Ja, dat is een optie, al scheelt het wel of je vanuit Schiedam gaat of Utrecht.... we komen er uiteindelijk wel!
Afdrukvoorbeeld
Ja, dat is een optie, al scheelt het wel of je vanuit Schiedam gaat of Utrecht.... we komen er uiteindelijk wel!
Airfrance heeft ook goede prijzen !
Wij gaan altijd met airfrance voor januari 3 weken 970 euro betaald voor2 pers.
Rechtstreeks naar miami en terug via orlando.
De tgv van brussel naar parijs inbegrepen.
ik zag dat je trouwens ook 6.5 uur moet wachten in London op de vlucht naar A'dam ....
ik zou inderdaad lekker met de Taxi naar Brussel en zwart een prijs afspreken
Nee hoor geen overstaptijd van 6,5 uur... maar 1.55 uur op Gatwick (heen 3 uur overstaptijd, is ook nog wel te doen).
Ik had al bij het hoogseizoen topic gemeld, dus hier nog maar een keer
Vandaag geboekt.
2 tickets vertrek 13 juni. Terug 27 juni: Amsterdam-Orlando, via Philadelphia met US Airways. Prijs pp 556 Euro. Ben zeer tevreden..
De werelddeal weken zijn er weer bij de klm
Tampa, Ft Lauderdale, Orlando doen oa mee voor 496 euro
Een luxe dilemma voor de winterzon , want ook in de krokus geldt dit tarief
Http://floortje45.wordpress.com
Geboekt bij: Orbitz.com
d.d.:10-09-2012
Periode : 26 April t/m 13 Mei 2013
Route: Brussel - Manchester - Orlando
Orlando- Londen- Amsterdam
Maatschappij: Brussels Airlines/ Virgin / BA
Aantal Personen: 4 volw - 1 kind (5)
Totaalprijs: $ 2621,00
[COLOR=#333333]Het nadeel van zover vantevoren boeken is toch wel, dat je nu niet meer kan wachten tot het zover is!
<<Moderator Michael66: Alle tips over vervoer naar / overnachten bij airport Brussel zijn verplaatst naat het desbetreffende onderwerp.>>
Geboekt bij: reisbureau
d.d.: 20-09-2012
Periode: 11-04-2013 t/m 03-05-2013
Route: AMS-LGW-MCO en MCO-LGW-AMS
Airline/Maatschappij: BA/Virgin en Virgin/BA
Aantal Personen: 1
Totaalprijs:€507,05
Periode: 19-04-2013 t/m 03-05-2013
Route: AMS-MAN-MCO en MCO-LGW-AMS
Airline/Maatschappij: KLM/Virgin en Virgin/BA
Aantal Personen: 2
Totaalprijs: € 1022,-
We zijn bezig om onze eerste vakantie naar Orlando en tevens Amerika te plannen voor de kerstvakantie 2013.
We willen zo vroeg mogelijk de vlucht gaan boeken, maar wat ben je zo ongeveer kwijt als je vroeg boekt ?ons gezinnetje bestaat uit 2 volwassenen, 1 kind van 6 en 1 baby van 1 ( leeftijd van vertrek)
Hallo familie,
Ik zou eens op school vragen of je niet vóór de Kerst kun gaan.... Scheelt je zo maar 750 euro op de vliegtickets en een 250 euro op de huur van je Villa... Buiten de mega drukte in de parken om, dus lange wachttijden!
Maar ik weet niet hoe flexibel de school is...en of jullie dat zelf wel willen, november is echt een fantastische maand om te gaan.
Maar je kunt een maand of 11 van te voren vliegtickets boeken...(330 dagen gemiddeld)
Succes, Remco
@r.teeuwsen;
Jullie hebben weer aardig wat tripjes in het verschiet, lekker hoor!
Periode: 04-03-2013 t/m 25-03-2013
Route: AMS-SFB-MIA en MIA-AMS
Airline/Maatschappij: Arkefly
Totaalprijs: €990,00 incl comfort class en administratiekosten
Eerste maal Amerika voor ons en wij gaan voor een combinatie Miami, Orlando ,New York en Keys
Vluchten New York, H/T via Orlando, geboekt via Delta Airlines en dit voor 310 Euro (06/03/2013 - 11/03/2013)
Totaalprijs dus 1300,00 Euro voor alle vluchten, lijkt ons een mooie deal...
<<Moderator Michael66: Alle reacties op deze reis zijn verplaatst naar het reisschema van krcibe.>>
Geboekt bij: United
d.d.: 25 augustus
Periode: van 19 april t/m 17 mei
Route: BRU-IAD-MCO vv
Airline/Maatschappij: United
Totaalprijs:1394 euro
Geen echte knaller maar geboekt met gratis verlenging van in juni verlopen Economy-plus abonnement. Zitten heen en terug (ruim...!) tevreden op rij 20 in de Boeing-777 en op rij 7 van de Airbus 320.
Geboekt bij: ArkeFly
d.d.: 14 september
Periode: van 11 maart t/m 29 maart 2013
Route: Amsterdam - Sanford International, retour Sanford-Miami-Amsterdam
Airline/Maatschappij: ArkeFly
Totaalprijs:Euro 938,00 (comfort klasse)
@Hannie: Ja, inderdaad, we genieten volop van het heerlijke Florida!
Enne, die boekingen zijn trouwens in dezelfde periode hè, ik ga een weekje langer dan mijn vrouw en dochter, nadeel van schoolvakanties...
Geboekt bij: USA fun vacations
d.d.: 02 oktober
Periode : 7-21 juni 2013
Route: Amsterdam-Dulles-Orlando
Maatschappij : United Airlines
Totaalprijs: 1120,-
Geboekt bij: Connections.be
d.d.: 12 september
Periode : 27 april t/m 19 mei
Route: Brussel- Atlanta- MCO vertr. 11.30 aank. 20.30
MCO- JFK- Brussel vertr.15.25 aank. 09.15
Maatschappij : KLM- Delta
Aantal Personen: 6
Totaalprijs: €3429.96 incl reserveringskosten is p/p € 565,66
Geboekt bij: USAFunVacations
d.d.: 5 oktober
Periode: van 17 februari t/m 27 februari 2013
Route: Amsterdam - Washington Dulles-Orlando, retour Orlando-Washington-Amsterdam
Aantal Personen: 1
Totaalprijs: Euro 560,=
Geboekt bij: vliegtickets
d.d.: 1 oktober
Periode: van 28 januari t/m 8 februari 2013
Route: Amsterdam - Washington Dulles-Miami, retour miami-New York-Amsterdam
Totaalprijs: Euro 797,-
Dat is wel heeeel goedkoop. Eur. 398,50 per persoon. Gefeliciteerd met zo'n lage prijs.
En we gaan er weer iets moois van maken Frans45! ;)
Patrick,
Gaan wij zeker doen.
Nog bedankt dat je deze mooie prijs voor elkaar kreeg tijdens onze vakantie in Florida Clermont.
Wij gaan er zeker wat van maken.
Heb zojuist de poll ingevuld voor de meeting van het Forum in Zaltbommel begin volgend jaar.
Frans45
Inderdaad erg goedkope tickets Sylvia. De goedkoopste optie met United kost nu nl 576 bij Vliegtickets.nl. Alleen de belasting en toeslagen kosten dat nl al bijna. Mooie deal dus!!
@Sylvia;
Hallo, nu is het niet zo moeilijk om goedkope tickets te scoren, maar over het algemeen ben je dan heel lang onderweg, bijv. door een lange overstap tijd....
Mag ik vragen naar de juiste vliegtijden van jullie vlucht? :)
We gaan weer en hebben het volgende geboekt:
Geboekt bij: Arkefly
d.d.: 28 september 2012
Periode: van 10 mei t/m 31 mei 2013
Route: Amsterdam - Orlando Sanford, retour Orlando Sanford - Miami -Amsterdam
Airline/Maatschappij: Arkefly
Totaalprijs: Euro 1533,-
Heen comfort class en terug premium comfortclass. Ik kan niet wachten!!!
@Sasja, dit zijn onze tijden:
28 januari 2013: AMS-washington- Miami 12:00 uur vertrek aankomst 19:53 uur
7 februari 2013: Miami- Newark- amstedam 13:15 uur vertrek aankomst 07:15 (8e februari)
ik vond de tijden opzich wel meevallen. overstap tijd op washington 2,5 uur en terug op Newark 1 uur. maar dit is denk ik gemiddeld.
Geboekt bij: USA Fun Vacations
d.d.: 10 0ktober
Periode : 18 april 2013 t/m 5 mei 2013
Route: Amsterdam - Washington-Orlando Orlando-Washington-Amsterdam
Maatschappij: United airlines
Aantal Personen: 6
Totaalprijs: 3690,- plus 20,- euro boekingskosten
Ook niet echt goedkoop maar het goedkoopste wat ik kon vinden. Normaal boek ik via het reisburo maar die waren deze keer veel duurder.
Kunnen jullie mij misschien vertellen hoe ik Econemy plus kan boeken?
Normaal doe ik dit ook bij het reisburo maar bij USA Fun Vacations kon dit niet dat moest ik doen bij de incheckbalie op de dag van vertrek.
Naar mijn idee zit dit dan al vol.
Alvast bedankt
Groetjes Nathalie
Economy plus kan je reserveren en betalen op de United site. Hiervoor heb je de boekingscode of E-ticket nummer nodig om in te kunnen loggen bij United. Deze nummers moet je van het reisbureau krijgen als je de tickets volledig hebt betaald.
Bedankt voor je antwoord. Ga ik even bellen met USA Fun Vacations en de tickets volledig betalen en Economy plus boeken.
Ebelix dus dat zou ik ook nog kunnen doen als ik dat wil? Ik heb de tickets via Vliegtickets geboekt... ben benieuwd wat het kost om Economy plus te vliegen?
Volgens mij moet je bij Vliegtickets direct de tickets betalen en ontvang een bevestiging met een code bestaande uit 6 letters of cijfers en de E-tickets. Met de code of met het nummer van de E-ticket kan je inloggen op de site van United en je stoel kiezen. Hier kan je ook Economy Plus bijboeken. Anders kan je altijd met United bellen en het via de telefoon regelen.
http://www.united.com/CMS/en-US/prod...onomyPlus.aspx Onderaan de pagina van de link staat een knop purchase. Dan kan je verder gaan in het proces.
Succes
Heb het inmiddels gevonden! op de site van United kon ik eenvoudig inloggen en mijn vluchten zien... ook dat ik nog geen stoelen gereserveerd heb haha! ga dus snel kijken voor Economy plus.... kan niet zo snel zien wat behalve de beenruimte de extra service is... wat is die precies??
Geboekt bij: British Airways
d.d.: 13 oktober
Periode : 13 september 2013 t/m 27 september 2013
Route: Amsterdam -Tampa (via London Gatwick) - Amsterdam
Maatschappij: British Airways
Totaalprijs: 1181 euro
GEBOEKT : airfrance
DATUM : 15 augustus
PERIODE : 8januari tot 29 januari
ROUTE : brussel miami-orlando brussel
MAATSCHAPPIJ :air france
PERS 2
TOTAALPRIJS :970 euro
Dat is een koopje zeg!
Ja zeker , en dan nog een goede maatschappij en zeer goede uren .
Nu is het al bijna 300 euro meer.
ik heb ondervonden als je op een weekend of op een feestdag kijkt dat de prijs dan meestal interresant is.
Heb geboekt op 15 augustus , in belgie is dat een feestdag.
Ik ben nog 20euro goedkoper dan 2 jaar geleden zelfde periode http://www.floridaforum.nl/images/smilies/icon14.png
Hoi, ik wil ook op deze datum de tickets boeken bij arke. Weet alleen niet of ik nou tot de 29ste ga of de 25ste. Voor de prijs van de tickets maakt het niet uit. Moet wachten tot onze vakantie,s goedgekeurd zijn dus hoop dat de prijs nog even zo blijft.
Geboekt bij: Exit
d.d.: 29 oktober
Periode: van 22 feb/m 15 maart 2013
Route: Amsterdam -Londen-Orlando-Manchester-Amsterdam
Airline/Maatschappij: BA-Virgin-Virgin-KLM
Aantal Personen: 3
Totaalprijs:Euro 529,00 (P.P.)