En vandaag deed m'n ING bankpas het bij dezelfde Walmart wel!
Afdrukvoorbeeld
En vandaag deed m'n ING bankpas het bij dezelfde Walmart wel!
Hoi,
Enige forumleden hadden het ook al bij de hand. Zojuist mijn pas proberen te gebruiken bij de Walmart in Palm Coast. Geswiped en debit aangeklikt en verder raden jullie het al ,geen betaling kunnen verrichten. Ook de optie nog geprobeerd om de pas onderin het apparaat te steken. Dat werkte ook niet, de cassiere heeft op haar kassa het ook nog geprobeerd.....uiteindelijk nog genoeg cash om af te rekenen.
Heeft iemand raad?...of moet ik de volgende keer op het apparaat i.p.v. debit maar credit aanklikken?...
Ik ben benieuwd naar de reacties, met dank, Erik.
Hallo Erik, wij hebben dit deze zomer ook gehad. Wij staken hem onderin en als dat niet werkte swipen we hem direct. Dat werkte op dat moment. Een paar weken geleden waren we in de Walmart aan de 27 en daar verschilde het per kassa. Bij de één werkte wel en bij de ander niet. Je kunt proberen wat wij deze zomer gedaan hebben of anders een andere kassa proberen.
Hoi, ik denk dat ik het nu wel weet met de ING!. ...vandaag bij de Walmart een betaling willen doen en daarbij ook nog een bedrag als cashback proberen te krijgen. Wat ik al dacht...het werd geweigerd....de 2e keer maar weer geswiped en nu alleen de betaling verricht...en nu geen probleem.
Ik denk dat de ING niet blij is als klanten Cashback gaan vragen....!..ze verdienen er dan niets aan....ontmoedigingsbeleid dus!
Wel nog een tip voor de mensen in Orlando/Kissimmee...ik haal mijn geld uit de ATM bij Sam's (een groothandel)...ondanks dat we geen klant zijn mogen we het apparaat toch gebruiken....kosten van de opname zit op de helft (1,75 dollar).
Ga naar de Waha of Racetrack en de opnamekosten zijn gratis.
Bedankt voor de tip Ebelix....die twee zitten heel dicht bij!!...
We zijn net terug uit Florida en hadden dit keer geen enkel probleem met betalen met creditcard en debitcard en cash back bij de Walmart. Geen gedoe dus bij de kassa gehad. Het was de Walmart aan de Cortez Road in Bradenton.
Afgelopen 1,5 week geen problemen meer tegengekomen met onze debit-card bij Wal-Mart (Cagans Crossing, US27) en Target (US192-west). Ook cashback lukt weer, zelfs bij de self-service in WalMart. Dat hebben we nog niet eerder gehad.
Ik heb het nu al een paar keer voorbij zien komen. Misschien is het een rare vraag, maar wat bedoelen jullie met cashback? :o
Cashback = betalen aan de kassa met je kaart en daarbij geld "toe" krijgen. Dus bijv. voor $20 boodschappen doen, $70 "betalen" met je kaart en dus $50 cash terug krijgen aan de kassa.
Dus het is eigenlijk een soort van extra geld "pinnen" ipv dat je geld uit de muur moet trekken?
Als je bij bijv. Walmalrt afrekent staat er op het schermpje: Cashback? Dan kun je "yes" intoetsen en het bedrag aangeven. Dan reken je je spullen af en krijgt de hoeveelheid geld die je aangegeven hebt van de cassiere. Dit is geld opnemen zonder de extra kosten van pinnen. Bijkomend voordeel is dat je middenkoers betaalt voor je dollars. :rolleyes:
Kijk dat wist ik dus nog niet. Weer wat geleerd:D
Wat handig dat deze mogelijkheid er is. Schrijf het meteen op mijn lijstje.
heeft er iemand ervaring met de (dollar) SKRILL card van Mastercards
ik kreeg het advies om er een aan te schaffen
en als de koers zich (tijdelijk) toch wat hersteld er dollars op te zetten voor onze kerstvakantie
ik heb nu een hotel in Orlando geboekt (betalen in het hotel) bij Hotels.com
wat zelfs voor een Hilton Garden inn bij een koers van 1:1 nog een koopje is (kan echt voor dat bedrag met de kerst niet goedkoper zitten)
het is misschien idd wel handig als de koers echt nog verder dreigt te kelderen ,dit bedrag op een prepaid card vast te zetten
Geen ervaring met Skrill.. wij hebben een cash passport van Travelex. Online besteld bij GWK (online geen provisiekosten en tijdelijk korting op de kaart zelf). Ongeveer 40 minuten bij GWK zelf gewacht voordat alle administratie voor de kaart was verwerkt, maar dan heb je ook wat! Alles is makkelijk online bij te houden via een inlogsysteem. We hebben hem alleen nog online gebruikt, over twee weken weten we of hij ook in de winkels goed werkt!
Met het cashpassport mag je wel de eventueel bijkomende kosten goed in de gaten houden:
http://www.cashpassport.com/1/nl/nl/...n-en-limieten/
Misschien heb je hier iets aan: http://www.creditcard-vergelijk.nl/c...ard/skrill.htm
Ik heb een Skrill card en ben erg heel erg tevreden over. Overboeken van bankrekening naar Skrill card is ook erg makkelijk en gaat heel erg snel. Ik heb geen ervaring met de dollar card van Skrill, ik heb een euro card.
volgens mij is het wel positief wat ik er over lees
als je geld via ideal naar de kaart stort ,word het aan de huidige wisselkoers in dollar omgezet
misschien maar doen!
Volgens mij kost ermee betalen ook een bepaald percentage.
Mss een stomme vraag...Maar als ik een Skrill Card met USD aanvraag kan ik dan wel gewoon vanuit een NL bankrekening € overmaken. Worden deze dan direct omgezet naar Dollars en hoe is de wisselkoers dan geregeld?
Ja dat kan ik heb hem 3 weken geleden aangevraagd (zie een paar posts terug)
ik heb hem een dag of 7 na aanvraag ontvangen, en afgelopen vrijdag mijn pincode
en heb inmiddels via IDEAL (rabobank) er geld op gestort..je geeft het bedrag wat je wil storten
op in Dollars. En hij geeft dan direct het af te schrijven bedrag in euros aan
vorige week stond de koers 1.05 op het moment dat ik een bedrag overboekte
en kreeg het aan 1.03 wisselkoers
Er zitten daar verder geen kosten meer aan ver bonden
Overschrijven van een CC naar je skrill kost wel extra
Bij Wallmart en 711 geen enkel probleem gehad met pinnen met Ing en ABN betaalpas, ook niet bij cashback.
Bij een groot aantal winkels en restaurants moesten we de credit cards gebruiken omdat het pinnen niet lukte
Dit was deze meivakantie...
Wij zitten nu in Hudson. Betalen met debitcard van de Rabobank en de ING bij de Publix lukt niet meer, dus ook geen cash back. De creditcard lukt gelukkig nog wel.
Ja hoor, het is weer zo ver. De ING pinpas werkt weer niet bij Public, Target en Wal-mart. (omgeving 27 en 192-west). Met of zonder cash-back, magneetstrip of chip, maakt niets uit. Wordt weer overal geweigerd met mededeling in de display om met de eigen bank contact op te nemen.
Dezelfde ervaring vandaag bij de Publix in Venice aan de Gulfcoast. Drie (!) pasjes deden het niet, waaronder 1 creditcard van MasterCard. De vierde (creditcard van VISA) bood uitkomst. Dit was wel een benauwd momentje. De Mastercard bleek het wel bij een andere kassa van diezelfde Publix te doen. Dit snap je toch gewoon niet meer?
Vandaag succesvol kunnen betalen en cashback bij Publix op de US 27, hoe:
pas: nieuwere ABN AMRO met logo contactdoos pinnen
methode: slide rechts, dan Debit Debit kiezen, pincode ingeven, cashback aangeven en klaar.
paschip is dus niet gebruikt.
Ik heb een identiek pasje (ABN Amro met contactloos functie). De enige manier om bij de Wal-Mart te pinnen blijft vor mij de chip-and-slide trick: eerst op de chip, wachten tot je 'not accepted' krijgt, dan slide en het werkt. Als ik eerst slide geeft het display aan dat ik de chip moet gebruiken.
Het werkt koenkamphuys .
Heb een ABN AMRO kaart gebruikt (nog niet met het logo van contactloos pinnen).
Eerst de chip in de lezer (onder het apparaat) gedaan. Kreeg een foutmelding dus eruit gehaald.
Daarna aan de zijkant de pas erdoor heen gehaald. Geen melding.
Krijg de vraag of je Debit kaart wil gebruiken en of je het eens bent met het bedrag (dus yes)
Daarna cashback aanklikken en het bedrag (max $50).
Dan de pincode en klaar is 'Kees' , ging dus prima en dus heb ik kunnen betalen en cashback bij de Walmart.
Deze oplossing geld ook voor ING passen, wij hadden er dit jaar ook problemen mee totdat de cassier van de Walmart zei dat we de kaart moesten swipen.
Dit werkte dus, maar niet altijd. We hebben ook een keer van kassa moeten verwisselen omdat deze de passen (incl creditcard) niet pakte. Maar eenmaal bij de andere
kassa deed hij het weer wel. Het is af en toe een beetje een gegoochel, maar de aanhouder wint ;)
Koen .
Heb jij wellicht een Amerikaanse pinpas?
Ja die heb ik ook. Maar met mijn ABN Amro pasje kan ik 100 dollar bijpinnen. Met mijn Amerikaanse bankpas ook.
Ik ben nu in Orlando ik kan overal pinnen met mijn ABN pas behalve bij Wal-Mart weet iemand de oplossingen?
Hallo Kees, dit staat ook in dit topic. En de oplossing erbij;)
http://www.floridaforum.nl/images/icons/icon1.png Re: Problemen met Debitcard (betaal-/pinpas) bij Walmart / TargetToen wij in Juni onze rondreis maakten wilde het ook niet met de chip. Wij kregen de betaalpas (debitcard) wel aan de praat door eerst onderin de chiplezer te steken en dan direct erachter aan te swipen. De cassieres kijken wel verbaasd maar het werkte!! Ook met cashback.
Staat inderdaad bij de aangegeven topic:
Eigen ervaring:
eb een ABN AMRO kaart gebruikt (nog niet met het logo van contactloos pinnen).
Eerst de chip in de lezer (onder het apparaat) gedaan. Kreeg een foutmelding dus eruit gehaald.
Daarna aan de zijkant de pas erdoor heen gehaald. Geen melding.
Krijg de vraag of je Debit kaart wil gebruiken en of je het eens bent met het bedrag (dus yes)
Daarna cashback aanklikken en het bedrag (max $50).
Dan de pincode en klaar is 'Kees' , ging dus prima en dus heb ik kunnen betalen en cashback bij de Walmart.
Handig om te weten dit! Afgelopen zomer had ik af en toe wel geluk met betalen maar soms ook niet bij de walmart. Ik was aan het wisselen met de chip en het swipen en nu begrijp ik waarom het soms wel lukte en soms niet.
Laatste keer werkte de chip-and-slide trick niet meer bij de Walmart. Het lukt me bij bijna alle winkels met de ABN pinpas te betalen, ook als die een chiplezer hebben, maar niet bij de Walmart. Ik heb uiteindelijk maar met de (ANWB/Visa) creditcard betaald, ook met de chiplezer, en dat lukt wel. Maar ik kreeg niet meer de optie voor cashback.
Misschien komt het doordat ik inmiddels een andere bankpas heb gekregen (model contactloos betalen).
Mij lukte het dus ook niet meer bij de Walmart helaas.
Waar het nog wel werkt is de publix, daar kun je wel nog gratis geld opnemen.