-
Re: Vliegen met Continental Airlines
Zojuist online op continental.com de stoelen uitgekozen voor onze 4 vluchten naar en door de VS. Moet zeggen dat het allemaal erg makkelijk ging. Ook lid geworden van het onepass spaarsysteem. Waarschijnlijk heb ik er niks aan maar baat het niet dan schaad het ook niet :-)
-
Wie o wie heeft er al ervaring met de EconomyPlus indeling van de 757-200 van Continental ?
Ik kom niet helemaal wijs uit de stoelindeling en is het zo dat er maar 9 EconomyPlus seatings aan boord zijn ?
Groetjes,
Pieter
-
Even op Seatguru gekeken:
http://www.seatguru.com/airlines/Con..._757-200_I.php
Het lijkt alsof alleen rij 7,20 en 21 met extra beenruimte is.
Ik neem tenminste aan dat je dat met Economy plus bedoelt.
Knaapje
-
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door
PENPE
Wie o wie heeft er al ervaring met de EconomyPlus indeling van de 757-200 van Continental ?
Voorlopig heeft de Continental 757-200 helemaal nog geen Economy Plus...
Wél hebben ze de zogezegde "Prefferred Seating" (ook deze dien je apart te reserveren) maar geven niet meer beenruimte dan de gewone economy stoelen.
-
Vliegen naar Newark in 757?
hallo allemaal,
wij vliegen 12/10 2011 met continental(geboekt bij united airline maar vanwege de fusie krijgen we nu continental) via new ark/ new york naar orlando florida.
nu hebben wij op de site van continental via onze vluchtnummers gegevens opgezocht over het vliegtuig( stoel indeling enz. en nu staat er op de site dat het 2 rijen van 3 stoelen is een boeing 757-200. op mijn andere vluchten vanuit amsterdam naar de vs hebben wij alrijd of 2-4-2 of 2-5-2 gevlogen dus ik vindt het een raar iets om nu 3-3 te vliegen...kan dit kloppen of moet ik maar gewoon kijken als ik instap hahahahah.
alvast bedankt
-
Re: vliegen naar new ark in 757?
Als je met Continental vliegt vanaf Amsterdam vlieg je waarschijnlijk[bijna wel zeker] met een 757.
-
ahhh das jammer hahaha
we vliegen met 7 mensen waaronder mijn 2 kinderen had gehoopt of met zijn 4e (man ik en kids) in de misselste 4 rijen te kunnen zitten
of 2 aan 2 achter elkaar bij het raam en gangpad.
kleine verandering van de plannen dus.
ik wist niet eens dat dat kon trouwens 3-3 transatlantisch. is het geen klein vliegtuig dan ?
-
Citaat:
chariska
hallo allemaal,
wij vliegen 12/10 2011 met continental(geboekt bij united airline maar vanwege de fusie krijgen we nu continental) via new ark/ new york naar orlando florida.
Continental Airlines/United Airlines
Amsterdam -> Newark (géén new ark) Boeing 757-200... Deze toestellen hebben inderdaad een 3 - 3 stoelverdeling...
----------------------------
New York heeft 3 vliegvelden.
JFK
Newark
La Guardia...
----------------------------
-
Zijn inderdaad wel wat kleinere vliegtuigen, en met 7 personen is het inderdaad net wel onhandig ... Ik zou in jullie geval twee rijen van 3 achter elkaar doen, en dan 1 persoon aan de andere kant van het gangpad :-k
De toestellen van Continental vind ik overigens wel prettiger dan de United toestellen met hun oude inflight entertainment. (Het oude/voorheen) Continental is echt prima ;)
-
ja we hebben de 4 stoelen op rij 24 en 3 stoelen op 25 . ik zit dan gelijk in de rads over de kinderen hoe dat dan gaat maar ja 1 voordeel ze kunnen ons er niet boven zee uit gooien als ze gaan klieren hahahaah
iemand ervaring met kindvriendelijkheid op vluchten van continental?
-
Hoe ver van te voren kan je de stoelen reserveren bij United eigenlijk ?
-
wij hebben april de tickets gekocht en deze stoelnummers hebben wij gewoon gekregen verder weet ik er niets van.wij gaan samen met mijn ouders(die gaan al 10 jaar elk jaar naar florida)en die hebben alles geboekt
-
Citaat:
wehave
Hoe ver van te voren kan je de stoelen reserveren bij United eigenlijk ?
Vanaf het moment dat je de tickets boekt... (dus onmiddelijk)
-
Wij hebben vorig jaar gevlogen van Newark naar Parijs en zouden in een 767 vliegen (daar hadden we ook op gelet). Helaas door annuleringen (sneeuwstormen) moesten we later naar huis vliegen (dat was niet zo erg \\:D/) en werden we in een 757 gezet. We vonden het inderdaad nogal klein. Over Continental verder kan ik niks slechts zeggen. Goede entertainment, prima service. De stoelen hebben we meteen vastgelegd bij boeking 10 maanden voor vertrek.
Newark vonden we ook een prettig vliegveld.
-
Nee, het is korrect. Je vliegt met een 757 van Amsterdam naar Newark.
-
Afgelopen week voor het eerst met de Continental 757 op de route IAD-AMS gevlogen. De cabin lay-out (3-3) blijft een crime als je alleen of met twee personen reist. De catering vond ik in vergelijking met United iets minder (eten net zo slecht, drankvoorziening erg karig). Het in-flight entertainment system is echter weer beter. Al met al viel het me niet tegen (had erger verwacht). Is dus voor herhaling vatbaar.
-
Citaat:
corrus
Vanaf het moment dat je de tickets boekt... (dus onmiddelijk)
Ok ik vlieg in mei 2012 en ik heb nog nagevraagd bij Exit reizen wanneer ik de stoelen kan reserveren en zij geven aan dat ik pas bij het inchecken de definitieve stoelen toegewezen.
Ik heb trouwens wel al stoel nummers gekregen maar die heb ik zelf niet gekozen ofzo.
Die zag ik staan in mijn vluchtgegevens van virtuallythere site/programma.
Ik zie ook niet op de site de optie om de stoelen te reserveren?
-
www.continental.com
Bij "change/view existing reservations" kun je de stoelnummers wijzigen.
Wij hadden onze stoelen gelijk bij boeking kunnen vastleggen. We hadden wel rechtstreeks bij Continental geboekt.
-
Wij hebben geboekt via expedia, en met ons reserveringsnummer (en achternaam) kan je dan inloggen op continental. Daar kan je dan je stoelnummer veranderen. Het moet wel een vlucht zijn die je geboekt hebt bij continental. Er zit bij ons ook 1 vlucht tussen die we vliegen met Continental maar geboekt is bij United. Daar kunnen we geen stoelen reserveren.
-
Ok ik heb het gevonden bedankt.
De stoelen die ik al had zijn wel goed zo te zien.
Hoeveel betaal je meestal extra voor de stoelen met extra beenruimte en betaal je dat dan op schiphol ofzo?
-
Ongeveer 80 euro per enkele reis en geldt uitsluitend voor de intercontinentale vlucht.
Echter, Continental heeft nog geen Economy plus stoelen.
-
Als je deze optie bij het inchecken of nu dan dan moet je met je cc betalen. Je kan ook wachten tot bij het inchecken op schiphol en dan moet je daar afrekenen.
Wil je zeker weten hoe het werkt dan kan je het beste ze even bellen.
-
Toen wij extra beenruimte wilde hebben, moesten we tussen de 109 en 139 dollar per stoel betalen. Op de vlucht van New York naar Orlando konden we ook extra beenruimte krijgen. We vliegen dan met een Boeing 757-200 (zie plaatje beneden).
http://i55.tinypic.com/14lixw6.png
Op de reis van Orlando terug naar New York kon dat dus weer niet. Hier vliegen we met een Airbus 320
-
Citaat:
Daan
Er zit bij ons ook 1 vlucht tussen die we vliegen met Continental maar geboekt is bij United. Daar kunnen we geen stoelen reserveren.
Dat moet overigens wel kunnen, ik heb dat al meerdere keren gehad. Je moet wel op de United website inloggen; soms met zelfde reserveringsnummer, soms met speciaal United reserveringsnummer. Maar het moet lukken :wink:
-
Citaat:
wehave
Ok ik vlieg in mei 2012 en ik heb nog nagevraagd bij Exit reizen wanneer ik de stoelen kan reserveren en zij geven aan dat ik pas bij het inchecken de definitieve stoelen toegewezen.
Ik heb trouwens wel al stoel nummers gekregen maar die heb ik zelf niet gekozen ofzo.
Die zag ik staan in mijn vluchtgegevens van virtuallythere site/programma.
Ik zie ook niet op de site de optie om de stoelen te reserveren?
Wij hebben hetzelfde, bij inchecken krijg je je stoelnummer.
Je moet je er ook niet op verkijken hoor, hoorde pas van iemand die al wel stoelnummers had, maar bij het inchecken waren die al vergeven.
m.a.w. je hebt er geen recht op.
Gewoon ruim op tijd zijn bij het inchecken en dan komt het wel goed
-
Als je bij je reisorganisatie je United/Continental confirmation nummer opvraagd kun je hiermee op united.com voor alle vluchten je stoelen controleren en reserveren.
Als wij een vlucht boeken bij United boeken geven wij altijd meteen aan welke stoelen wij willen hebben. Wij hebben nog nooit meegemaakt dat dit niet gehonoreerd werd.
Wat je daarna wel moet doen is regelmatig deze seating controleren, want door een plane change(wat regelmatig gebeurt) kun je ineens ergens anders zitten. Voordeel is dat je dit meteen weer kunt wijzigen naar een stoel naar jouw keuze.
Sjon, Bianca en Romy
-
Citaat:
mattrob
Dat moet overigens wel kunnen, ik heb dat al meerdere keren gehad. Je moet wel op de United website inloggen; soms met zelfde reserveringsnummer, soms met speciaal United reserveringsnummer. Maar het moet lukken :wink:
Dat dacht ik ook. Toch lukte het niet met en de Continental reserveringsnummer en ook niet met de United reserveringsnummer.
Totdat ik laatst ineens inlogde op continental, en ik ineens 2 vluchten terug zag. Bij de ene kon ik weer niet een stoel uitzoeken en bij de 2e ineens wel. We hebben toch extra beenruimte gekocht voor de terugreis. Extra ruimte als je wilt slapen is altijd wel een pre. Zeker met 2 gasten van 1.95m.
-
Toevallig net in mijn vlucht gekeken voor over 5 weken, daar is het heen Continental en terug United, beide met eigen nummer. En bij mij lukt het dus wel. Als het bij jou niet lukt, zou ik Continental in de USA bellen, supergoede klantenservice ;)
-
Citaat:
Sylly
Je moet je er ook niet op verkijken hoor, hoorde pas van iemand die al wel stoelnummers had, maar bij het inchecken waren die al vergeven.
m.a.w. je hebt er geen recht op.
Dat is waar, maar volgens mij is die kans wel heel klein hoor ! Ik heb het in al die jaren (en ik zit redelijk wat in het vliegtuig) nog nooit meegemaakt. Overigens maakt het dan niet uit om vroeg op het vliegveld te zijn, ze kunnen altijd je stoel nog aanpassen 8-[
Ik leg ze dus altijd zo ver mogelijk van te voren vast, kans op wijzigingen is volgens mij extreem klein.
-
Ook hier gewoon met United/Continental combinatie gewoon alles aan kunnen passen via United.com. Wel geboekt bij United (via american vacations omdat die nog weer iets goedkoper waren dan direct).
Tevens zie ik bij de reservering gegevens op de site ook het Continental nummer staan. Dus misschien is dit ook zo bij Continental?
-
Wij hebben ook de stoelen aan kunnen passen bij Continental voor de heenvlucht. De andere vluchten zijn van United. Als ik inlog bij United.com en ik klik op de continental vlucht dan opent hij automatisch het scherm van Continental om stoelen te kiezen/wijzigen. Ook kan ik inloggen bij continental met reserveringsnummer.
-
Uiteindelijk hier ook gelukt. Nou ja, ik had al stoelen gekocht voor de terugvlucht. Maar ik kan nu als ik wil ook die stoelen veranderen. Ik moet zeggen dat ik de continental site wel overzichtelijker vind dat de united site.
-
Vraag incheck continental
Hallo
Ik heb een vraag, heb bij expedia reis geboekt met continental.
Vroeger kreeg ik formulieren thuis om mee te nemen naar luchthaven, nu heb ik niks.
Wat moet ik nu eigenlijk meenemen bij vertrek op schiphol? alleen paspoort of ook reserveringsnummers?
bedankt
-
Paspoort alleen is al voldoende. Res. nummers voor je eigen gemoedsrust ;-)
-
-
Je hebt tegenwoordig inderdaad helemaal niks meer nodig...
-
Bij mij werd op schiphol gevraagd om de ticketgegevens, de geboekte reisgegevens van de hotels en zelfs mijn creditcard moest ik laten zien. ik weet niet of je verplicht bent om het te laten zien maar bij mij werd er wel om gevraagd.
Maurice
-
Het hotel komt doordat je, je 1e verblijfsplaats op moet geven aan de vliegmaatschappij. Ze geven dit vervolgens weer door aan de amerikaanse douane. Creditcard zal een verificatie zijn dat jij ook degene bent die heeft betaald. Boek je echter niet zelf, maar via een reisbureau dan gaat die vlieger natuurlijk niet op.
-
nou die creditcard is meer om aan te tonen dat je daarmee kunt/gaat betalen. Als je die niet bij je hebt zul je cash bij je moeten heben die een beetje overeen komt met de verblijfsduur. Anders denken ze misschien dat je gaat werken daar,
Maurice
-
Wij vliegen in december met Continental in hun 757-200 via Newark naar Orlando. ik ben zelf 190 cm lang. Is dat een beetje te doen in economy?
Bij United had men economy-plus maar dat kom ik bij Continental nergens tegen....:-s