-
Re: Vliegen met United Airlines (2)
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door
ttubbie
Het contrasteert echt met de klantenservice die je in de USA krijgt, weet niet echt wat daarvan de reden is.
Misschien omdat ze hier niet voor hun tip werken ;-) ! Ik denk dat het vergelijkbaar is met de andere US maatschappijen, ik vind de KLM, Lufthansa, BA, Air France altijd wat persoonlijker en vriendelijker. Maar goed, het ligt er natuurlijk ook heel erg aan wie je treft, lastig beoordelen.
-
Prima maatschappij, maar wij zijn ook niet zo heel kieskeurig, toen we voor het eerst met United vlogen, hadden we een oud entertainment systeem, alle films begonnen tegelijkertijd, afgelopen keer was dit hetzelfde systeem als Continental, komt zeker door de fusie. Hopelijk hebben we in September ook dit mooie systeem.
-
Citaat:
cindy74
Wij zijn ook al met de nieuwe 777 gevlogen en ik weet niet of het aan mij ligt maar ik vind de service niet meer zo goed en de stoelen nog smaller of ben ik breder geworden .
Dat is normaal op de terugvlucht ;-)
Ik vond zelf het verschil goed te merken tussen de "oude" continental vliegtuigen en die van United. Het continental vliegtuig had wel netjes eigen entertainment, die van United niet. Gelukkig waren dit de binnenlandse vluchten, dus dat red je nog wel. De TV's die er wel hingen waren van zulke slechte kwaliteit dat je elke keer de neiging had even een goede hengst op het toestel te geven. Ook was het personeel inderdaad niet zo uitbundig als in de winkels/restaurants, maar het kon er wel mee door.
De keer dat ik met KLM naar NY vloog vond ik die toch wel fijner (alleen al door het grotere vliegtuig), en als bijkomend voordeel gewoon NL ondertiteling. Zeker voor mensen die geen engels kunnen is het jammer dat United niet de ondertitels inlaad voor vluchten vanuit Nederland.
-
Ik had ook nog even een vraag mbt eigen videoschermpjes want die zitten dus niet in alle United toestellen?
Wij hebben nu namelijk vluchten met een overstap. De lange vluchten hebben we geen scherm en op de korte vluchten juist wel, normaal is dat toch andersom?
-
Citaat:
damian08
.. De lange vluchten hebben we geen scherm en op de korte vluchten juist wel, normaal is dat toch andersom?..
Ik weet niet beter dan dat het juist andersom is, vraag me dus af hoe jij hierop komt :rolleyes:
-
Wij hebben in de 777altijd schermpjes voor ons bij de korte vluchten niet .
-
Citaat:
cindy74
Wij zijn ook al met de nieuwe 777 gevlogen en ik weet niet of het aan mij ligt maar ik vind de service niet meer zo goed en de stoelen nog smaller of ben ik breder geworden .
Tja Cindy, op die laatste vraag durf ik nu echt niet op antwoorden hoor, zal je zelf moeten uitmaken ;)
-
Het zullen de stoelen zijn zeker weten .
-
Ik heb nog even zitten kijken, want ging toch twijfelen of ik het niet verkeerd had gezien.
Maar op de site van United staat toch echt overhead monitors
We vliegen eerst met de 757-200 naar Newark (8.30uur)
en daarna met de 737-800 (3.05 uur) naar Miami
https://www.united.com/web/en-US/con...0/default.aspx
https://www.united.com/web/en-US/con...0/default.aspx
Of zie ik nu toch iets over het hoofd?
Het zou wel een beetje jammer zijn :( maar goed we kunnen ons altijd nog vermaken met de laptop/tablet
-
Volgens mij zitten ze in de 757 niet maar ik ga even kijken voor je . Heb gekeken op seatguru en deze site zegt van ja kijk maar
http://www.seatguru.com/airlines/Uni..._757-200_I.php
-
Citaat:
damian08
Let op dat er 4 verschillende 757's in gebruik zijn bij United. Alleen versie 2 heeft eigen schermen. Hier staat ook de configuratie aan stoelen. Vergelijk die even met de configuratie in de door jouw geboekte vlucht (kun je zien bij stoel selectie), dan wordt vanzelf duidelijk welke versie jij in komt te zitten, en of je dus eigen schermen zal hebben. Uiteraard kan dit elke minuut wijzigen. Controleer het dus ook nog even enkele dagen voor vertrek.
-
Citaat:
rolandino
Dat is normaal op de terugvlucht ;-)
Ik vond zelf het verschil goed te merken tussen de "oude" continental vliegtuigen en die van United. Het continental vliegtuig had wel netjes eigen entertainment, die van United niet. Gelukkig waren dit de binnenlandse vluchten, dus dat red je nog wel. De TV's die er wel hingen waren van zulke slechte kwaliteit dat je elke keer de neiging had even een goede hengst op het toestel te geven. Ook was het personeel inderdaad niet zo uitbundig als in de winkels/restaurants, maar het kon er wel mee door.
De keer dat ik met KLM naar NY vloog vond ik die toch wel fijner (alleen al door het grotere vliegtuig), en als bijkomend voordeel gewoon NL ondertiteling. Zeker voor mensen die geen engels kunnen is het jammer dat United niet de ondertitels inlaad voor vluchten vanuit Nederland.
Vrijwel alle 777 van United zijn nu voorzien van video on demand met eigen privé scherm, dus je kan de films ook zelf kiezen en pauzeren enz. Ik spreek wel voor de vluchten vanuit Brussel.
-
Citaat:
ttubbie
Ik spreek wel voor de vluchten vanuit Brussel.
Tja, dat waren de eerste kisten die werden omgebouwd naar de nieuwe configuratie.
-
Wie er nog dit najaar of volgend voorjaar naar Miami wil voor €601, United heeft tickets in de aanbieding.
(Is wel een dubbele post [Vliegtickets 2013], maar ook een fijne aanbieding)
-
Eten en drinken aan boord
Dit word voor ons de eerste keer met United Airlines,en nu weet ik dat je eten en drinken krijgt aan boord.
Maar kun je tijdens de hele vlucht drinken vragen of zelf kopen en iets te eten want mij lijkt 1 keer iets te eten te weinig op zo lange vlucht.
gr Mar
-
Op de intercontinale vlucht krijg je meerdere keren te drinken en je kan altijd drinken halen in de galley. Uit mijn hoofd zijn water en de soda's gratis en moet er voor alcholische dranken betaald worden.
-
Water is in ieder geval gratis, ze lopen geregeld langs. Duurt dat je te lang, of wil je toch even je benen strekken dan kun je in de gallery drinken ophalen. Ze vullen ook gewoon je zelf meegebrachte lege flesje aan, wel zo handig, de bekers zijn niet heel groot nl. Eten krijg je twee keer, één keer een warme maaltijd, en één keer een snack, of op de terugvlucht een ontbijtje. Bij twijfel of dat genoeg is neem je gewoon nog wat te snaaien mee.
-
Softdrinks zijn gratis bij United, die worden voor de maaltijd geserveerd. Ze lopen daarna geregeld langs met water maar je kunt altijd naar de galley gaan voor softdrinks. Voor alcoholische dranken moet worden betaald en er kan uitsluitend worden afgerekend met de credit card, cash is niet mogelijk.
-
Re: Eten en drinken aan boord
Citaat:
tinkerbel60
Maar kun je tijdens de hele vlucht drinken vragen of zelf kopen en iets te eten want mij lijkt 1 keer iets te eten te weinig op zo lange vlucht
Je krijgt 2 x een maaltijd.
Vanuitgaande dat je Economy vliegt:
Krijg je na ongeveer één uurtje nadat de kruishoogte is bereikt een maaltijd. (Afhankelijk van het tijdstip is dit lunch of dinner)
En nog een maaltijd na ongeveer één uurtje vóór de landing. (Afhankelijk van de bestemming is dat: naar Europa is dit een ontbijt en naar de US is dit een lichte snack)
-
Op de dag van onze terugvlucht vliegen wij om 11:00 vanaf Orlando naar Chicago, alwaar wij een overstaptijd hebben van 5 uur alvorens wij doorvliegen naar Amsterdam.
Nu gaat er vanaf Orlando ook nog een vlucht om +/- 13:15 dus wij denken erover om onze vlucht over te boeken, dan hebben we wat meer tijd in Orlando en hoeven we in Chicago niet zo lang te wachten.
Heeft iemand dit al eens gedaan en zijn hier ook (boekings)kosten aan verbonden ?
-
Ik denk dat hier kosten aan zijn verbonden, want er moeten administratieve handelingen worden verricht.
Misschien effe met United bellen.
-
Pieter,
Wij hebben in maart een complete vlucht gewijzigd.
De kosten zijn afhankelijk van de bezettingsgraad van jouw gewenste vlucht.
Ik dacht dat het ons toen $ 125,00 koste voor het omzetten van een ticket.
Sjon, Bianca en Romy
-
Citaat:
PENPE
Heeft iemand dit al eens gedaan en zijn hier ook (boekings)kosten aan verbonden ?
Wij hebben in de kerstvakantie vluchten met United via Washington met op de terugweg een overstap van 4 uur. Een paar weken geleden heb ik united gebeld of ik een latere vlucht vanuit Orlando kon nemen. Dat kon maar om het om te boeken kostte $250 per ticket. Heb ik niet gedaan natuurlijk.
Tot mijn verbazing kreeg ik gisteren een mail van United met een vluchtwijziging. United heeft ons nu zelf omgeboekt naar de vlucht met het latere vertrek vanuit Orlando. Dus nu heb ik gratis de wijziging die ik wilde!
-
Inmiddels heb ik het al gevonden op de site van United : "..Customers holding restricted* tickets can make same-day flight changes for a discounted fee.." Restte mij de vraag of leden van dit forum weleens hun vlucht omgebekt hebben en dat is inmiddels ook al beantwoord.
En nu maar eens kijken wat ze bij United voor mij kunnen doen...
-
Citaat:
PENPE
Op de dag van onze terugvlucht vliegen wij om 11:00 vanaf Orlando naar Chicago, alwaar wij een overstaptijd hebben van 5 uur alvorens wij doorvliegen naar Amsterdam.
Nu gaat er vanaf Orlando ook nog een vlucht om +/- 13:15 dus wij denken erover om onze vlucht over te boeken, dan hebben we wat meer tijd in Orlando en hoeven we in Chicago niet zo lang te wachten.
De tickets zijn neem ik aan al "geticket"?
Sommige agenten rekenen ook nog wijzigingskosten bovenop de kosten van de airline...
---------------(knip)------------
CHANGES UAL ANY TIME
CHARGE EUR 120.00 FOR REISSUE/REVALIDATION.
--
A. CHANGE MADE TO OTHER THAN THE FIRST TICKETED
FLIGHT
--
TICKETS MUST BE REISSUED WHEN ANY VOLUNTARY CHANGE IS MADE.
ORIGINAL RESERVATIONS ARE CANCELLED PRIOR TO THE ORIGINAL SCHEDULED FLIGHT AND THE NEW INTENDED TRAVEL IS SCHEDULED.
THE CHANGE FEE AND ANY DIFFERENCE IN FARE MUST BE COLLECTED AT TIME OF CHANGE / REISSUE.
--
IF CHANGES ARE MADE TO OTHER THAN THE FIRST TICKETED FLIGHT THE FARE LEVELS IN EFFECT AT TIME OF ORIGINAL TICKET ISSUE WILL APPLY PROVIDED THE NEW ITINERARY QUALIFIES FOR ALL THE PROVISIONS OF THE ORIGINALLY TICKETED FARE FAMILY IGNORING ADVANCE RESERVATION OR TICKETING REQUIREMENTS.
--
IF THE NEW ITINERARY QUALIFIES FOR THE ORIGINALLY TICKETED FARE FAMILY / BUT RESULTS IN A HIGHER FARE / THE DIFFERENCE IN FARE AND THE CHANGE FEE CONTAINED IN THIS RULE MUST BE COLLECTED AT TIME OF CHANGE / REISSUE.
--
IF THE NEW ITINERARY QUALIFIES FOR THE THE ORIGINALLY TICKETED FARE FAMILY / BUT RESULTS IN A LOWER FARE / THE DIFFERENCE IN FARE WILL BE APPLIED TOWARDS THE CHANGE FEE AND ANY RESIDUAL VALUE / IF ANY / WILL BE RETURNED TO THE ORIGINAL FORM OF PAYMENT.
--
IF CHANGES BY THE PASSENGER NO LONGER QUALIFY FOR THE ORIGINALLY TICKETED FARE / FULL VALUE OF THE ORIGINAL TICKET MAY BE APPLIED TOWARDS
EQUAL OR HIGHER QUALIFYING FARE - USING FARES IN EFFECT ON THE ORIGINAL TICKETING DATE.
--
FARE IS RECALCULATED FROM POINT OF ORIGIN / ANY DIFFERENCE IN FARE / TAXES AND CHANGE FEE CONTAINED WITHIN THIS RULE WILL BE APPLICABLE AT TIME OF CHANGE / REISSUE.
--
B. EMERGENCY PROVISION
--
TICKET MAY BE USED TOWARD THE PURCHASE OF ANOTHER TICKET DUE TO AN EMERGENCY OF PASSENGER / IMMEDIATE FAMILY MEMBER OR TRAVELING COMPANION.
---------------(knip)------------
Alles bijelkaar betekent het dus dat het EUR 120,- per ticket kost en als de ticket die je zou willen in een duurdere boekingsklasse zou vallen meestal is dat dan ook zo) dien je het verschil bovenop de CHANGE te betalen...
All & all... kan best nog weleens niet zo leuk meer worden...
Ik zou die lange Chicago lay-over lekker nemen en in die tijd daar héél uitgebreid gaan eten. :D dan houd je nog geld over...
-
Citaat:
PENPE
Ik begrijp niet waarom je dit dan wél hebt geboekt... :confused:
-
Ach, geniet lekker van je stopover in Chicago, de luchthaven heeft enkele leuke restaurants mét bediening, wij waren er zelf vorig jaar. Kan je voor veel minder geld lekker eten en drinken ;)
-
Het is handig om gewoon even te bellen, met Amerika dat dan wel. De omboekingskosten bedragen inderdaad $ 250,-- p/p.
Wij wilden in mei eerder vanuit Texas terug en hadden een ticket Dallas - Frankfurt - Amsterdam, dit hebben we kunnen omzetten naar een rechtstreekse vlucht Houston - Amsterdam, de extra kosten hebben we met miles betaald.
-
Maar heeft het nou echt zin om die kosten te maken? Voor 2 uurtjes extra in Orlando? Zo'n laatste dag doe je normaal toch niks meer.
-
Citaat:
trails
Maar heeft het nou echt zin om die kosten te maken?
Voor 2 uurtjes extra in Orlando? Zo'n laatste dag doe je normaal toch niks meer.
Ach... Het staat wel heel erg interresant... ;)
-
Toevallig vandaag met United aan de lijn gezeten. Voor onze vlucht naar Orlando eind november, hadden ze de overstaptijd van 3 uur naar 4uur verlengd op de heenvlucht. Ik dacht laat ik eens bellen of we niet een vlucht eerder meekunnen, zij hebben immers de vlucht aangepast naar later. Krijg ik een Amerikaanse aan de lijn (ik dacht weer een onverstaanbare Indiër te krijgen) die me helemaal vrolijk hebt. Ja, u kunt overgezet worden op een vlucht naar 1:50 overstap, maar ik kan u ook via Newark laten vliegen, dan vertrekt u iets vroeger en heeft u iets meer overstaptijd. Nou, doe Chicago maar hoor, hartstikke fijn ! OK, zal ik gelijk even naar de terugvlucht kijken voor u ? Oh, ik zie dat u over Houston vliegt, zal ik kijken of er iets via Chicago of Newark is. Nou, dat zou fijn zijn, liefst via Chicago. En hup, ook geregeld, via Chicago terug nu waardoor we 4uur later uit Orlando kunnen vertrekken, relaxed zeg ! De goedkoopste tickets geboekt, en ineens perfecte vluchttijden, ideaal ! Het kan dus wel blijkbaar, maar ik denk dat er een aanleiding moet zijn, zoals het omgeboekt zijn door hen, waardoor ze zich 'verplicht' voelen iets terug te doen :rolleyes:
-
Kwam dit linkje zojuist tegen op twitter: https://hub.united.com/en-us/News/Co...al-routes.aspx
Citaat:
We’ll kick off our 787 international routes on December 4, with service between our Houston hub and Amsterdam. This route will be offered through March 29, 2013.
-
Dat is voor jullie noorderburen fantastisch nieuws.
Eerste 787 van united en voor de route naar Nederland.
Volgend jaar moeten we misschein even via schiphol want dat is echt luxe.
-
Welk type vliegtuig naar Chicago van Brussel?
Heb zojuist tickets geboekt voor Orlando in voor februari 2013. We vliegen vanaf Brussel via Chicago. Waar kan ik opzoeken welk type vliegtuig (763 of 773) United gebruikt voor de ochtendvlucht vanuit BRU naar ORD? Kinderen willen graag weten of er zo'n entertainment systeem in de stoelen zit. Ik heb al op Seatguru.com gekeken maar er bestaan een aantal verschillende varianten van de United Boeings 767.
-
Re: Welk type vliegtuig naar Chicago van Brussel?
Zie http://www.united.com/web/en-US/cont...d/default.aspx wat er in welk vliegtuig zit.
Staat er niks bij je vluchtschema als je inlogt bij United?
-
Het vliegtuigtype is een 767-300 met eigen schermpjes. Kijk op United.com. Er zitten ook nog een oplaadpunt bij je stoel.
-
Ja, er staat inderdaad 763 bij m'n papieren. Ik kwam er bij seatguru niet helemaal uit omdat er kennelijk meerdere 767-300 zijn (ex Continental denk ik dan??)
Bedankt.
-
Brussel - Chicago??
763 (oftewel 767-300) (niet een continental uitvoering)
Brussel - Washington een 777-200 (Niet een Continental uitvoering)
Uitsluitend de Continental uitvoeringen hebben een oplaadpunt in de eerste 6 rijen.
-
Citaat:
Hanz
Heb zojuist tickets geboekt voor Orlando in voor februari 2013. We vliegen vanaf Brussel via Chicago. Waar kan ik opzoeken welk type vliegtuig (763 of 773) United gebruikt voor de ochtendvlucht vanuit BRU naar ORD? Kinderen willen graag weten of er zo'n entertainment systeem in de stoelen zit. Ik heb al op Seatguru.com gekeken maar er bestaan een aantal verschillende varianten van de United Boeings 767.
Volgens recente info hebben de vliegtuigen op de lijn Brussel-Chicago een tv-scherm in elke stoel.
-
Citaat:
ttubbie
Volgens recente info hebben de vliegtuigen op de lijn Brussel-Chicago een tv-scherm in elke stoel.
Klopt!
Maar oplaadpunten (zoals gevraagd werd) uitsluitend in de eerst 6 rijen Economy Plus