves langs de 27. De jaren erna hebben wij daar veel bij zien bouwen. Ook langs de 192 vindt je nu inmiddels ook wel nieuwbouw communities.
Het grote verschil zal hem voornamelijk zitten of je een Luxury- danwel een Superiorvilla boekt. En dat verschil zal bij zowel AE als AV en de rest hetzelfde zijn. Tis maar net wat je kwijt wilt aan villahuur.
Groetjes vanuit een warm ( 38 graden ) Griekenland, onze 2e liefde,
Pieter & Petra
Villa's kun je huren bij 1 van de bekende aanbieders:
AE = American Estates
AV = American Vacations
ER = Exit Reizen
USAFV = USA Fun Vacations
Verder kun je nog kijken bij www.vrbo.com. Tevens zijn er nog een aantal Forumleden die een huisje verhuren.
Rechtstreekse vlucht kan alleen met Martinair (Schiphol) of LTU (Dusseldorf).
welke villa(wijken) liggen op 10-15min afstand van de WDW?
en vrij recent gebouwd?
Weinig, de meest recente bouwprojecten liggen in o.a. Davenport, Crescent Lakes en dus iets verder van Disney, al moet het met een snelle auto en geen verkeer op de weg wel binnen 15 min. lukken ;-)
Wel zijn er bij Windsor Hills en Indian Creek bijv. nieuwe gedeelten aangebouwd en dichter bij WDW dan Windsor Hills kom je haast niet.
Zie ook deze kaart
VRBO is een goede tip, daar hebben wij o.a. http://www.floridavilla4rental.co.uk/villa-page.htm en http://www.sunshinevilladisney.com/index.htm gevonden in Indian Creek (5-10 min. van WDW) beide met jacuzzi (1 los en ander vast aan de pool) en mooie game room.
De eerste hebben we al gehad (erg fijne hot tub) en de tweede gaan we volgende keer doen (al wel bezocht, ziet er goed uit). Die heeft ook hi-speed internet, een nieuw toegevoegde wens. Vandaar dat de eerste, ondanks goede ervaring, nu afviel.
Bij de bekende aanbieders is het vaak een verrassing waar je terecht komt en wat de villa allemaal te bieden heeft, op VRBO kun je ze echt "zien".
The Sunshine villa was al verhuurd voor de periode dat wij zouden willen.
Maar een hele tijd zoet geweest op de site van VRBO. Wat een keus. Ik heb er 3 gevonden in Indian Creek. Wel lekker dichtbij de parken. Dit jaar zaten we in Clermont. Ik ga het doorspelen naar AV.
Heb de site van VRBO bekeken en dat geeft ons idd een goed beeld, alleen...moet je rechtstreeks bij hun boeken of kan het ook via een reisbureau?
Op de site van ExitReizen kan ik geen villa's vinden...of kijk ik verkeerd?
verder bedankt voor de bruikbare tips!:p
thanx,
meisje
Rechtstreeks boeken bij de eigenaar met internetbankieren, dat is toch geen enkel probleem. Je moet wel even goed opletten, het wijst zich zelf.
Wij hebben ook wel eens gehuurd bij expedia en:
http://www.webholiday.nl/
Deze villa hebben we het laatst prive gehuurd:
http://www.192villa.com/.
ik woon in Davenport tussen huur villas weet niet of ze jacuzzi's hebben maar bijna alle huizen hier hebben een zwembad. Ik zit ong 5 minuten vanaf I4, om naar Disneyworld te gaan (ik werk voor disney) ben je ongeveer 15 minuten onderweg.
Als je wilt kan ik kijken bij huurders van wie ze huren. (ik zit hier op een jaar lease)
Wij hebben voor volgende week (ja ja...) via
http://www.orlandovillas.com/
geboekt. Dan boek je ook direct bij de eigenaar en krijg je wat je ziet. Een collega van me heeft bij zo'n grote organisatie geboekt op een mooi plaatje, heeft hem heel wat gesodemieter gekost om iets fatsoenlijks te krijgen).
Wij betalen 700 dollar per week, volgens mij valt dat wel mee (komt nog wel pool heating bij).
Het ligt wel een stukje rijden van de meeste parken maar met een dikke SUV onder de kont vinden we dat niet zo erg.
gr
Ralf
700 per week is niet verkeerd. ik heb de pool heater niet aanstaan maar wordt wel een beetje kil. maar ik denk als je hier op het moment aankomt vanuit nederland ben je waarschijnlijk geen pool heater nodig :)
Ik hoor van familie etc dat het in NL niet echt warm is, hier nog steeds zon 28-30 graden overdage :) als je zwembad in de zon ligt, geen probleem.
Zo, de planning voor onze zomervakantie 2008 komt een beetje van de grond. Ik wil eigenlijk eerst een villa gaan regelen, dan hebben we dat maar vaststaan.
Ik ben weer aan het zoeken via vrbo.com, vind ik wel een prettige site. Met name omdat je daar ook goed kan zoeken op de communities. En ik wil natuurlijk lekker in de buurt van de parken. Nu zie ik een aantal communities die vlakbij Disney zijn. Heeft iemand met deze ervaringen, bv dat het met name hele nieuwe villa's zijn (omdat het nieuwe locatie is), of andere ervaringen (bv dat het toch verder weg ligt dan je denkt, dichtbij supermarkt, etc) ?
Windsor Hills (heel nieuw ?)
Formosa Gardens
Rolling Hills
Emerald Island Resort
Oak Island Cove
Indian Creek
Verder, prijzen liggen vaak redelijk dichtbij elkaar, maar soms uitschieters naar boven en beneden, echte addertjes kan ik niet vinden. Hebben jullie nog tips/ervaringen waar je goed op moet letten als je direct via internet huurt in Orlando ? Ik heb er alle vetrouwen in overigens, heb zelf al enkele malen in Colorado gehuurd, maar slechts 1 keer in Orlando. Bedankt ;) !
Windsor Hills ligt het dichtst bij Disney en is gedeeltelijk nog in aanbouw (fase 4). Van de bouwwerkzaamheden heb je echter geen last, want er wordt naar achteren toe bijgebouwd. Het is een schitterende gated community met een mooi clubhuis en groot zwembad.
Wij hebben daar vorige maand (met z'n 2-en) in een townhouse gezeten en het ziet er allemaal picobello uit. Dezelfde mensen hebben daar, buiten nog 3 townhouses, ook een villa voor de verhuur.
Rolling Hills, Formosa Gardens, Oak Island en Indian Creek liggen daar direct achter gebouwd en dus 5 minuten verder van Disney. Ook dit zijn gated communitys, maar dan zonder slagboom zoals bij Windsor Hills en ook minder clubhouse faciliteiten. Maar daarom niiet minder mooi.
Wij hebben inmiddels al 2 keer in Indian Creek gezeten en gaan er volgend jaar Maart voor de derde keer hier naartoe.
De huizen op al deze communitys zijn redelijk inwisselbaar, met als verschil het aantal slaapkamers en natuurlijk de extra's (game room, jacuzzi, internet, lanai enz. enz.) Ze zien er nagenoeg allemaal perfect uit.
Op korte afstand (zie kaartje) zit het Formosa Gardens Shopping Centre met diverse winkels, een grote(ik dacht Goodings) supermarkt en diverse restaurants van de bekende ketens a.i. Fridays, Outback, Cracker Barrel, Carrabas and then some.
Aan restaurants zowiezo geen gebrek op dit stuk US192 en iets verderop (vanaf WDW gezien) zit ook nog een mega Publix en (voor wie dat belangrijk vindt ;)) een Liquor Store. Nog een eindje verder, rechtsaf de 27 op, zit een Wal*Mart Supercentre.
Een belangrijk criterium voor ons bij huur via VRBO (bijvoorbeeld) is dat de betaling en de eventuele deposit via CC of Paypal verloopt. Geen money order of personal cheque dus. Voor ons idee heb je met CC of PP nog enige verbinding op papier met de verhuurder en maak je minder kans om op je vakantie adres een braakliggend stuk land met "For Rent" aan te treffen. Maar dat is zuiver gevoelsmatig, voor ons althans.
Ik hoop dat je wat aan deze info hebt, en als je nog meer wil weten hoor ik het wel.
Mijn favoriete locatie is nog steeds vlak achter de Walmart aan de 192. Richting Disney vind ik dat een prettige rit en ook naar de andere attracties en winkelcentra rond Orlando vind ik dit een zeer goed bereikbare plaats.
Een vrij nieuwe community vlak achter de Walmart (aan Poinciana Boulavard) is Cumbrian Lakes. Ik ben er zelf (nog) niet geweest, maar wta ik er van gezien heb zijn het zeer ruime en mooie villa's met "uitgebreide" zwembaden.
Misschien iets voor jou?
Ik woon in de Santa Cruz subdivision hier is een link http://www.vrbo.com/vacation-rentals...davenport#2518
Santa Cruz ligt ongeveer 2 mijl ten noorden van I4 aan US27 en als je 192 west uit rijdt en dan riching US 27 zuid ongeveer 4 mijl.
Rustige Subdivisie, een hoop vakantie huizen (ik ben 1 van de weiningen die er vast woont) kinderen kunnen op straat spelen (maar met een zwembad in de tuin komt dat er vaak niet van :) )
Wat is het verschil tussen en Condo of een townhouse??
Condo = appartement (in NL ook wel "flat" genoemd)
Townhouse = meestal een "rijtjeshuis". Geen "eigen" zwembad zoals de meeste "villa's", maar meestal wel een gemeenschappelijk zwembad.
Deze townhouses staan in Lake Berkley, Kissimmee:
http://img215.imageshack.us/img215/4...20resorit1.jpg
Het townhouse wat wij hadden in Windsor Hills had wel een eigen zwembad(je), maar dat is echt een uitzondering.
Het was wel klein (±5x4m), maar toch. De volgende keer weer gewoon een villa. :-)
Probeersel niet geslaagd, dus.
Hallo,
wie kan mij vertellen hoe mijn villa eruit ziet.
AV kon het mij niet vertellen.
het adres is Hortonparkdrive 109 in Highlands reserve
Ben heel benieuwd ga voor het eerst.
alvast bedank.
gr nel
Zo te zien staan er maar 2 villa's. Maar een exact beeld is moeilijk te geven, of Vondutchga zou even moeten gaan kijken ;-).
Wel kun je een algemene indruk van de villa's op Highlands Reserve krijgen als je hier even kijkt.
Heb het adres gevonden, is slechts een paar mijl bij mij vandaan, als het geen gated community is waar ik een kaart of code nodig ben om binnen te komen kan ik wel even langs rijden en een foto of twee plaatsen.
Weet je zeker dat het geen Harton Park Drive is ?? Dan zou het namelijk een van deze 2 villa's kunnen zijn.
Via Live Search Maps en hier wat foto's uit de omgeving. (vooral op de 3e pagina staan wat "zinvolle" foto's.)
http://static.flickr.com/2223/1815308900_fe78c34cca.jpg
http://static.flickr.com/2149/1814470339_ffc486dc92.jpg