-
Dinner reservations
Hoi,
ik probeer al een ruime week dinner reservations te plaatsen bij WDW. Na membership, selectie restaurant en tijd, guests en betalingswijze ingevoerd te hebben, krijg ik continu de melding "Server is busy" (met een geïrriteerde Donald). Antwoord van WDW op mijn email: er zijn geen server problemen.
Komt iemand dit probleem ook tegen? En heeft iemand ervaring met telefonisch reserveren? (duurt dit heel erg lang bijv?)
-
Re: Restaurants in WDW: Reserveren
Ja, ik probeer ook al een week het Fantasmic Dinner Package te boeken. Ook al heel de week "Server is busy". Heb het nog niet telefonisch geprobeerd. Probeer het volgende week nog een keer, als het dan niet lukt ga ik bellen.
-
Mijn eerste reserveringen gedaan op de "oude" Disney site en dat ging prima. Het Fantasmic Dinner Package kon ik toen nog niet boeken. Toen dat een paar weken later wel mogelijk was had Disney de site vernieuwd en kreeg ik ook steeds Donald Duck te zien. Uiteindelijk een week later wel gelukt, ik ging er vanuit dat er nog wat opstart problemen waren.
Ik heb nog nooit een restaurant reservering telefonisch gedaan maar allerlei andere reserveringen wel. Mijn ervaring is dat je vlot en vriendelijk geholpen wordt dus als het online niet lukt, zou ik gewoon bellen. En niet te lang wachten want dan is er (bijna) geen plaats meer.
-
Ik heb enkele weken geleden ook dit probleem gehad.
Op aanraden van een mede-forum lid heb ik toen gebeld naar het dining nr van Disney.
En alles ging super vlot,heel vriendelijk en een een half uur nadien had ik al alle reservatiemails ontvangen.
En stonden mijn reservaties ook op de ipad in my disney experience app!!
-
Bedankt voor jullie reacties.
Gisteravond geprobeerd te bellen. Kreeg geen gehoor, maar misschien doe ik iets verkeerd. Je moet toch 001 voor het gegeven nummer plaatsen? of moet je nog iets weghalen of toevoegen?
Heb eigenlijk nog nooit naar de USA gebeld.
-
Ik heb het gisterenavond nog een keer geprobeerd op de iPad en het is gelijk gelukt! Vorige week telkens op de pc geprobeerd, nu dus op de iPad, weet niet of dat het probleem was, maar wij hebben de reservering binnen!
-
Ik heb vanavond gebeld en nu wel gehoor gekregen. Dus per telefoon gereserveerd. Ging prima, werd wel een beetje gek van al het gespel, maar ja al die Nederlandse namen en straatnamen :-) .
We gaan een keer ontbijten in Ohana en we hebben een Fantastmic Dinner Package.
-
Wat zijn (even niet naar het geld kijkend) echte aanraders om eens lekker en luxe te gaan eten in Walt Disney World?
-
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door
FloridaBE
Wat zijn (even niet naar het geld kijkend) echte aanraders om eens lekker en luxe te gaan eten in Walt Disney World?
Nou.....wij zijn verleden jaar op de verjaardag van mijn man (4 juli) gaan eten bij The California Grill in Disneys Contemporary Resort. Helemaal top, zowel het eten als het vuurwerk (zeker natuurlijk dat van 4 juli) als de sfeer. Echter......naar de afschrijving van je CC moet je maar niet kijken :rolleyes:.
Gisteren heb ik, wederom voor de verjaardag van Gène, gereserveerd op de Disney Boardwalk bij het restaurant van Cat Cora, Iron Chef bij The Food Network, Kouzinna. Aantrekkelijker van prijs en Grieks eten, dat hebben onze kids graag. Wellicht dat we van daaruit het vuurwerk van Epcot kunnen bekijken.
-
Oh wat leuk Saskia, ben heel erg benieuwd hoe dit restaurant zal zijn.
-
Kouzzina van Cat Cora is zeker een aanrader. Met een mooie grote open keuken zodat je de koks aan het werk kan zien. En als ze wat laten vallen oid dan roepen ze allemaal OPA (zo schrijven ze het in het Engels maar dat lezen wij iets anders! Het klinkt gewoon als hoppa). En anders Les Chefs de France in Epcot, ook niet echt luxe maar zeker geen Denny's ofzo en ook lekker vinden wij. Of Portobello, Italiaans restaurant in Down Town, wel iets luxer en duurder maar heerlijk en goede sfeer. En ook in Down Town, Fultons Crab House, seafood (en meer) op het water. In de echt heel dure restaurants heb ik nooit gegeten maar inmiddels wel aardig wat restaurants in Disney bezocht waarvan sommige bij elk WDW bezoek wel aangedaan worden.
-
Wij hebben heel veel problemen met de site gehad. Waardeloos, echt. Het dinner package kon ik niet boeken. Ik kon wel normale reserveringen maken online, maar ik zag nergens hoe ik het dinner package kon boeken.
Uiteindelijk heb ik gewoon gebeld (001-407-WDW-DINE, dus 001 - 407- 939 3463).
Eigenlijk vind ik bellen nog het fijnst. Je wordt heel vriendelijk geholpen, je kunt een celebration doorgeven (wat me op de nieuwe site nog niet is gelukt) en als het restaurant niet op de gewenste tijd beschikbaar is, denken ze mee over alternatieven. Ik vind het ideaal!
-
Re: Restaurants in WDW
Crystal palace is een buffet restaurant. Maar met table service bedoelen ze dat je wel een tafel toegewezen krijgt en bediening voor de drankjes hebt. Dit itt quick service, dan zoek je zelf een tafel en neem je ook je eigen drankje mee. In crystal palace lopen Pooh en zijn vrienden ook langs de tafels terwijl je aan het eten bent. Ik vind het een leuk restaurant en het eten ook goed (zelf je ijsje tappen als toetje met een lekkere apple crumble er bij!).
Volgens mij is de lunch in Liberty Tree Tavern ook een buffet maar het dinner family style (alles wordt dan op tafel gezet).
Alle quick service restaurants (dus zoals mcdonalds werkt) hebben plaatjes waarop de menu's staan afgebeeld dus dat is ook wat makkelijker kiezen.
-
Re: Eten / Restaurants in WDW
Wesh.com heeft een artikel op hun website gezet over war volgens hun de beste restaurants op WDW terrein zijn om een goede steak te eten.
http://www.wesh.com/themeparks/disne...z/-/index.html
Of weet jij waar nog een betere steak te krijgen is?
-
Re: Eten / Restaurants in WDW
@ Mushu.
In de Liberty Tree Tavern krijg je gewoon tafel bediening. We hebben er een keer of vier gelunched maar alles werd gewoon op tafel gezet.
@ Njit.
http://victoria-alberts.com/
Voor Christal Palace zou ik wel op de 180 dagen termijn een reservering maken. Het restaurant is immens populair en is meestal volledig volgeboekt
-
Re: WDW: Eten / Restaurants
hallo , even een vraagje;
wij willen graag een reservatie maken voor 50's prime cafe in de Hollywood Studios , hiervoor log ik dus in bij de disneyworld website , ik kan alles netjes aanduiden tot in bij mijn contactgegevens terechtkom en ik een telefoonnummer moet ingeven , hierbij geeft de website altijd aan dat mijn telefoonnummer niet correct is... ik heb al verschillende dingen geprobeert maar niets helpt... dus hierbij , dringend hulp gevraagd , hoe geef je je gsm nummer zodat de website dit goed keurt (10 cijfers) :confused:
* we hebben al gebeld om 1 reservering te maken (met de wachttermijn van 100 en zoveel dagen konden we niet alles samen boeken) , dus we kijken dan bij 'my reservations' en kopieren het telefoonnummer dat de Disney castmember heeft ingegeven en zelfs dit werkt niet , dan komen weer de rode lettertjes*
- Enter a valid telephone number.
-
Dat telefoonnummer blijft een probleem. Ik heb ook al alles geprobeerd maar niet een nummer werd geaccepteerd. Ik vul nu altijd een telefoonnummer in van een disney resort. Werkt prima en ze gaan me toch niet bellen.
-
Opnieuw bedankt Mushu! We proberen het zo meteen uit!
-
Het is gelukt! Enorm bedankt voor de tip!
-
Citaat:
Mushu
Dat telefoonnummer blijft een probleem. Ik heb ook al alles geprobeerd maar niet een nummer werd geaccepteerd. Ik vul nu altijd een telefoonnummer in van een disney resort. Werkt prima en ze gaan me toch niet bellen.
Idd, hebben wij ook gedaan voor de Desert Party in Magic Kingdon, gewoon online het telefoonummer van het hotel ingevuld.
-
Citaat:
tomenvalesca
Het is gelukt! Enorm bedankt voor de tip!
Graag gedaan. Is trouwens een leuk restaurant. Je wordt aan tafel geroepen en de toetjeskaart staat op een viewmaster, grappig.
-
je kunt ook je gsm nummer in vullen
ipv 06- begin je met 6 en plak je de 0 achter je nummer..
-
+31 en dan je telefoonnummer zonder de 0 voor 06. Of als je het nummer van een vaste lijn gebruikt +31 en dan het netnummer zonder de 0 ervoor. Dat zou volgens mij moeten lukken. Wellicht een beetje mosterd na de maaltijd want het probleem lijkt al te zijn opgelost.
-
Dat werkt niet Tini. Had ik natuurlijk al geprobeerd (en 1000 andere opties).
-
Hoi allemaal,
na 2 geweldige vakanties in WDW met vriendlief samen, zijn er nu plannen om met 6 personen te gaan. Nou hadden we een vraag betreft de fooi bij 6 personen of meer. Want we weten niet goed hoe we het moeten lezen. Is het zo als je met 6 of meer bent zoiezo 18% fooi wordt ingehouden. Of is het 18% extra bovenop de fooi die je geeft. Dat laatste lijkt ons raar, maar je weet nooit.... Ik hoor graag wie hier meer over weet :)
-
Het eindbedrag wat onderaan op de bon staat is incl. 18% gratuity. (Fooi)
-
Bedankt Corrus! Ik vond het anders al zo raar...
-
Zes dingen die je echt eens mag gaan proberen. Of in ieder geval een paar ervan.
Mijn mond begint aardig te kwijlen, alleen al van de plaatjes ....
http://www.disneyfoodblog.com/2013/1...-disney-world/
http://www.disneyfoodblog.com/wp-con...-Cake-Cup1.jpg
1. Gourmet Cake Cups at Magic Kingdom’s Cheshire Cafe
2. Starbucks at Disney World!
3. L’Artisan des Glaces Ice Cream and Sorbet
4. Just About Everything at the All-New BoardWalk Bakery
5. Lunch at Be Our Guest Restaurant
6. All American Sundae at Plaza Ice Cream Parlor
-
Moet je de lunch bij "Be Our Guest" van te voren boeken, of reserveren, of hoe doe je dat ?
Wij willen dit wellicht eens gaan doen nl.
-
Zie https://disneyworld.disney.go.com/di...st-restaurant/ . Voor de lunch kun je niet reserveren en het is een Quick Service.
Citaat:
Mrs. Potts Expedites Lunch
Put our quick service to the test: Order with a touch-screen terminal and food magically appears at your table.
These state-of-the-art touch-screen terminals allow you to select your options so that our chefs can efficiently prepare and serve with flair a meal to your liking! Cash orders and special dietary requests may still be made through cashiers also on hand.
And even though it’s quick service, Mrs. Potts has insisted that you’ll still dine in a manner befitting royalty, with real china and flatware.
Speedy Salads and Sandwiches, Quick Quiche
Stay light on your feet with a fresh tuna Niçoise salad, or indulge in a tempting béchamel-smothered croque-monsieur sandwich, served with pommes frites. Other choices include the turkey baguette, vegetable quiche and “singing” 8-hour-braised pork, our chef’s favorite.
Little beasts will love Mickey meatloaf, whole-grain macaroni and more.
-
Ok, want wij waren er vorig jaar in de middag, maar kwamen niet binnen.
-
Waarschijnlijk sluiten ze de rij eerder:
Citaat:
Be prepared to wait in line for lunch.
The lunch at Be Our Guest is a modified quick service style. Guests enter the restaurant, are directed through the Beast’s Study where they order using a touch screen, and then seat themselves. Disney cast members deliver lunch to the tables by using RFID magical roses guests receive when they finalize their order. While this process is very efficient, the restaurant is very popular and fills up quickly. If you’re hoping to dine at Be Our Guest for lunch, you’ll likely wait in a line of some sort. If you get to the restaurant by 10:30 a.m. a short line will have begun to form, but you will be seated when the restaurant opens at 11:00 a.m. If you decide to have lunch at a later hour, be prepared to wait in a line that may be more than an hour long. Lunch is served from 11:00 a.m. to 2:30 p.m., but the line has been known to close at 2:00 p.m. Our best recommendation for waiting in line? Pick up a LeFou’s Brew at Gaston’s Tavern, hop in line at 10:30 a.m., enjoy the quality time with friends and family and get excited for a great lunch!
-
Er staat over het algemeen een super lange rij voor de lunch. Diner is wel table service en reservering mogelijk. Voor de lunch kan je een fastpass halen (moet niet gekker worden :)).
-
Ok, een fastpass prima toch, zal het effe in mijn achterhoofd houden.
Het komt ooit zelf zover, dat je een fastpass nodig hebt, om een fastpass te halen ;)
-
Re: WDW: Eten / Restaurants / Reserveren
Sjees.. Ik had echt geen idee dat we al zo ver vooruit moesten boeken voor een character ontbijt..
Crystal Palace en Tusker House gewoon al vol begin november! Heeft het nog zin om te bellen of is wat op de website staat ook echt waar ze zich aan houden?
-
Zo ver ik weet is wat op de website staat ook zoals het is. Het is wel de moeite waard om regelmatig te kijken of er toch een plekje vrij is gekomen. Er wordt vaak geannuleerd dus best kans dat het alsnog lukt. Ook op de dag zelf kan je nog geluk hebben! Heb je ook bij andere (misschien minder populaire) character ontbijten gekeken? Of een lunch of diner? Als je 180 dagen vooraf boekt gaat het een stuk makkelijker heb ik ervaren. Deze vakantie (in oktober) was ik ook wat laat (ik wist pas later dat ik op vakantie zou gaan) en veel restaurants die ik had uitgezocht waren al helemaal vol geboekt.
-
180 dagen vooraf hadden we nog niet eens besloten om te gaan :D
Ik zit nu alternatieven te bekijken, maar bijna alles is vol of ontbijt om 10.15, dat vind ik zonde van de dag (prinsessen ontbijt niet gecheckt, vond Mickey of Winnie juist zo leuk).
Ik zal de komende tijd wel even checken iedereen dag :)
Nog aanraders misschien voor het diner?
-
Elke dag kijken ...en liefst een paar keer per dag . Ik heb zo be oure guest geboekt een maand ervoor :)
-
Citaat:
Nootje
180 dagen vooraf hadden we nog niet eens besloten om te gaan :D
Ik zit nu alternatieven te bekijken, maar bijna alles is vol of ontbijt om 10.15, dat vind ik zonde van de dag (prinsessen ontbijt niet gecheckt, vond Mickey of Winnie juist zo leuk).
Ik zal de komende tijd wel even checken iedereen dag :)
Nog aanraders misschien voor het diner?
Crystal Palace is ook echt heel leuk. Ook voor lunch of diner. Zoek je ook voor character diner of gewoon een aanrader?
-
Bij voorkeur character diner, maar andere leuke en lekkere diners ook heel graag! :o
Onze voorkeur gaat uit naar character ontbijt, maar stel ik kan nu een character diner boeken, kan ik deze nog gewoon annuleren als er toch nog een ontbijt vrij komt?