Heeft de 747 waar Lufthansa de route MCO-FRA mee vliegt nog overhead screens, volgens Seat expert zou dat nog het geval zijn.?
Recente ervaring?
Afdrukvoorbeeld
Heeft de 747 waar Lufthansa de route MCO-FRA mee vliegt nog overhead screens, volgens Seat expert zou dat nog het geval zijn.?
Recente ervaring?
Wij hebben die route 26 okt gevlogen en hadden gewoon schermpjes in de stoel. Neem aan dat je dat bedoeld?
Op 8 oktober j.l. MCO > FRA gevlogen met de 747, deze was inderdaad voorzien van een (nieuw) AVOD-systeem in de stoelen
In 2014 deze route gevlogen en toen waren er al schermpjes in de stoelen. Staat ook zo op Seatguru.
https://www.seatguru.com/airlines/Lu...747_400_V4.php
Afgelopen juli en augustus gevlogen met de 747 AMS-FRA-MCO vice versa. Gewoon schermen in de stoel voor je.
Zit er ook een usb aansluiting bij je scherm in de stoel voor je ?
Net via de facebook pagina van LH. gevraagd naar de usb aansluitingen. Dit was het antwoord. Hallo T, USB-Anschlüsse sind auf Lufthansa Langflügen in allen Compartments und bei allen Sitzen vorhanden. Je ein Anschluss pro Sitz ist in einer der Armlehnen (oder um sie herum) versteckt eingebaut. Freundliche Grüße zurück!🙂 /Néa
Volgens mij wel. Toen wij met LH vlogen hadden we in economy wel USB.
op 1 augustus vliegen we vanuit AMS met een tussenstop in FRA naar MIA, nu wouden we stoelen reserveren maar krijg ik volgende melding:We vliegen met 2 volwassenen en 1 kind (3 jaar), houden ze families samen of trekken ze iedereen uit elkaar en kunnen we beter even bellen?Citaat:
Unfortunately seat reservations are no longer possible. You may select your seat during the check-in process.
Als je niet de mogelijkheid heb om de stoelen tegen betaling te reserveren ( gratis eerder dan de check in kan al een tijdje niet meer bij Lufthansa) zou ik even bellen.
Lufthansa zegt families bij elkaar te plaatsen maar toen ik een jaar of twee geleden vanwege een fout van Lufthansa pas veel later dan de start van de check in zelf kon inchecken zaten we met zn vieren verspreid door het vliegtuig en was het aan mijn medereizigers te danken dat we uiteindelijk min of meer bij elkaar konden zitten (mijn vrouw en ik en twee kinderen van 11 en 7)
Volgens de site en de telefonische helpdesk is bij Lufthansa de stoelreservering pas mogelijk 23 uur voor vertrek. Ik wilde het ook al op voorhand regelen, maar ik kreeg dit antwoord. Als je met je reserveringsnummer inlogt dan zie je ook dat je niet op de optie stoelreservering kunt klikken.
Wij hebben pas nog stoelen kunnen reserveren tegen betaling, maar wat ik begrijp kan dat nu dus niet meer?
Moet ik wel zeggen dat wij miles and more pas hebben( is het pas ik weet het eigenlijk niet maar mijn lief regelt het altijd, het is iig het frequent flyer programma ) zou het hem daar inzitten dan, want dan ook even inschrijven voor dat programma.
Met de standaard Miles & More pas kan je alleen puntjes sparen. En die blijven ook dan maar 36 maanden geldig als je niet binnnen die periode nogmaals vliegt. Deze pas geeft geen extra rechten voor stoelreservering. Had ik ook al uitgezocht, zie bijgevoegde link:
https://www.miles-and-more.com/onlin...d=2547184&l=en
Vreemd dan toch dat wij wel stoelen hebben kunnen reserveren, en wij hebben niet rechtstreeks bij lufthansa geboekt.
Ik heb 2 vluchten naar Orlando staan met Lufthansa (een direct bij LH geboekt en een via Gate1) en ik kan in de Lufthansa app (ipad) gewoon tegen betaling stoelen reserveren
Je moet in ieder geval een account bij Lufthansa hebben en als ik bij Lufthansa kijk zie ik dit:
https://www.lufthansa.com/xx/tr/seat...-economy-class
Vlieg je met een LH vluchtnummer of een United vluchtnummer?
allemaal LH vluchtnummers
EDIT: Het is gelukt. Ik heb de app gedownload van Lufthansa en raar maar waar, daar lukt het ons wel. Wel enkel voor de heenvlucht(en). Voor de terugvlucht konden we ook nog niets reserveren of aanvragen.
Dus ofwel moet je een account hebben bij lufthansa of lukt het gemakkelijker met de app :-) . Alvast bedankt iedereen!!
Kan iemand mij dan misschien helpen? Ik heb de app gedownload en de vluchten (AMS-FRA-TPA) staan keurig in het overzicht. Toch kan ik geen stoelen reserveren. Tickets zijn geboekt via Schipholtickets, kennelijk via United, vlucht wordt uitgevoerd door Lufthansa met vluchtnummer UA9066. Stoelen reserveren via Lufthansa gaat dus niet en na inloggen op de site van United krijg ik dit bericht:
Come back within 23 hours of departure to check in and select a seat through Lufthansa.
Wij hebben voor onze vlucht (AMS-FRA-TPA) geboekt bij Tix.be op 8-12-'17
Tickets voor 16 Juli tot 3 aug. Dezelfde avond heb ik ingelogd via de pc bij Lufthansa en kon daar tegen betaling voor de heen en terug vlucht alle stoelen reserveren. We hadden nog een account wat 2 jaar geleden was aangemaakt, maar hij werkte nog.
Als je met Lufthansa vliegt op UA vluchtnummers, kun je de stoelen inderdaad past vastzetten met inchecken 23 uur vantevoren.
Wij hebben in november hetzelfde gehad, ik moet erbij zeggen dat bij ons er nog ruimte genoeg was in het vliegtuig.
Wij hebben het zelfs geprobeerd via United Amerika telefonisch, maar bij ons lukte het niet.
De terugvlucht was met United en daar was het geen probleem.
Hier heb ik ook de app gedownload, en kon nadat ik me geregistreerd had, de lange terugvlucht (Tampa -> Frankfurt) gewoon mijn stoelen selecteren (betaald)
Thanx voor de tip !
Als Lufthansa, zoals ik heb gelezen, families bij elkaar plaatst, zou je dan eigenlijk wel stoelen willen reserveren? Wat zijn jullie ervaringen?
Wij (2 volwassenen, 2 kinderen 8 en 12) vliegen regelmatig met Lufthansa op Miami.
ik reserveer nooit vooraf stoelen en tot op heden zijn we altijd netjes bij elkaar geplaatst.
Mijn ervaring is dat het online inchecken vaak een paar uur eerder mogelijk is dan aangegeven, dus zorg dat je er op tijd bij bent zodat je evt. nog wat kunt veranderen.
Maar wil je op zeker spelen dan moet je in de buidel tasten en alvast je keuze vastzetten
Hoi Kevin,
Dat stelt toch wat gerust, ik hoop dat anderen ook die ervaring hebben. Want inderdaad als je alle stoelen gaat reserveren dan kan je in de buidel tasten. Dan is die leuke ticketprijs ineens een stuk minder...
Helaas als samengesteld gezin met allemaal een andere achternaam moet je wel in de buidel tasten, anders zit je niet bij elkaar.
Hoi Lizz,
Mijn vrouw heeft haar meisjesnaam op het ticket staan. Zou ze dan ook ergens anders geplaatst worden?
Ik neem aan dat je online kan zien hoeveel/welke stoelen beschikbaar zijn? Dan zou je ook welke week (of dag naarmate de tijd vordert) even kunnen kijken. Is 50% van het vliegtuig nog beschikbaar ja dan zou ik de gok lekker wagen maar zie je 2wk voor de vlucht dat er nog maar een paar plaatsen (waar jullie passen) zijn tja dan is reserveren niet gek lijkt me.
Een vouw heeft altijd haar meisjes-naam op paspoort staan en dus ook op ticket ..... wij reserveren altijd stoelen om gedoe te voorkomen.
Mijn vrouw (met meisjesnaam op ticket) wordt altijd netjes bij de rest van het gezin geplaatst. Niet alleen bij Lufthansa maar ook bij de andere maatschappijen, tot op heden iig
Bedankt voor de reacties iedereen. Naarmate de tijd vordert, af en toe online kijken naar de beschikbaarheid van stoelen leek me ook al verstandig. Zelf maakt het me niet veel uit waar ik zit, al blijft een raampje leuk natuurlijk. Maar vooral voor de kinderen, is alleen, naast een vreemde zitten nogal spannend.
Thanks voor de opheldering b767-300er , dat scheelt dan weer voor de volgende reis.
Ik heb nog even met de klantenservice van Lufthansa gebeld omdat ik overwoog alsnog een upgrade te nemen naar Economy Comfort. Daar ook hetzelfde antwoord gekregen dat het een code-share vlucht betrof en dat cash upgrade niet mogelijk was. Zit dus niets anders op dan een dag van te voren in te loggen en twee stoelen bemachtigen. Ik kreeg daarbij nog wel een nuttig advies. Bij Lufthansa kan je 23 uur van te voren inloggen om een stoel te reserveren. Bij United 24 uur van te voren. Omdat we van beiden een reserveringsnummer hebben, gaan we nu dus inloggen via UA. Zijn we toch nog een uurtje eerder.
Over een paar maanden vliegen wij heen met united en terug met Lufthansa en heb gewoon mijn stoelen gereserveerd united gratis en Lufthansa €25,- vanaf Orlando.
Heb je dan via Lufthansa geboekt of een ander?
@Bullyleo
Ik heb via United geboekt met een heenvlucht met United en retour met Lufthansa.
Als ik met de code van LH inlog krijg ik te zien dat ik pas 23 uur van tevoren een stoel kan reserveren. Als ik inlog met de United code ook 23 uur.
Hoe krijg jij die 24 uur te voorschijn?