Blij te horen dat het waarschijnlijk goedkoper kan! Dat is heel goed nieuws! Bedankt voor de info!
Afdrukvoorbeeld
Blij te horen dat het waarschijnlijk goedkoper kan! Dat is heel goed nieuws! Bedankt voor de info!
dat bedrag waren wij kwijt voor 3 weken Orlando in een villa, dus ik denk dat het wel wat goedkoper kan ;)
Ik ben al lang niet meer gewwest, maar ga in oktober weer eens die kant op. Als ik jullie bedragen zo zie moet het zonder af te zien goedkoper kunnen. Kijk eens naar reisorganisaties die vlucht, hotels en auto aanbieden.
Henk
Ik vind het ook aan de royale kant.
Wij zijn voor 17 dagen aan vlucht,vervoer en accomodatie €1900 kwijt.
zie reisschema John en marina.Wij hebben wel geen grote auto, hebben we ook niet nodig.Je krijgt toch vaak een grotere dan je hebt gererveerd.
Wij hebben alleen 3 en 4 * hotels(priceline) en ook nog een hele luxe villa.
(floridarentalhouse.com). Hier hebben wij een bod gedaan dat ver onder de vraagprijs lag,maar door het enorme aanbod,heb je een grote kans dat het word geaccepteerd.
Vertier en shoppen is voor iedereen anders.
Wij zijn shopfanaten en geven hier dus veel geld aan uit, wij gaan daar aan tegen niet veel naar de parken.
De tickets voor de parken koop ik via ebay, dit scheelt ook.
Hallo Cindy,
Heb je wel eens nagedacht over huizenruil, oftewel home-exchange? Wij gaan nl. op 21 maart a.s. voor 2 weken naar Coral Gables, Miami. Verblijfskosten: niks, omdat wij aan huizenruil doen. Een van de grote voordelen (behalve financieel natuurlijk) is dat alles in een woning aanwezig is wat je thuis ook hebt: dus televisie, internetaansluiting, wasmachine, etc. etc.). Wat betreft de vliegreis zou ik zeggen: kijk heel goed rond en vergelijk verschillende sites want de prijsverschillen zijn groot. En vooral vroeg boeken maakt veel uit, wij hebben maaaaanden geleden geboekt en zijn incl. alle taxen 1092,- euro kwijt voor 2 personen. Autohuur is goedkoper als je vanuit hier boekt. Kijk hiervoor even bij autoeurope.be
Veel plezier bij alle voorbereidingen!
Groetjes,
Marjo
Een bod gedaan dat ver onder de vraagprijs ligt, ik zag dat het normaal $129 ,= kost (in september) Stuur je daar dan een mailtje naar toe met je bod ofzo?Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door laanvdj;
Ik zag namelijk aleen maar zo'n soort invulschermpje waar je niets bij kunt zetten.
groetjes Sylvia
ik heb een email gestuurd met hierin mijn prijs.
Ik ben bij $500 incl. tax begonnen en kreeg toen een tegenbod van $700.
Uiteindelijk op $600 incl tax uitgekomen.
Wij kennen de villa dus dit vonden wij een prima prijs.
Dit zelfde heb ik ook gedaan bij lastminutevillas.net.
Ik heb hier ingevuld waar ik wilde zitten en hoeveel ik wilde betalen.
Ik kreeg hier heel veel reacties op van huiseigenaren die met mijn prijs accoord gingen.
gr
marina
Bedankt voor de info!
groetjes Sylvia
Ik ben 2x in Florida geweest,maar dat is al een hele tijd geleden.(1989 en 1992)
Mijn vraag is,wat kost het tegenwoordig om met 2 personen 3 weken in florida te vertoeven? inclusief reis, auto en vila,je versnaperingen en uitjes(disneyworld etc.)?.zo ongeveer dan he?
Als je alles zelf plant/boekt, en uit gaat eten, reken dan op een 4000€ voor 2 personen
Ik denk dat je hier mee een beetje aan de krappe kant zit;
Reken maar €100,- p/d voor eten, drinken e.d. = €2100,-, tickets €1000,- (als je dat redt), villa €1500,- , auto €600,- = al €5200,-
Wel erg kort gerekend, maar dat zijn toch de gemiddelden, dus €6000,- is wat realistischer, denk ik.
Nou 100 euro -> 159 dollar aan eten dagelijks? Dat is erg veel hoor. En zeker in Amerika. Ligt er maar net aan wat je eet en waar je eet, maar ik zat toch heel veel goedkoper ;)
Ik denk dat 2500 euro p.p. wel redelijk is... dus 5000 euro...
Wie van de 3 :-k 4000,5000 of 6000 euro? :)
Had er over gekeken dat het in een villa moest zijn, dan is mijn 4000€ misschien wel aan de krappe kant, eerder 5000€ dan...
Dit jaar zitten we aan +-1400€ vaste kosten per persoon (1000 vlucht, 650 wagen en +-700€ hotels via priceline en een flexticket voor ons 2) voor 22 nachten.
Ja ok met die tickets en benzine enz. kom je er dagelijks wel aan.
Maar je kan het net zo duur maken als je zelf wilt. Je kan 3 weken uit eten gaan of ook een paar dagen thuis eten maken.. hoe dan ook, je zal dus ergens tussen 5000-6000 euro kwijt zijn. Het kost wat, maar dan heb je ook wat.
Ik ben benieuwd hoe duur mijn 2 weken worden. Voor vlucht, huis/hotel + autohuur ben ik net 1000 euro p.p. kwijt. Ik denk dat ik voor 2 weken op 2000 euro p.p. uitkom, dus 4000 totaal... ja dan lijkt 6000 mij eigenlijk nog best wel reeel :-\"
Ik heb tot nu toe ongeveer € 3000.- uitgegeven voor 3 weken. Dat zijn dan vluchten, autohuur, cruise voor 4 dagen, tickets Bush Gardens en Sea World, 1 dag Disney en bijna ALLE hotels die we voor die reis hebben geboekt. Al met al echt niet duur hoor. Althans dat vinden wij!;) (Dit is voor 2 personen)
wij zijn 4500 euro kwijt met z'n drieen voor 2 weken villa 10 daags kaartje voor Disney en een simpele auto in het hoogseizoen ,alleen het eten komt
daar nog bij. groetjes;);););-)
Ja, alles zelf gedaan. Begonnen met de vlucht en toen de rest. De cruise ook gewoon via de VS gedaan. Qua dollarprijs was dat heel gunstig en alleen de vlucht heb ik in NL geboekt. De meeste hotels via priceline behalve Key West. We wilden een keer lekker in het centrum zitten en dat hebben we nu met het Southernmost Hotel.
Wij zijn ongeveer nu 8200 kwijt voor 5 personen (2 vol 2 tieners en 1 kind)
8 dagen hotels (1 kamer) en 14 dagen een villa
Standaard SUV (Trailblazer model)
5x entree voor DC, waarvan 4x met zwemmen en 1x zonder
5x entree voor Seaworld (gratis in combi met DC)
3 weken een TomTom gehuurd (Was bijna gratis bij AV)
1x (5x) Castle dinner in MK
1x (1x) make over in MK voor mijn dochter
1x doorlopende reisverzekering
Moeten nog :
6 dagen 5x hopper Disney
2 dagen 5x Universal
1 dag 5x Gatorland
1 dag 5x Shark Valley en Everglades Safari
1 dag 5x KSC
Eten, benzine shoppen etc.
Heb een ruim budget genomen
Wij hebben deze ook genomen. Wil je laten weten hoe het is geweest?
Thx
Grz
Ton
Wij gaan voor het eerst en gaan uit van de volgende kosten voor 2 personen (18 dagen):
Vlucht: 614 euro (reeds geboekt)
Auto: 500 euro
Hotels: 800 euro
Tickets parken: 800 euro
Zakgeld: 2750 euro (maar hier zit ook een gedeelte shopgeld in verwerkt, indien we veel leuke dingen vinden dan wordt het meer, maar natuurlijk moeilijk vooraf te bepalen)
Totaal dus globaal 5500 euro.
Ik ben 2x in Southernmost geweest, mooie grote kamers met balkon (niet allemaal), goede lokatie, leuk hotel, 2 zwembaden. Ik zou het zo weer kiezen.
Wij hebben met 5 personen (3 volwassenen, 2 kinderen 13 en 10) circa € 8500 uitgegeven voor 3 weken (23 dagen), inclusief voor iedereen op heen en terugreis Comfort Class, 7 pers. minivan, 2 kamers in Mercure Schiphol, 2 x 2 kamers in hotels in Frankrijk, villa met 5 slaapkamers, 3 x 2 hotelkamers in Florida, 5 x DC, 14 dagen Disney, 14 dagen SeaWorld en Busch (gratis bij DC), 5 dagen Universal, verzekeringen, smartparking.
Daarnaast hadden we een dagbudget voor eten, benzine, shoppen etc. van $ 150 per dag. We hebben werkelijk alles gedaan wat we wilden en nergens op gekeken. Ik denk in totaal misschien € 10.000 tot € 11.000, met 5 personen en de vakantie van ons leven!!!!
Het had zeker goedkoper gekund zeker omdat we alle parken uitgebreid hebben gedaan, maar goedkoper, dat kan een volgende keer altijd nog!! :p
De reis van Frankrijk naar Amsterdam en terug heeft aardig wat gekost.
ENJOY!!!!
Kostenplaatje werd hier begroot voor 7 dagen ter plaatse ( ik weet het....het is inderdaad niet lang...maar alleen zo kon ik mijn eega overtuigen) op 2650€ reiskosten alles in (auto,hotels enz) en 2000€ aan zakgeld.
Komt op een totaal van 4650€ + de meeruitgaven van de creditcard die ik nu nog niet kan inschatten....:-s
2000 euro als zakgeld? Dan moet je wel heel ruig gaan doen of heel veel gaan shoppen! :D
Wij zijn nu twee keer geweest en hebben beide keren rond de €1300 uitgegeven terplekke.
ons kosten plaatje 2 personen
vertrek 12/6/8
terug 6/7/8
2 maal vlucht a 476,- = 952,-
1 maal auto a 358,- = 358,-
10 dagen howard jonson 12/6/8 tot 22/6/8 = 330,-
miamia (pricewatch 5 dagen deauville beach resort
22/6/8 tot 26/6/8 = 170,-
tampa hyatt 26/6/8 tot 27/6/8 (priceline) = 32,-
orlando hyatt 27/6/8 tot 2/7/8 (priceline) = 126,-
newyork 2/7/8 tot 5/6/8 = 237,-
10 dagen hopper met fun and more a 207,- = 414,-
14 dagen orlando uni sea bush enz a 189,- = 378,-
totaal van = 2997,-
we hebben 4000 euro zakgeld om op te maken aan eten en drinken en shoppen
totaal voor dus 3 dikke weken 7000,- per persoon dus 3500,-
best veel geld maar voor ons de eerste keer en ook nog 4th of july vieren in new york
dus erg veel zin in
groet
jeroen en sandy
ik ga samen met m'n vriendin 3 weken rondreis maken door Florida.
Vliegtickets, auto en hotels zijn al betaald.
Denken jullie dat gemiddeld 100 EURO per persoon per dag genoeg moet kunnen zijn.
Wij gaan maar naar 2 pretparken in Orlando en verder Everglades. En natuurlijk wat kleding kopen (niet al teveel)
100 euro p.d. per persoon dus voor;
- ontbijt (alhoewel sommige hotels incl ontbijt is!),lunch, diner, drankjes, 2 pretparken in Orlando, en incidenteel eens wat kleding kopen en wellicht 1 of 2 keer de auto voltanken.
Ik hoef niet in grote luxe te leven, maar wel gewoon zonder teveel zorgen en vooral genieten!
haalbaar?
Volgens mij wel haalbaar ja. Een pretparkticket kost wel wat... +/- 75 dollar uit mn hoofd, maar het eten valt mee, benzine valt mee (vergeleken met hier). Als je dus +/- 155 dollar per dag uit wil geven, moet dat p.p. geen probleem zijn.
Dat is toch 300 dollar met z'n 2en, ik geloof dat wij dagelijks veel minder kwijt waren met 2 personen.
Wij gaan aanstaande zaterdag 3 weken 3 personen, en we hebben ongeveer 3000 euro te besteden, we zitten in een villa die al betaald is, alle kaartjes zijn betaald, de huur auto is betaald. Dus het is zeg maar alleen voor de fun, benzine eten en shoppen, dat moet toch wel te doen zijn?
Gr Wim
Wij zijn in oktober 2007 geweest, waren 14 dagen inclusief tickets (€ 330,00 incl. via cheaptickets) hotels, autohuur (Equinox), hotels, eten, drinken, benzine en bezoek aan: JFKS, Magic Kingdom, Sea World, Daytona Int. Speedway, Silver Springs, Homosassa State Park, Boggy Creek en het vele winkelen. We gingen met 14,5, 14,5 en 7,5 kilo bagage heen en kwamen met zeker 3x 20 kilo terug. 2 volwassenen en 1 kind (10 jaar) € 3900,- kwijt, dit kwam op € 1.300,- per persoon!
Niet echt duur voor 2 weken Florida!
Dat doen wij ook altijd erg veel. Door de warmte gesloopt hebben we meestal geen zin meer om ergens uit eten te gaan en halen dan bij de Walmart of Publix wat diepvriesmaaltijden (zoooooooooooooveeel keuze!!), wat salades en een bak fruit en ploffen dan heerlijk bij het zwembad op een stoel voor een echte Amerikaanse maaltijd.
Wat wij heerlijk vonden (met onze dame van 3.5 was uit eten gana niet altijd een optie) haalden we bij Publix een gegrilde kip (jammie) wat ovenfriet (door speciale grillstand in over lekker knapperig) en sla. Simpel en toch lekker.
S'morgens hadden we vaak croissantjes die we nog moesten bakken (zeg maar danerole(daar heet het crescent) eitje erbij, groot pak Minute maid sinasappelsp. Ook erg lekker.
Nog een tip: haal bij walmart een bbq en je kunt heerlijk vlees grillen, sommige villa's bieden er een bij de huuur aan.
Het uit eten kun je zo duur maken als je zelf wilt. Wij waren en zijn fans van Golden Corral, niet duur, maar heerlijk. Voor een heerlijke burger raad ik je fuddruckers aan (rare naam maar jammie jammie jamiie)
Zo zie je maar dat je zo veel keuze hebt daar.
Hallo,
Wij (man, vrouw en 1 kind van dan 14 jaar) willen in de meivakantie van 2010 voor 2 weken naar florida.
Nou heb ik geen idee wat je ongeveer moet rekenen qua kosten (vliegtickets, hotel/bungalow, huurauto, entree disneyparken, eten enz.)
Kan iemand mij een beetje een richtlijn geven qua uitgaven. Het is voor ons de 1e keer dat we zo ver weggaan en ik snap verder ook wel dat de 1 daar veel meer uitgeef dan de ander maar de vaste kosten lijken mij toch voor iedereen een beetje hetzelfde.
Alvast bedankt voor deze lastige ;) vraag.
Groetjes Bianca
Op de site van american estates kun je zelf een online berekening maken dan kun je globaal zien wat het allemaal kost, vlucht, auto, villa ( van american estates).
Misschien een idee om is op de site te kijken.
Ben zelf voor de komende vakantie (2 weken) +/- 950 euro p.p kwijt voor de vlucht, een week een huis en nog een week wat hotels (3-3.5 sterren) verspreid over Zuid-Florida en een compact auto (zal wel mid of fullsize worden, uit ervaring kennende).
Dit is dus excl. eten en entree van van alles en nog wat. Ik vermoed op zo'n 1500-1750 uit te komen per persoon (al hebben we geen limiet, dus we geven gewoon uit wat we uit willen geven). We gaan met z'n 3en. Maargoed, het is maar net welk hotel je neemt, wat voor soort auto, waar je gaat eten, wat je allemaal gaat doen.... ik zelf houd altijd met eten ongeveer 50 dollar per dag aan (excl. tips). De ander red het blijkbaar met 20 dollar en een ander heeft aan 80-100 dollar misschien net genoeg.
Lastig topic dit... :)
Zet eerst een op een rijtje wat je wil.
Hotel / Villa / Appartement
Vliegen
Auto (soort)
Vraag op basis van de bovenstaande gegevens bij een aantal organisaties een offerte aan. Je krijg dan een goede kijk op de kosten. De entree van de parken kan je ook snel via Internet bekijken. Verder zal je voor jezelf (zoals JKG) al aangeeft een inschatting moeten maken voor het eten (aantal dagen X aantal personen X bedrag wat je wil eten per dag). Verder schat je een bedrag in voor de boodschappen (als je in een Villa of Appartement zit kan dit dan eventueel weer van het eten afgehaald worden als je zelf wil gaan koken). Wel zonde van de tijd . :wink: Wil je gaan shoppen (kleren kopen etc.) neem een bedrag pp daarvoor. Neem ook een bedrag voor onvoorziene uitgave en tel dit bij elkaar op. Je zal waarschijnlijk te hoog zitten t.o.v. de werkelijkheid. Maar dat is niet erg.
Succes met het berekenen
Grz
Ton
Voor eten ed is het echt niet te beoordelen.
Wat willen jullie, iedere dag ergens ontbijten en lunchen en avondeten?? Of ga je thuis ontbijten en lunch je in een park en eet je avondeten in een park of daarbuiten.....
Dit zijn allemaal dingen die de kosten heel erg beinvloeden.
Voor een villa zit je zo ongeveer op de €400 per week, ligt er aan wat voor villa je wilt hebben en waar/hoe je boekt.
Voor een vliegticket moet je rekenen tussen de €450 en €550 dus ikzelf zeg altijd maar gewoon €500 in mijn eigen berekening. Hoe eerder je boekt hoe goedkoper het is of je moet lang genoeg wachten op de touroperatorsprijzen en hopen dat die gunstig zijn.
Voor de prijzen van een auto zou ik kijken op usareisen daar zijn nu de zomerprijzen nog in hun berekening dus als je willekeurig nu de aantal dagen kiest dat jullie zouden willen boeken in totaal dan zou ik een €25 extra rekenen als prijsverhoging voor 2010 en dan zit aardig goed qua schatting.
Entree Disneyparken enz is helemaal niet te zeggen, wat willen jullie voor passen, welke soort, hoeveel dagen.
Welke parken wil je allemaal aandoen (Universal, Disney, Bush Gardens, Sea World enz enz).
Mijn tip hier is, kijk op de betreffende websites naar ticket prijzen voor dit jaar voor welk park jullie willen bezoeken en voor welk soort ticket je wilt hebben.
Tuurlijk de prijzen zullen voor 2010 iets hoger liggen maar je hebt dan wel een goede indicatie.
Het is dus heel moeilijk te zeggen zeker omdat we niet alle (gedetaileerde) info hebben over wat je precies wilt gaan doen.
Maar hopelijk heb je wel iets aan de info.
Wij zijn vorig jaar September geweest, 16 dagen.. 1 week villa de rest hotels, autohuur voor alle dagen, 2 vliegtickets, 2 disney magic your way 10 daagse pas, Buschgarden/ Seaworld tickets, Universal/Island tickets, 2 x naar dragraces geweest,elke dag uit eten, lekker geshopt, blabla, zo een 3200 euro in totaal..
Wij (2volwassenen en onze zoon van 9 jaar) vertrekken op 1 juli voor 17 dagen naar Florida. De eerste week verblijven wij in een villa nadien gaan we rondtrekken en verblijven in verschillende hotels. Wij komen op 4.200 euro. Dit is inclusief de Orlando Flex tickets, toegang kennedy spacecenter up-close tour, de wagen, reis- en annuleringsverzekering voor een gans jaar.
2 weken meivakantie 2009 voor 2 volw + 2 kinderen
vliegtickets: 2250
14 nachten Disney hotel (Pop century) + 14 dagen unlimited toegang tot Disney (incl waterparken & quest) + 14 dgn diningplan (1x counterservice + 1xsnack + 1x tafelbedieningrestaurant pp): 2200
14 dgn auto midsize SUV: 320
totaal: 4770
Hierbij zit niet de cruise en shopping.
Wij gingen ook in de meivakantie 2009 (2 volwassenen en 2 kids):
tickets 2 volw + 2 kids 1800 euro
townhouse Windsor Hills (10 nachten) 800 euro
10 dagen auto (USA Reisen Equinox) 230 euro
eten: ca. 400 euro (boodschappen/uit eten).
Shoppen en entree (Discovery Cove/Disney) heb ik maar niet meegerekend :)
Hallo,
allereerst maar even voorstellen, ik ben tom en ga in juli met een vriend naar miami!! We blijven daar 2 weken maar willen natuurlijk ook wat van de omgeving zien (everglades, key west , seaquarium enzovoort) Maar nou vroeg ik mij af wat kost 2 weken miami nou ongeveer? ik had een budget van 2000 euro in mijn hoofd (daar te besteden, de reis en hotel zijn al betaaldO:)) zou ik hier genoeg aan hebben of niet??
Graag jullie (uiteraard deskundige;-)) mening hierover.
<<Moderator Michael66: Ik heb je vraag toegevoegd aan een bestaand onderwerp.>>