-
Re: Vliegtickets 2015 { juli/augustus }
Hallo Allemaal,
Na een periode van 3 jaar willen wij ook weer naar Florida. Wij kijken om te vliegen vanaf Dusseldorf in het hoogzeisoen naar Miami en kom op een prijs van € 525,- en 550,- pp.
ik kijk via skyscanner.nl
wanneer jullie tips hebben om goedkoper te vliegen of voor dezelfde prijs maar dan dichterbij, horen wij dat graag.
-
Re: Vliegtickets 2015: Hoogseizoen (juli/aug)
Hallo oetie69, zoals je kunt zien op de voorgaande bladzijdes hebben wij met velen heel snel geboekt voor deze prijs. Om in het hoogseizoen nog goedkoper te kunnen vliegen moet er volgens mij een wonder gebeuren hahahaha. Ik weet niet waar je woont natuurlijk maar een voorovernachting in Dusseldorf en je auto bij het hotel laten staan is misschien een optie.
succes......
-
Hallo Oetie, als je echt wil gaan zou ik heel snel boeken. Over 10 minuten kan het zomaar weg zijn. Ik ben er speciaal voor naar huis gereden en als een gek de tickets geboekt. Blij dat het nog geldig was. Maar lager ga je ze niet krijgen.
-
We hebben ook geboekt!
Geboekt bij: Gate1
dd : 03-10-2014
periode: 7 juli - 30 juli 2015
route: Dusseldorf - London Heathrow - Miami/ Miami-London Heathrow-Dusseldorf
maatschappij: BA en AA
aantal personen: 6
totale prijs: € 3148.77 (525,- per persoon)
Ben super blij met deze prijs. Afgelopen zomer gingen we met z"n vijven en betaalden we 3600,- (wel rechtstreeks met Air Berlin)
-
Met dank voor de tip kiezen wij er ook voor om volgend jaar zomer weer naar Florida te gaan. Vandaag de tickets geboekt: 19 juli - 13 aug Dusseldorf - Madrid - Mia met Iberia, 4 pers € 528 pp. Wij happy, bij de kids een luid gejuich :-). Lekker weer aan de slag met plannen en zoeken.
-
Ook wij hebben gebruik gemaakt van deze mooie prijs! Rechtstreeks bij BA geboekt met een overstap in Londen. Mooie vluchttijden ook dus wij zijn blij! 539 euro pp omdat we de kortste reistijd hebben gekozen (die was net iets duurder ;-)). We gaan van 10 juli tot 30 juli
-
Zijn inmiddels al meer dan 10 Florumleden die voor deze prijs geboekt hebben. Goede tip :up: :cool:
-
Ook ik heb op basis van deze tip van het weekend geboekt! Wij vliegen over Madrid. Super aanbieding !! Het loont om meerdere redenen dus om het forum in de gaten te houden :cool:!
-
Ook wij hebben geboekt, wel bewust gekozen voor DUS-LHR-MIA en MIA-LHR-DUS. Deze route scheelt 2 uur vliegtijd (heen en terug) in vergelijking met Madrid. Hiernaast gekeken naar gunstige tijden met snelle overstap (vertrek om 10.55 en retour om 19.05). De afgelopen drie jaar met Airberlin gevlogen nu op basis van prijs gekozen voor BA.
Geboekt bij: BA.COm
dd : 06-10-2014
periode: 11 juli - 6 augustus 2015
route: Dusseldorf - London Heathrow - Miami/ Miami-London Heathrow-Dusseldorf
maatschappij: BA en AA
aantal personen: 4
totale prijs: € 2356 (589 pp)
-
Tsjeeee....wat een mooie prijzen allemaal. Eigenlijk dit jaar besloten in mei op vakantie te gaan (en eigenlijk ook niet naar Florida), maar voor dit geld vlieg je nog niet naar Kreta ;-)
-
Ook hier zijn we blij. Toen ik op dit forum kwam, moest ik lachen om opmerkingen dat Florida verslavend is. Dit jaar voor het eerst geweest, volgend jaar maar weer:rolleyes:
Voor €550 pp vliegen we op 12 juli vanaf Düsseldorf, via Londen, naar Miami met BA, om op 7 augustus weer terug te gaan, Miami-Londen-Düsseldorf.
Nu de rest van de reis gaan bedenken, zoeken en plannen. Er zijn vervelender dingen om je mee bezig te houden.
-
Als je het niet erg vind om van af brussel te vliegen moet je jetair.be eens in de gaten houden. Ze hebben steeds redelijke prijzen met een week of 6 vooraf goede aanbiedingen dan vlieg je voor 450 euro naar Orlando of Miami..
-
Zijn ze bij jetair al online de tickets???
-
Yes de vliegtickets zijn binnen!!!
wij hadden afgelopen januari een flinke vertraging opgelopen op een reis naar las vegas met american airlines.
we hadden recht op de maximale vergoeding van €600,- maar aa kwam met een voorstel van $1750 pp aan vlieg vouchers aangezien we met zijn twee waren $3500,-. Deze hadden wij geaccepteerd en werden per post verstuurd.
Eenmaal binnen moesten we nog even wachten Totdat de vliegtickets voor de zomer beschikbaar waren.
Na leuke tickets gevonden te hebben kwam het verzilveren. Een heel gedoe je moet eerst online boeken en de boeking op hold zetten dan bellen en alle gegevens doorgeven endat allemaal op zijn engels en een slechte telefoonverbinding. Zogezegd zo gedaan. Ik moest die vouchers opsturen naar engeland(liverpool). Je stopt toch even $3500 in een envelopje.
deze aangetekend verstuurt. Na een week niks gehoort te hebben en via track&trace stond nog steeds de melding moet nog bezorgd worden begin je het toch te knijpen.
En toen Zaterdagochtend kwamen er ineens 4 mails binnen met de vliegtickets. helemaal happy.
we vliegen nu met 2 volwassen en 2 kinderen 26 juli naar new york en vliegen 30 juli naar orlando om de 19 augustus weer via miami terug te vliegen naar nederland. De kids kunnen we weer blij maken.
Ik zeg american airlines BEDANKT!!!
-
Mooi hoor... zo houd je des temeer over voor de echte vakantiepret
-
De tickets zijn online bij jetair ondertussen.....prijzen vallen wat tegen....:-(
Ook kan je ni meer rechtstreeks comfort pack bijboeken, kan pas 14d voor vertrek en is niet gegarandeerd.....
Ondertussen ne prijs van united gekregen.....
Ik durf precies ni goe wachten om te boeken...vanaf nu zullen de prijzen alleen maar del ucht ingaan....tot een paar weken voor vertrek....maar wat als er dan toch geen aanbieding komt??????
-
Comfortclasse (Comfortpack) gaat op de long-haul bij Jetair verdwijnden (net zoals bij de hele TUI groep zo ook zoals de Star Class bij ArkeFly.
Straks heb je op longhaul alleen nog 2 klassen over, "Premium Economy" en "Economy". (Te vergelijken met "Economy comfort" en "comfort" van bv KLM)
De economyclass krijgt standaard meer beenruimte (33") Das meer als bij KLM, Delta of United in economyclasse
De premiumeconomyclass krijgt 38"beenruimte, en dat is ook meer als bij de "Reguliere" carriers...
-
Bedankt voor de info b767-300er!
Zoveel uitleg konden ze mij bij jetair ni geven.... ;-)
Gisteren tickets geboekt bij united.....we hebben het zekere voor 't onzekere genomen...
-
En wat heb je betaald voor hoeveel personen?
-
Als ik die prijzen hier lees, durf ik da bijna ni zeggen.....;-)
5206 euro voor 6 personen, 5 volwassenen en 1 kind.
07/07/15 Bru-Mco
03/08/15 Mia-Bru
-
Vraagje, ik zie dat sommigen voor 550 a 6oo euro pp een ticket hebben geboekt. Als ik nu kijk zie ik niets goedkoper dan 850 of meer. Zoek ik niet goed, of ligt het aan het moment en is het een kwestie van elke dan kijken en geluk hebben. Ik zoek nu met skyscanner. Heeft iemand tips wanneer ik het beste kan kijken of kan ik beter nog een paar maandjes wachten.. We gaan met vijf man en dan scheelt het al snel een boel als het wat goedkoper is. Alvast dank..
-
Geef ook aan in welke periode je wil reizen. Dat is voor iedereen makkelijker vergelijken en eventueel zoeken. Normaal gesproken komen een soort van aanbiedingen begin januari en in maart. Maar resultaten uit het verleden zijn geen garantie voor de toekomst.
-
De plaats van vertrek maakt ook wel wat uit in prijs. Tot nu is Dusseldorf dit jaar behoorlijk goedkoop, maar ook vanaf Brussel zijn soms goede prijzen te vinden.
-
Dank voor de reactie, we zoeken tickets voor juli/ augustus. Zijn flexibel qua tijd rond 18 juli heen en dan drie weken blijven. Qua vertrek plaats ook flexibel zag inderdaad dat dusseldorf goede prijzen heeft. Liefst vliegen op miami of fort myers dan met de auto naar cape coral.
-
Heb je al rechtstreeks bij air Berlin gekeken? Daarnaast is vlucht op Fort Meyers goedkoper dan Miami. Wij hebben al in augustus geboekt voor een mooie prijs. Zoek goed op datum en dan een beetje schuiven met de data.
succes!!
-
Op dit moment is AB alweer een stuk duurder en loopt het rond de 900 euro. Dieptepunt was 640 geloof ik
-
Geboekt bij: supersaver
d.d: 5-11-14
Periode: 20-7 tm 10-8
Route: bru-jfk-mia
Maatschappij: klm delta
Aantal Personen: 5
Totaalprijs: 2665,-
zojuist geboekt, 533 per persoon. Wel lange heenreis maar omdat we met vijf gaan scheelt t wel een hoop geld. Nu de rest van de reis plannen.. :up: :o Ik ben een blij mens met deze vooruitzichten... Love it..
-
Helemaal ni slecht Karin!
Nu kan het echte plannen beginnen... .;-)
-
-
Kan iemand me helpen met hoe ik stoelen op de vlucht kan reserveren. De laatste keer dat wij gingen deed ik dat netjes 24 uur van te voren en waren op onze vijf na alle stoelen bezet.. Zaten we verspreid door t vliegtuig.
Is het mogelijk eerder stoelen te reserveren en zo ja hoe dan? Heb bij supersaver geboekt een klm vlucht.
-
Als het goed is heb je een boekingscode gekregen of staat er een ticketnummer op je e-ticket. Hiermee kan je inloggen op de website van de KLM en dan kan je de stoelen vastleggen.
De boekingscode bestaat uit cijfers en letters en heeft 6 posities. Het ticketnummer moet met 074 beginnen als het een KLM ticket is. Je moet wel inloggen met degene die als hoofdboeker bekend staat.
-
-
Dank voor de tips en de link.. :up::up:
-
-
Excuus, zie dat er al antwoord gegeven is.
-
Zomer 2015 (medio juli + 3 weken) plannen... We hebben idee om eerst een paar dagen naar New York te gaan. AirBerlin maakt een tussenlanding in NY en vliegt 3 uur later weer door. Weet iemand of we deze 3 uur kunnen omzetten in 3 dagen zonder veel meerkosten? Ticketprijzen zijn nog wel hoog in vergelijking tot de oktoberprijzen.
-
Indien jullie al geboekt hebben zal omboeken voor extra drie dagen in NY lastig zijn bij AirBerlin. Het is ook mogelijk om tickets te boeken naar New York en terug bijvoorbeeld vanaf Fort Myers Florida met AB.
Dit Hebben wij voor aankomende zomer ook gedaan.
Je kan dan evt een lokale vlucht boeken van NY naar Ft Myers.
-
Dank voor je reactie. Nee nog niet geboekt. We kwamen op het idee door die tussenlanding met AB. Heb net nog gezocht maar ik denk dat je in de tussentijd het vliegveld niet af kan. Dan is inderdaad de keuze om zoals jullie een mooie rit te maken (NY-WAS-ATL-.. denk ik) of een binnenlandse vlucht.
-
Wij hebben afgelopen zomer n binnenlandse vlucht gehad van NY - Orlando. Wel tegelijk op 1 ticket geboekt dit ivm de bagage.
We hebben gevlogen met KLM / Delta
-
Heb de indruk dat ze dit jaar toch duurder geworden zijn. Wij vliegen 2 * per jaar en Pasen net geboekt aan 780 met delta. Voor Aug geraakt ik niet onder de 1000