Wij hebben rond een uur of vijf 's-middags gebeld en voor acht uur gereserveerd. Het zat behoorlijk vol zover we konden zien, je zit redelijk privé in je eigen "booth" :)
Afdrukvoorbeeld
Voor vegetariers en niet-vegetariers: Sweet Tomatoes. (www.sweettomatoes.com). Super saladebuffet, heerlijke soepen, pasta's en toetjes. Wel buffet, maar dan zonder steaks, frites en kip.
Maar echt heerlijk eten hier.
Zeker een goed restaurant,na winkelen in de Mall of Milennia echt een aanrader,lekker buiten op het terras eten en je spot de mooiste auto's.
Dit is echt het beste chinese restaurant,ga dus niet meer naar die smakeloze bufetten....
<full quote eruit gehaald door moderator Michael66. Zie Quoten.>
Op onze reis vorige week met de kids in Orlando zijn wij de laatste avond in het Gaylord Palms hotel beland, gewoon om eens rond te kijken in deze prachtige koepel. Het hotel bevindt zich op nog geen 5 minuten rijden van Disney. Er was daar een prachtig buffet-restaurant met echt heerlijke gerechten, super sjiek maar toch casual. De prijs is 28,95 dollar voor volwassenen en 14,95 voor kids, INCLUSIEF ALLE drankjes (non-alcoholic). Wij hebben daar heerlijk gegeten in een prachtige entourage van palmbomen etc. voor 100 dollar (2 volw, 3 kids). Het eten is echt van super kwaliteit en elke avond een ander thema. Echt een aanrader, we vonden het jammer dat we dit pas de laatste avond ontdekten....
P.S: parkeertarief is 12 dollar, maar als je je kaartje laat valideren bij het restaurant is het gratis.
nog 2,5 week en dan kunnen we weer genieten van olive garden, cheesecake factory, melting pot etc etc. Ik persoonlijk ben helemaal gek van nacho's, weet iemand waar we die in Orlando de lekkerste kunnen vinden????
Ik heb ook een lijstje gemaakt met jullie aanbevelingen van restaurants............geweldig......bedankt!!!
Ik heb nog niemand Golden Corral horen roepen. Een standaard buffetrestaurant, maar wel goed eten voor weinig geld. Alles netjes doorbakken, veel keus en elke dag een ander thema. Ook meer dan genoeg keuze uit toetjes (taarten, koeken, ijs, softijs). Je kan er ook ontbijten, wel van plan dat een keer te doen.
In Nederland zijn de all-you-can-eat buffet restaurants waar ik ben geweest slechter bij mij uit de bus gekomen. Koud eten, vriendin de hele avond op de wc enz. Nee, dan is dit wel beter :)
Applebees vond ik ook nog wel aardig, aan de 192.
Wafflehouse & IHOP leuk voor ontbijt of tussendoortje, eveneens bijv. Wendy's voor een lekkere triple cheeseburger (1 is voldoende om helemaal vol te zitten).
Enige nadeel van Amerika vergeleken met Nederland, is dat je niet goed kan natafelen, is je eten op? Dan krijg je meteen de rekening en mag je oprotten.
Misschien ook meer omdat het druk was overal, als het rustig is, weet ik niet hoe ze te werk gaan. Maar we gingen in een springbreak week (29 feb - 10 maart), niet de drukste week van springbreak, maar wellicht dus daardoor wel drukker.
Ik heb in elk geval genoteerd wat me lekker lijkt hier in het topic, voor mn volgende trip over 3 maanden. :)
Dit is bijna overal zo in de USA. Maar Amerikanen zijn zelf niet anders gewend. Die komen om te eten. Natafelen doen ze wel aan de bar.
In NL is het soms net andersom. Daar doen ze een wedstrijd 'langzaam bedienen'. Dan mag je blij zijn als een serveerster uit zichzelf ziet dat er geen drinken meer op tafel is. En als je dan iets wilt bestellen moet je eerst iemand tackelen om z'n aandacht te trekken.
Geef mij maar de Amerikaanse 'Proud to serve' mentaliteit.
Dit lossen wij altijd op door alles in fases te bestellen. Eerst het nagerecht en daarna pas koffie (dus niet gelijktijdig zoals gebruikelijk is). Indien we nog langer willen blijven zitten dan bestellen we meestal nog een drankje. Op die manier creëren we voldoende tijd om even na te genieten van het diner. Een andere oplossing is het betalen uit te stellen. Per slot van rekening geven ze dat zelf aan wanneer de rekening op tafel wordt gelegd ‘take your time sir, whenever you’re ready’.
Overigens doen we dit alleen indien het restaurant bijzonder genoeg is om te blijven zitten (b.v. bij een mooi uitzicht of indien er live muziek wordt gespeeld). Bij Applebees, prima restaurant overigens, of vergelijkbare restaurants zou ik niet weten waarom ik daar langer zou willen blijven zitten.
In Nederland duurt het inderdaad ook veelste lang. Eigenlijk moet je een mooie middenweg zoeken. En alles in fases is wel leuk, maar ik had al geen zin in een nagerecht :) Ik zal eens wat experimenteren met het in fases bestellen. Maar moet ook zeggen dat het op die momenten gewoon druk was en mensen echt op een tafeltje aan het wachten waren.
Iets anders; terrasjes, zie je ook weinig. Miami dan wel langs Ocean Drive en in winkelcentra wat 'foodcourts', maar heb er bizar weinig gezien.
Iemand daar nog tips voor in Orlando?
Dan sla je toch het nagerecht over en ga je gelijk aan de cocktails.
Als je 's avonds in Orlando niet in park zit of aanschuift bij één van de vele dinner show dan valt er, buiten winkelen, inderdaad niet veel meer te beleven. Ik ken maar één terras met buitenbar waar je gewoon kunt genieten van een drankje zonder dat je ook gelijk iets te eten moet bestellen. Dat is het terras (terras is eigenlijk een groot woord voor deze plek) bij de House of Blues (Downtown Disney). Over het algemeen hebben ze ook live muziek. Altijd leuk om naar toe te gaan. Overigens hebben de meeste restaurants die in een mall zitten vaak ook een buitenterras, maar daar wordt wel van je verwacht dat je ook wat te eten besteld. Een goede optie zijn de restaurants aan de buitenzijde van Mall at Millenia (b.v. Blue Martini, Cheesecake Factory, McCormick & Schmick’s Seafood Restaurant en mijn persoonlijke favoriet P.F. Changs). P.F. Changs kan ik je overigens echt aanbevelen. Lekker eten voor een redelijke prijs.
Volgens de Universal site wel. Zie http://www.universalorlando.com/city...t.html#buffets en http://www.margaritavilleorlando.com...hp?page=events
Die zul je slecht vinden, hooguit in Downtown Orlando, hoewel dat na de sluiting en het verval van Church Street Station ook behoorlijk minder is geworden.
Gelukkig hebben de meeste restaurants nu wel een terras,
maar dat is vnl. om buiten te kunnen eten. Smoking section.
Je kan altijd op het terras van de villa iets drinken (wat sterke drank inkopen en cocktails maken), als je in een hotel verblijft met een bar/terras is het nog gemakkelijker...
Beide wel zonder live muziek :-)
Daarom ga ik ook nog 5 dagen weer terug naar Miami Beach ;)
Heb trouwens bij Orlando een townhome genomen, maar daar heb je ook een tuintje (wie weet met jacuzi.. sommige hadden ze zag ik, maar zal wel weer prive huur zijn).
Daar kan je idd ook wat drinken, maar het leuke van een terrasje is gewoon mensen kijken. Dat lukt 'thuis' bij villa/townhome niet.
Maargoed, dit topic gaat over restaurants en ik trek jullie nu offtopic mee richting terrasjes. Dus ik heb er genoeg over gezegd, bedankt allemaal voor de reacties :)
Chili´s is wat mij betreft het nr1 restaurant!!
De boneless buffalo wings zijn echt super!!!
Waar moet je echt heen voor de beste (betaalbare) spareribs is dat bijvoorbeeld outback of TGI Fridays.
Tony Roma's is er beroemd om. Zie http://www.tonyromas.com/files/menu_...0Famous%20Ribs
Leuk eten ook. Je krijg een plastic slabbetje om :)
Citaat:
It all started back in 1972 in North Miami when Tony opened his first place. One weekend Tony threw some Baby Back Ribs on the grill and the rest is history.
Considered the pioneer of Baby Back Ribs, Tony Roma's can now be found all over the world. With nearly 200 restaurants in 32 countries, the sensation that Tony started has become a worldwide success story. We have won countless awards over the years for our ribs and signature sauces. We are committed to providing you the best ribs anywhere. Using new rib styles and sauce flavors, our chefs are working hard to make Tony Roma's your only choice for ribs.
But the Tony Roma's story does not end with ribs. Crispy fresh salads, mouth watering char-grilled steaks, our original BBQ chicken, and delicious seafood make up a menu that is sure to please every guest.
We will always be true to our signature Baby Backs, because after all we are "Famoso por Costillas", "Fameux pour cõtes levés" or Famous for Ribs!
Howdy,
Wij komen net terug uit Florida regio Kissimmee. Ik heb daar een paar folders meegenomen waaronder ook een restaurant guide. Ze hebben ook een site waar je dan maps en coupons van kan downloaden. Even uitprinten en klaar is kees. Capone dinner en show vonden wij erg leuk en goedkoop. Een show, eten en drinken zoveel je kan.:p
http://www.osceolarestaurantguide.com/
Veel plezier en eetgenot.
Bedankt voor de goede tip ! hoe is Denny´s trouwens ben al een paar keer in Amerika geweest meer Denny´s is er steeds niet van gekomen.......
Bekijk het menu gewoon eens @ http://www.dennys.com/en/cms/Dinner/64.html
Dennys gaan wij heen als we geen zin hebben in Fastfood van de McD/BK maar ook geen zin hebben om uitgebreid te tafelen. Gewoon snelle service en lekker eten..
Dennys was top goede service en goed eten.
Is wél een beetje filiaal afhankelijk... :D
Dat is overal zo. En dan nog kun je de pech hebben dat er van alles misgaat.
Maar in het algemeen is het allemaal prima..
En TGI Fridays of Outback ?
Bekijk de menu's maar eens:
http://www.tgifridays.com/menus/Menus.aspx
http://www.tgifridays.com/thebar/theBar.aspx (ze hebben daar een erg uitgebreide cocktail-keuze. EN ze hebben Happy Hour!!)
TGI staat vooral bekend voor hun gerechten met Jack Daniels glacing. ERG lekker.
En we zijn een beetje verslaafd aan hun cocktails. Zo erg dat we ook buiten de USA naar TGI's gaan voor de cocktails (o.a. in Wenen, Madrid, Dublin)
http://www.outback.com/foodandmenus/index.aspx
Outback staat vooral bekend om zijn Blooming Onion. En verder hebben ze lekkere steaks.
Outback!!!! heerlijk eten, leuke sfeer.
en de voortreffelijke : Alice Spring Chicken! (kipfilet, met daar op bacon, 3 soorten gesmolten kaas, champignons, en honing mosterdsaus)
Ik wilde dat ik het nu voor me had staan!
steaks zijn daar ook geweldig
groetjes Sylvia
Om 7 uur smorgens heb IK hier geen zin in hoor 8-[
http://farm3.static.flickr.com/2277/...7d90a75971.jpg
Haha nee om die tijd niet inderdaad :-s. Ik hoor wisselende verhalen over TGI namelijk maar volgens mij is het kwa de hoeveelheid die je krijgt overal hetzelfde. Veel dus :razz:. Voor de spareribs twijfel ik nog even tussen Tony Roma's en de andere twee maar het zal elkaar niet zo heel erg ontlopen denk ik.
hey,
Ik weer,
Kan iemand zeer leuke restaurantjes geven in de buurt van Fairfield inn lake buena vista dus vooral langs international drive en die dingen ;).
Dit topic is zo groot om alles te doorspitten dus hoop ik hier op!
Zoek vooral unieke restaurants ;).
Zoals kreeft en van die dingen eten da je hier niet vind! ;)
groetjes, sven
Ik ben er zelf niet geweest maar probeer http://www.bostonlobsterfeast.com eens.
Bij wie krijg je in verhouding eigenlijk de grootste porties ? of is dat overal veel (het is immers Amerika waar we over praten :razz:)
De meeste restaurants bieden grote porties. Ik ben best een gezonde eter maar meestal krijg ik m'n bord daar niet leeg (of enkel met buikpijn).
Mijn alltime favourite is toch echt Longhorn. Ik heb nog nooit ergens zo'n mals vlees gegeten als de Flo's filet van Longhorn en dan heb ik het nog niet over de meest lekkere honey mustard sauce die ze bij hun salade en kip hebben....mmmm