Oh baal baal ik moest weg dus kon niet meer verder kijken
Afdrukvoorbeeld
Oh baal baal ik moest weg dus kon niet meer verder kijken
Vluchten staan er nog steeds op voor € 726,00 voor periode begin Juli tot eind Augustus
http://www.lufthansa.com/online/port...en&cid=1000327
726 euro.....mooie prijs hoor....maar ben erg blij met onze non-stop vlucht vanaf Düsseldorf naar New York en terug ook non-stop vanaf Miami naar Düsseldorf. En ook nog eens prima tijden...en dat voor 795 pp. Zo kunnen we vanaf NY met de auto naar Washington. Van daaruit naar our friends in Raleigh. En dan langere rit naar Orlando en later naar Miami waar familie woont. Joepie!
Wij hebben ook geboekt voor 2014!
AMS - MCO in de zomervakantie (zet liever geen exacte data op Internet :), PM's mogen altijd!)
We vliegen met BA naar LGW en dan met Virgin Atlantic direct naar MCO.
Prijs voor 2 volwassen en 2 kinderen (4 en 8 jaar): 3233 (inclusief alle kosten, zelfs CreditCard kosten en garantie bij faillissement van vliegmaatschappij).
Totaal pp is dan dus: 808.25 euro
Geboekt bij www.schipholtickets.nl (met extra 20 euro AMC korting).
De vliegtijden voor de gekozen vluchten waren perfect en toch de goedkoopste op dit moment.
Snel alle price alerts uitgezet :)
Ook wij hebben geboekt. :) Lufthansa, Dusseldorf via Newark naar Miami. 27-7 t/m 14-8 , komt op 743 euro pp, inclusief kosten voor gebruik van creditcard.
Wij zitten nog in de twijfel aangezien de terugvlucht MIA-NEW met een Embraer 170 is, niks mee zolang vliegen je hobby is anders is zo'n klein vliegtuig anders vliegen dan een groter broertje.
Wij willen 5 sept 2014 gaan naar florida t/m 23 september
Ik had een vlucht gevonden rechtstreeks naar orlando via arkefly voor 608 eUro
is dit een goede prijs?
Ja prima prijs hoor. Maar het is wel Arkefly.....
Pas 6 weken voor vertrek betalen betekend dus dat de ticketprijs nog kan stijgen wanneer de brandstof toeslagen worden aangepast. Ze gaan altijd naar boven en niet naar beneden. Laat je het ticket nu uitgeven en betaal je de tickets dan kan de ticketprijs niet meer veranderen.
Klopt Ebelix.....maar mag toch hopen dat , nu de brandstof aan zijn top zit, er niet teveel brandstoftoeslag bijkomt! Meestentijds, bij een voorziene brandstoftoeslag, heb je alsnog de keuze je tickets direct te laten printen!
Houd ook rekening met de (eventuele) nieuwe vliegtax.
In 2008/2009 was die 45 euro per ticket... Ik weet natuurlijk niet waar ze nu mee komen (en of hij daadwerkelijk komt).
Voorlopig verpest niemand mijn voorpret hoor!
http://www.reisburoactueel.nl/volop-...ijke-vliegtax/
en dan....niet helemaal eerlijk, maar stiekem kan ik als reisagent nog een beetje sparen voor korting op mijn Arkefly tickets.....(geen honderden euro´s maar alle kleine beetjes helpen)
Wat zijn jullie ervaringen met Virgin en het vliegen over Gatwick? Ik vloog altijd met United over Washington maar dat is zo vreselijk duur en ik vraag me af of de prijzen nog zullen dalen.
Virgin is een fijne maatschappij en Gatwick een prima vliegveld. Met beide goede ervaringen.
Dank je wel, ik denk dat ik morgen toch maar ga boeken. Villa kan ik krijgen, dus mijn vlucht is echt het 'issue' en bij Budgetair kun je vlucht en auto boeken. En zijn SGR/ANVR aangesloten wat ik ook wel prettig vind.
Ik boek meestal mijn vliegtickets of andere vakanties bij d reizen daar heb je het flex pakket kost 1x per jaar ik geloof 20-25 wEuronext betaald dan 1 jaar lang voor elke vakantie die je boekt geen boekingskosten en geen calamiteit dienst dus je hebt het na 1 vakantie al gelijk ererbuiten met dit pakket mochten de prijzen van de tickets gaan stijgen de beandstoftoeslagen dan betaald d reizen die voor je. Afgelopen aug gingen we naar Thailand hadden we opeens 70 euro extra toeslagen erbij die had dus mooi d reizen betaald
Hoezo 't is wel Arkefly... Wat heeft iemand daar nu aan. Er is genoeg info te vinden over ArkeFly en wat is er mis! ArkeFly op Sanford is aan te bevelen. Korte vliegtijd, rechtstreeks op Sanford/Orlando, klein vliegveldje waar je snel weg bent, goedkope ticket. Nadeel: Terug via Miami waar je even moet uitstappen. Zeer goede prijs-kwaliteit-verhouding!
Hey kalm aan, ieder zn mening. Dat jij het geweldig vindt moet je zelf weten, ik vind het waardeloos. Wat ik bedoel met 'het is wel arkefly' is dat het dus wel een low-budget maatschappij is, daar moet je dus rekening mee houden. Zoals Mblokland al zegt zijn ze zeker in het hoogseizoen nog vrij prijzig, als je ziet wat je dan krijgt t.o.v. een 'reguliere' lijndienst is voor mij de keuze snel gemaakt.
Wij hebben ook geboekt bij Lufthansa: Dusseldorf - Miami (overstap in New York). Voor 2 volwassenen en 2 kinderen een goede € 2700,-- met vertrek op 27-7 en terug op 21-8. Prima prijs vonden wij. Nu lekker aan de slag met het plannen en boeken.
Wij hebben ook gisteren geboekt. 3 weken in hoogseizoen (data wil ik liever niet doorgeven). 3 personen (zoon tzt 13 jaar) inclusief midsize suv voor 21 dagen bij Dollar en vlucht 3200 euro bij Ebookers. Ik ben tevreden. Ik vlieg liever via een tussenstop in de VS (het wordt Detroit) dan bijv op Gatwick in Londen. Dat is persoonlijk natuurlijk, maar ik ben zo bang dat als ik daar de intercontinentale vlucht mis, we meteen een dag moeten vertoeven op Londen. En in Amerika vliegt alles binnenlands toch wat vaker. Fijn om weer iets te hebben om naar uit te kijken. Dit jaar geen Disney parken, wel naar Kennedy. Vaste locatie in Davenport en tussendoor een paar dagen naar Miami. Zijn we nog niet geweest. Nu ga ik speuren naar 'anders dan andere dingen' om te doen. Als iemand tips heeft, dan graag een PM.
Een PM voor tips??
Volgens mij is het de bedoeling van dit forum dat we info DELEN....:confused:
Wij hebben ook geboekt,alleen....dit keer naar Las Vegas,we gaan voor het eerst na 4 jaar Florida dus vreemd...vind het moeilijk,maar voor deze prijs 545€ vertrek 31 juli-21aug kon ik het niet laten,dus ik hoop dat we het daar net zo naar ons zin zullen hebben!
Oh wat leuk, Las Vegas! Maar toch geen 3 wkn in LV, want dan word je gillend gek!
We zijn daar 3x een week geweest, dus als je nog vragen hebt dan help ik graag.
Zie ook onze blog:
http://sloofjes-naar-florida.blogspo...las-vegas.html
veel plezier met de voorpret!
oh wat gaaf las vegas en wat een mooie prijs zeg.
Ik wil zoo graag boeken maar moet toch nog helaas even wachten ivm husby's werk! en het financieel plaatje even goed bekijken.
Ik hou alles goed in de gaten qua prijzen.
Word wel eind juli maar of het gelijk vanaf de 22ste kan of 29ste daar moeten we nog even op wachten...
gaaf zeg!
Bij welke maatschappij heb je geboekt en op welke site?
@esther2013 nee we gaan geen 3 weken,ik denk 5 nachten en dan door naar Los Angeles en...dat moeten we nog uitstippelen,maar ga zeker jou blog lezen!
En we hebben geboekt via Kilroy travel,kon het niet,maar schijnt wel betrouwbaar te zijn!
Hoi Esther 2013, nee die PM bedoelde ik eigenlijk, omdat waarschijnlijk hier de tips niet gegeven mogen worden omdat het over de vluchten van het hoogseizoen gaan. Sorry voor de onduidelijkheid :)
hallo allemaal
na lang niet op het forum geweest te zijn.
is het bij ons weer gaan kriebelen en hebben we geboekt voor volgend jaar zomer.
we gaan van 8-8-2014 tot en met 29-8-2014.
nu hebben we vrijdag de knoop doorgehakt en geboekt bij American Estates.
we vliegen met ArkeFly omdat dit op het moment de goedkoopste was.
we landen op Sanford.
We gaan met zijn zessen waarvan 4 volwassenen en 2 tieners van 16 en 14 dus allemaal het volle tarief van 879 pp.
we gaan nu lekker genieten van de voorbereidingen.
Geboekt
Periode: 18/7 tot 09/8
Duur: 23 dagen
Aantal personen: 3 volw. en 1 kind (10 jaar)
Vertrek: Dusseldorf
Bestemming: Miami
Prijs: Eur 3035, 758 p.p.
Geboekt bij: Budget air, gevonden op Chaser.nl
Hier is even dan een groentje. word onze eerste keer USA.
.. Zitten in dubio rechstreeks Adam -Miami Arke Fky
of via Dusseldorf met Luftansa. En 1 keer overstap
Maar weet niet wat de parkeer/benzinekosten enz worden vanaf utrecht Dusseldorf. Die kosten moet je er dan ook bij rekenen denk ik dan.
Vertrek in aug 2014.
En houden jullie ook echt rekening met de vertrek en jetlegtijden ivm onze dochter.
gr groentje Kyra
Dit is toch echt een persoonlijke keuze Kyra....!
Niet overstappen met kinderen is fijn, geen gestress met overstappen, maar rechtstreeks met ArkeFly is denk ik flink duurder dan de Lufthansa tickets met overstap?
Wij zijn afgelopen jaar rechtstreeks met kids van 9 en 7 van Düsseldorf naar Miami gegaan met Air Berlin. Is misschien ook nog de moeite om naar te kijken via chaser.nl of Skyscanner.nl?
We zijn ook nog dit jaar naar Las Vegas geweest met overstap van 2 uur en terug 3 uur, was ook heel relax.
Ik zou niet kiezen voor een overstap van een uur, dan zou ik niet op mijn gemak zitten.
Als we vanaf Düsseldorf vliegen plakken we er ook nog een park-fly overnachting aan vast als extra vakantiedag, maar dit hoeft natuurlijk niet.
Succes met kiezen!
gr Esther
Daarnaast vlieg met Arke niet rechtstreeks op Miami maar heb je een stopover in Orlando waar je door immigratie en de douane gaat voordat je weer terug in het vliegtuig moet voor het laatste stukje naar Miami.
Wij hebben dit jaar met british airways gevlogen. Heen van Amsterdam naar Londen Gatwick en dan door naar Orlando.
en terug van Miami naar Londen Heatrow en dan naar Amsterdam. Wij hebben 1 dochter van 6. En het ging allemaal prima. het voordeel van British airways is dat je koffer automatisch doorgaat.
Twee jaar terug zijn we naar Jakarta (indonesie) gevlogen met een overstap in Kuala Lumpur en dat ging ook goed.
Wij vinden het geen probleem om over te stappen en het is ook goedkoper.
maar denk dat het wel scheelt of je bij je overstap je koffer moet meenemen.
En ook hoeveel tijd je hebt om over te stappen.
Hello allemaal
thanks weer voor de tips.
We hebben geboekt en wel Arke fly Amsterdam Miami
19 dagen in de maand aug.
2320 via reisburo Arke Fly.
Geboekt voor 2 volwassen en dochterlief van 10 jaar.
Eerste stap is gemaakt.
Zat nog in dubio 15-17-19 dagen.
En nu de volgende stappen. Schema's maken. En vooral nog meer verslagen lezen van de ervaren Flordida gangers.
gr Kyr and fam
happy we gaaannnnnnn
Nette prijs hoor voor een regelrechte vlucht in augustus
Geboekt bij: Air Berlin
Boekingsdatum: 17-10-2013
periode : 17 juli 2014 t/m 15 augustus 2014
Route: van Düsseldorf rechtstreeks naar Miami
Maatschappij: Air Berlin
Aantal Personen: 3 volwassenen (Laura is 12!!) en 1 kind
Totaalprijs: 2867,40 (738,- volwassenen)
We zijn hier happy mee, een mooie prijs, rechtstreeks en YES we mogen weer!!!!! :cool:
Je moet alleen niet in de kop van Noord-Holland wonen... Dan is Düsseldorf gewoon te ver...
Moet ik eerst een takke end naar Düsseldorf en in de US nog eens zo'n zelfde takke end om in Orlando te komen.