BudgetAir.nl is inderdaad erg goedkoop, wij hebben hier ook geboekt.
Afdrukvoorbeeld
BudgetAir.nl is inderdaad erg goedkoop, wij hebben hier ook geboekt.
Mooie tour in het vooruitzicht,en genoeg tijd om je voor te bereiden.
Ik kijk weer uit naar het blog!
Wij vliegen op 26-10 (t/m 14-10) naar Orlando (MCO) via Iceland Air vanaf Amsterdam. De tickets gevonden via skyscanner.nl voor slechts €1158 (€386 p.p.).
Wel een (relatief korte) overstap op Reykjavik op zowel de heen (2 uur) als terug (1,5 uur) vlucht.
Geboekt bij: KLM (Package deals)
d.d:28-04-2019
Periode: heen 17-10-2019 / terug 26-10-2019
Route: heen Amsterdam - Orlando MCO (heen rechtstreeks, terug via Atlanta)
Maatschappij: Delta/KLM
Aantal Personen: 2
Totaalprijs: 943,45 euro (inclusief 2 nachten Star Island Resort & Club) en voucher ING rentepunten (=250 euro korting)
Mooie deal !! En lekker vooruitzicht !
P.s. volgens mij klopt je onderschrift niet helemaal meer, hahahahaha !!!
Ook wij hebben gebruik gemaakt de ING en gaan in October met onze kids en kleinkids mee
Als je een beetje puzzelt kom je via ING/KLM op leuke deals! Je hoeft niet de hele reis een hotel te kiezen (2 nachten minimum) maar je kunt ook vlucht met auto combineren.
Ja, ik zag het. Had voor 10 dagen/8 nachten nu een goede deal met hotel erbij. Zal nog even kijken met auto erbij, of dat beetje voordelig is. Vaak niet omdat ik altijd goedkoopste klasse, Economy, kies normaal.
En nog even vragen aan mijn vader of ik zijn punten mag gebruiken :cool:
Heb zelf geen ING rekening, maar ben gevolmachtigd voor de zijne. Daarom zag ik laatst dat hij zoveel punten heeft.
Hij weet van het bestaan van ING punten niet eens af, maar heeft er zat. En zal er ook nooit gebruik van
maken. Dus even overleg haha.
Denk dat ik ook voor ticket en auto ga Gerrit, goede deal. Dan kan ik nog even open laten waar ik naar toe wil en waar ik wil verblijven.
Geboekt bij: AirNGo - Via momondo.nl
d.d:05-05-2019
Periode: 28/9/2019 - 12/10/2019
Route: AMS - MCO + MCO - AMS
Maatschappij: Delta (uitvoerend)
Aantal Personen: 2
Totaalprijs: €1040 * Incl creditcard kosten, bagage (Delta Main Cabin) + stoelreserveringen (gratis bij Delta)
Yes! Het is ons toch weer gelukt! Al met al zijn wij zeer tevreden over de prijs, zeker omdat je bij Delta gratis je stoelen kunt reserveren en zolang je 'main cabin' klasse vliegt is het eerste stuk bagage inbegrepen. Daarbij vliegen wij (voorlopig) met de 767-300 en dat betekent dat wij met zijn tween naast elkaar kunnen zitten zonder persoon naast ons.
^ We konden het weer niet laten hé Fabian, net een paar weken terug van de westkust, nu weer naar Florida!
Goede tip over ING, zelf geen rekening daar
maar wel gemachtigd via moeders... nooit eerder naar die punten gekeken.
toen ik er vanmorgen achter vroeg zei ze daar doe ik toch niks mee..zoveel bijzonders kun je er niet mee.
zelf is ze al 5x met ons mee gegaan naar Florida, jammer dat we dat nooit hebben geweten
dus ook hier gaan we ze inzetten voor de volgende reis (herfstvakantie)
Goede prijs Fabian! En fijn dat jullie weer gaan.
Ja zo kwam ik er dus ook achter moonlight91, zag ineens veel punten. En las het hier, bingo! Moet het nog even bespreken, maar wil er toch pas werk van maken als ik terug ben uit Florida
Moet eerst komende vakantie nog even "doen" :cool:
Volgens mij is die aanbieding met de ING punten er nog wel even. Zal het zo nog even checken.
Oh jammer, de "prijs" van die deal is ineens gestegen van 12.500 punten naar 25.000 punten. Hopelijk zakt het nog een keer. Heb er genoeg dan via mijn vader, maar toch.
Iemand al leuke tickets kunnen scoren voor maart 2020 ?
Zeker, van 07-03-2020 t/m 22-03-2022 voor € 456.00 pp incl bagage bij United Airlines op hun eigen website.
Ik kijk elke dag en als in Chaser de tickets voor die data op ongeveer € 375.00 stonden ging ik bij United kijken.
Dit omdat wij geen Economy Basic willen, dat bieden de brokers allemaal aan.
Wij hebben een E-Plus abonnement en dan kun je niks als je Basic Economy hebt plus omdat we Mileage Plus lid zijn is de 1e koffer gratis bij gewoon Economy.
Ook moet je bij Economy Basic betalen voor het vastleggen van je stoelen en bij gewoon Economy niet.
Weet je al wanneer je precies wilt?
Ik zoek voor in de KerstVakantie. Verleden week mooie tickets gezien en toen twijfelde ik nog en nu natuurlijk veel en veel duurder.
Zo stom... je moet eigenlijk dan gelijk beslissen.
En nu twijfel ik tussen AI naar Egypte of toch naar Florida en dan flink duurder uit zijn.
Gaaf fabian en rochelle
Ik ga zeker jullie vlogs weer met veel plezier kijken
Ben zelf ook net terug uit florida en het kriebelt nu idd ook alweer om te gaan boeken
Maar wil eerst nog een keer paar dagen naar new york
Dus als iemand nog tips heeft graag
Vertrekken rond 3 maart en dan terug uiterlijk 13 maart. Op de heen weg graag een vroege vlucht , met een aankomst in de middag .
Vertrek luchthaven Amsterdam of Düsseldorf aankomst luchthaven maakt ons niks uit .
Deze vond ik bij KLM € 377,04 pp
https://www.klm.com/destinations/nl/...mberOfAdults=1
Ik vind het zo lastig. Ik heb nu voor de kerstperiode de mogelijkheid voor economy comfort tickets bij KLM met overstap op ATL maar ongunstige vliegtijden óf met Lufthansa via München in een Airbus 380 en dan bovendek. Zit een 10,- tussen.
Wat zouden jullie doen? Ik neig zelf toch naar Lufthansa vanwege de tijden maar extra beenruimte is natuurlijk ook fijn.
Hoe ongunstig zijn je vliegtijden? Wat extra ruimte is leuk (hoeveel?) maar als je vervolgens midden in de nacht moet vliegen op de heenweg tja daar wordt je meestal ook niet vrolijk van.
Ik heb al geboekt ! :cool:
Ik heb gekozen voor de vluchten met Lufthansa via München. Gelijk de stoelen vastgelegd op alle segmenten, in de 380 op het upperdeck. Totaal 715,-. Voor de kerstperiode vind ik dat een hele nette prijs incl. stoelreservering én bagage.
Aankomst 16.55 uur en vertrek 18.50. Bij KLM kwam ik pas om 00.30 uur aan en dan om 12.20 alweer vertrek. Een week later wel, maar toch, dan mis je bijna een hele dag t.o.v. de tijden van Lufthansa.
Tickets geboekt telefonisch want via de site lukte het nog steeds niet.
Heen weg rechtstreeks aankomst 14.15 in miami . (2 maart 2020)
Terug weg met 1 tussenstop vanaf Orlando . (12 maart 2020 )
Ticket prijs 462,- per persoon incl alle stoelen vast gelegd en 1 stuk bagage .
Helemaal blij !
Ik zie nu dat ik de ‘oude’ prijs nog heb staan hier. Dezelfde dag waren de tickets ineens 125,- goedkoper. Dus gebruik gemaakt van de mogelijkheid om binnen 24 uur te annuleren en opnieuw geboekt. :cool:
Ticketprijs was 480,- incl. bagage, met stoelreservering op alle segmenten kwam ik op 590,- .
En nu kijk ik niet meer, nu heeft dat geen zin meer.
11-12 t/m 30-12 Voor € 390 bij Vliegtickets.nl euro p.p. geboekt naar Tampa. Inclusief bagage, waar vind je dat nog.
Heen met United via Washington, 12 uur wegvliegen, 's avonds omstreeks 8 uur in Tampa, met een tussenstop van 2.45. Terug met Lufthansa, vertrek van eind in de middag, helaas wel een lange overstap in Frankfurt, zodat we op oudjaarsdag pas na tweeën 's middags terug zijn. Even opfrissen en aan oud en nieuw beginnen.
Heb zondag ook geboekt retourtje tampa met lufthansa inl 2 dagen hotel en koffer 23kg 471 euro pp ( met 4 pers )