De enigste keus is je betaald het en je bent met de jaarwisseling in KW of je betaald het niet en verblijft ergens anders, reken dan wel $40 extra, want dat gaan ze je voor parkeren rekenen op oudejaars avond als je naar KW komt.
Afdrukvoorbeeld
De enigste keus is je betaald het en je bent met de jaarwisseling in KW of je betaald het niet en verblijft ergens anders, reken dan wel $40 extra, want dat gaan ze je voor parkeren rekenen op oudejaars avond als je naar KW komt.
Ik wil heel graag op Key West de Paradise Inn boeken, maar er kan niks worden gereserveerd !! Alle data staan op niet beschikbaar....
Weet iemand wat er aan de hand is ?? Bestaat Paradise Inn nog ?
'k Zou ze even mailen, dan hoor je het uit de eerste hand. Of bellen, want een beller = sneller!
Wie weet zijn ze reuze blij om te horen dat de agenda op hun site geblokkeerd is.
De website was under reconstruction bij Paradise Inn...... Helaas echt torenhoge prijzen.
Bij Seascape en Mermaid & Alligator ook beschikbaarheid gevraagd, maar nu blijkt dat we net in het weekend van Memorial Day op Key West zijn !!!!
Wij kunnen echt maar 2 nachten en ze vragen er minimaal 3 door die feestdag, ook bij Southernmost en La Mer. Dat waren dus al mijn favorieten......
Dus ben nog steeds hard op zoek !!! Iemand een idee ???
Wij hebben een aantal jaar geleden in het Heron House (B&B) geslapen en dat is toen enorm goed bevallen.
Jammer dat de Paradise Inn te duur is. Deze is bij ons al jaren favoriet! Een heel fijn B&B op een goede locatie. Elk jaar is het een plezier om hier terug te komen. Misschien zijn de volgende B&B's een optie?
The Garden House (kamers beschikbaar vanaf $149)
http://www.key-west-florida-bed-breakfast.com/
Artist House (kamers beschikbaar van $158 en $188)
http://www.artisthousekeywest.com/
The Grand Guesthouse (kamers beschikbaar van $188)
http://www.thegrandguesthouse.com/
Je zou je kunnen afvragen wat te duur is....
Helaas zitten we al tijdens Memorial Day en dan vragen ze dus $ 100 per nacht meer voor de 2e nacht ten opzichte van de 1e nacht, als je al 2 nachten kan reserveren want dat schijnt dan ook moeilijk moeilijk te zijn....... We zijn 29 mei en 30 mei op Key West en vertrekken 31 mei naar Key Largo. Die is gelukkig wel al gereserveerd.......
Paradise Inn vroeg voor de goedkoopste kamer $ 279 + tax. Key West is leuk om te zien, maar omgerekend € 225 per nacht vind ik iets te veel van het goede !
Of is dit misschien een 'normale' prijs voor Key West ??
Heb inmiddels ook Courtney's Place op het oog, de prijzen daar zijn weer opvallend laag ten opzichte van de andere B&B's ! Hopelijk kan ik daar wel 2 nachten reserveren.....
Ik ga zeker vandaag nog naar de andere links kijken, hopelijk kom ik er uit....
Blijf wel bij mijn eerste voorkeur: een B&B !
Afijn.....
Bij bijna alle B&B's is er een minimum aantal nachten van 3.....
Uiteindelijk vanavond de knoop doorgehakt en we overnachten nu in een Deluxe Kingroom in het Almond Tree Inn !! Doet het trouwens goed op Tripadvisor zag ik.
Ben blij dat ik dit hoofdstuk kan afsluiten.
hallo,
wij hebben vorig jaar in fairfield Inn and suites by marriot op Key West gezeten van 29 mei tot 31 mei en we waren 255,15 euro kwijt met z'n 4en
Geboekt via expedia.
Ik had dit geboekt op 1 april dus niet zolang voor we vertrokken.
Er zit ontbijt bij en een goed ontbijt.
Wij vonden het goed en schoon en dat vonden wij het belangrijkste.
Dus bekijk dat eens...
Succes en een fijne vakantie....houd er rekening mee dat Key West echt wel duurder is, als je iets wil kopen kun je het beter op het vaste land doen...
groetjes Monique
Hallo,
Ik ben op zoek naar een betaalbare slaapplek op Key west, we zijn met 7 personen. Heeft iemand een tip?
Hotels op Key West zijn vrij prijzig. Zou op site's als priceline of expedia kijken. Denk dat bijv Days Inn een van de goedkopere hotels is in Key West. Wat je ook zou kunnen proberen is via priceline bieden op hotel kamers. Scheelt meestal een hoop!
Maar voor het Key West gevoel is een BB het leuks vind ik persoonelijk, maar daar hangt ook een duurder prijs kaartje aan.
Succes ermee!
Greetz
Priceline is zeker een optie. Wel direct op meerdere kamers bieden dan.
Best Western Hibiscus op KW al eens bekeken?
Heeft goede beoordelingen op Tripadvisor en ligt wat beter dan de Days Inn.
Heeft goede vroegboektarieven.
http://book.bestwestern.com/bestwest...selectedHotels=
Knaapje
Wij hebben daar in 2007 ook geslapen. Prima hotel.
Almond Tree Inn?
Ligt vlak bij Duval St. en heeft suites waar je met meerdere mensen op kunt. Is inclusief dagelijks ontbijt & happy hour!
Goede recensies op tripadvisor.
Succes!
A3
Wij zijn begin mei 1 nacht op Key West en nu leek het ons leuk om ipv een hotel in een B&B te slapen.
Ik zie op internet veel B&B waar geen kinderen mogen verblijven.
Weet iemand een leuke B&B waar wij (2 volwassenen) met 1 kind van 10 kunnen slapen?
Alvast Bedankt!
<<Moderator Michael66: Vraag toegevoegd aan bestaand onderwerp.>>
volgens mij is er 1 B&B waar kinderen toegelaten worden ik heb die toen via tripadvisor gevonden
maar die stond niet zo goed aangeschreven
ook wij zouden graag een b&b gedaan hebben komende pasen in keywest maar hebben nu voor het southermosthotel gekozen
omdat een B&B verder niet te vinden was (naar mijn idee) voor 2 volwassenen en 1 kind
Er zijn er meerdere zoek maar eens via deze link:
http://www.fla-keys.com/listing.cfm?id=166
o.a. Eden House is Children friendly.
Ik ben daar zo'n 10 jaar geleden geweest en toen was het goed.
Knaapje
De Paradise Inn is één van de B&B’s op Key West die ook kinderen toelaat. Er is op dit forum al genoeg over dit B&B verteld. Het is absoluut één van de leukere B&B's op Key West en al jaren onze grote favoriet (gaan er jaarlijks naar toe).
Heeft er iemand ervaring met el patio motel? Had een 7.1 als beoordeling en op loopafstand van duvalstreet en het strand, dus lijkt me wel wat. Maar ik twijfel nog tussen deze en popular house. Iemand ervaring met beiden? Of weet iemand welke van de twee beter is gelegen? Alvast bedankt!
Ik zou voor Popular House gaan. Ligt wat centraler t.o.v. centrum en ziet er leuker uit dan het El Patio motel. Daarnaast draagt een B&B meer bij aan de sfeer van Key West dan een motel. Ik ken beide locaties wel maar heb geen ervaring met dit B&B c.q. motel.
Banana Bay Resort & Marina !!!
Wij hebben hier in maart 3 dagen gezeten en we vonden het SUPER!!!
Onze kamer had uitzicht op het zwembad & hot tub en op de zee!
Verder zijn de kamers ruim, met mooi hemelbed en is alles schoon. Bij het hotel kun je tevens bootjes huren voor een dolfijnsafari en toen we bij die bootjes gingen kijken zwom daar een reusachtige Manatee!
Personeel vriendelijk, ontbijt goed en wat uitgebreider dan alleen bagels met jam... Kortom een aanrader!!!
Heeft iemand al verbleven in het nieuwe hotel Silver Palms Inn op Key West?
Ik vind er hier op het forum nog niets over terug (ofwel niet goed gezocht, hen nog niet zoveel ervaring met het forum).
Ziet er wel mooi uit en dicht tegen het centrum!
Wij verblijven maar 1 nachtje op de Keys en de meeste B&B kan je pas boeken vanaf 2 nachten.
Dus vandaar op zoek gegaan naar een hotel...
$189 voor 1 nacht
groetjes
Ziet er goed uit, ook de beoordelingen op tripadvisor zijn zeker niet slecht.
Heb je gezien, dat je, als je ANWB lid bent, 10% korting kan krijgen?
Knaapje
Vorig jaar (mei 2010) waren ze nog volop aan dit gebouw aan het werkt. Ik wist niet dat het een hotel zou worden. Ik ken het dus niet, maar qua locatie ligt het goed t.o.v. het centrum en Duval Beach. Wij zitten altijd in het Paradise Inn. Zit net om de hoek op Simonton Street.
Wij verblijven deze zomer 1 nacht op Key West. Wij hebben geboekt bij B & B Avalon http://www.avalonbnb.com/.
Net terug van Florida, het Silver palms inn is zeker een aanrader!!!
Op wandelafstand van Duval street en zeeeer ruime, moderne en propere kamers!
Voldoende parking beschikbaar, we zijn zelfs nadat we zijn uitgecheckt nog de hele dag blijven staan.
Alles is er: haardroger, safe, koelkast, bergruimte, grote spiegel, terras, lift, mooi zwembad en ligzetels.
Ontbijt was niet super, maar voldoende.
Best Western Hibiscus is mij goed bevallen.
Voor KW begrippen niet duur.
Knaapje
Avalon Bed & Breakfast! Niet ver van het Most Southern Point.
Best Western Hibiscus ziet er goed uit
hoe zit het daar met parkeren ?
Op eigen terrein, gratis.
Op de site van Best Western kan je de foto's opzoeken, zie je duidelijk de parkeerplaatsen.
Knaapje
Is het ook mogelijk om bij dit best western hotel fietsen te huren
Ik kan me niet herinneren er iets van gezien te hebben, maar dat kan op zoveel plaatsen op KW, gewoon even de buurt in lopen.
Of even bij de receptie vragen.
Knaapje
Als je van het best western hotel richting duval street loopt (200 mtr.) zit er gelijk een fietsverhuur op de hoek (tropical rent À car)
Ik heb daar al regelmatig wat fietsen gehuurd.
Veel plezier met het uitzoeken van de reis, Ad
Gewoon even blij laten weten dat wij een kamer hebben geboekt in de Paradise Inn! Na de jubelende recensies hier op het forum wilde ik zo graag, maar afgelopen week stond de kalender op vol. Gisteren bij toeval toch een suite gevonden via venere.com, dus ik ben erg blij! Ook nog voor een mooie prijs (150 Euro per nacht begin oktober). Is het al zover??
En nog even snel over de fietsenhuur, weet iemand of je ook kinderzitjes bij de fiets kunt huren? We hebben een 3-jarig jongetje bij ons.
Hoi AvD
Sorry voor de laate reactie maar bedankt voor je tip, heb even google map er op los gelaten en inderdaad om de hoek van ons hotel. Ondertussen ook al een kleine route uitgestippleld dus we zijn er klaar voor.
bedankt
Hoi,
Ik ben nu al een paar weken aan het zoeken naar een leuk en betaaldbaar hotel in Key West voor 2 nachten. Ik kan echt niks vinden :S Of je moet minimaal 3 nachten verblijven, of je je betaald de wereld voor een leuk hotel dichtbij t strand voor 2 nachten. Wie heeft er een goede tip?
Bedankt!
Groetjes,
Melissa
Alle hotels op KW zijn betaalbaar en onbetaalbaar tegelijk.
Betaalbaar als er niets bijzonders op KW is, werkdagen en buiten het seizoen.
Vorig jaar oktober een pracht kamer in het BW Hibiscus voor $80 ex Tax incl redelijk goed ontbijt.
Onbetaalbaar in de weekend, als er iets op KW is te doen en in het seizoen.
Genoemd hotel doet dan rustig tot 3 keer dit tarief.
Tevens zijn ze dan alleen bijv. minimaal 3 nachten te boeken.
Je probleem zal meer de dagen dat je ernaar toe wilt zijn dan de hotelprijzen.
Probeer eens een paar andere datums voor je reservering en wellicht kom je veel goedkoper uit of probeer toch een "hogere" Key.
Succes
Wij gaan nu voor de 2e keer naar The Palms Hotel, redelijk betaalbaar inclusief ontbijt. Een goede sfeer en fietsen te huur bij het hotel. Parkeren is gratis in de straat t.o. het hotel.
Wij zaten in Authors of Key west, een B&B.
Niet te duur en erg gezellig. Gratis parkeren, fietsverhuur in de buurt. Duvalstreet 15 minuten lopen. Meeste kamers hebben nog een leuk zitje buiten.