-
Re: Hotel voor 1 nachtje Orlando terugreis Nederland
Hoi, het Holiday Sunspree Resort aan de I4 is een geweldig hotel. Niet ver van het vliegveld en ideaal voor kleine kinderen. Je kan op de website kijken van het Sunspree. Ze hebben een heel lekker zwembad en het hotel bestaat uit alemaal verschillende kleuren. Ik vind het een aanrader.
Groetjes Yvonne.
-
Hi Yvonnemax, bedankt voor de tip ga kijken op de website van dit hotel.
We hebben geen haast hoor kunnen rustig nog zoeken, maar het is lekker als we dat ook geregeld hebben voordat we gaan.
Groetjes, Mac
-
Het Mariott Hotel is ook een mooi hotel. Luxe kamers en heel rustig. Zie de onderstaande link voor ervarings info over het hotel :
Mariott Hotel
Grz
Ton
-
voordat we naar huis gaan verblijven we onze laatste nacht in dit hotel
Wingate by Wyndham bij MCO
Dennis
-
Bedankt Dennis en Ton voor jullie reacties, ik ga eens even kijken op de sites van deze 2 hotels...
Je hoort wel wat het zal worden. We willen gewoon relaxt weer op huis aan gaan zeg maar...
groetjes, Mariska
-
Gezocht; hotel in Orlando voor 1 nacht
De laatste dag van onze reis rijden we 's ochtends van Miami naar het Kennedy Space Center en bezoeken dat een hele dag. De dag erna vertrekt ons vliegtuig in Orlando.
Nu zoeken we nog een hotel voor 1 nacht ergens in Orlando, bv. de buurt van de International Drive. Graag eentje waar wat "animatie" is. Bv. een groot zwembad met glijbanen, of een leuk dinner met wat show erbij, of een of ander speciaal concept. Ik dacht aan het Nickelodeon hotel, maar dat lijkt wat duur voor wat je krijgt? Ik ben yahoo travel aan het afzoeken, maar misschien kan een van jullie iets aanraden?
Dankje!
-
Re: hotel in Orlando voor 1 nacht
Wij zitten ook enkele nachtjes in het nickotel. Leek ons leuk door het mooie zwembad wat erbij zit en vermaak voor de kinderen. Ik vond de prijs echter wel meevallen omdat je er ook ruime kamers hebt waar de kinderen makkelijk bij op kunnen.
Monique
-
Re: Gezocht; hotel in Orlando voor 1 nacht
Je zou voor The Peabody kunnen proberen te krijgen. Daar hebben ze de 'ducks'. Verder een prima zwembad en tennisbanen. Is ook prachtig hotel. Wij zitten er in juli voor $ 85 (ex taxes e.d.) via priceline =D> !
-
hotel advies gevraagd over Orlandohotels voor moeder en dochter??
Hallo,
Nou ik zie door de bomen het bos niet meer hoor:-(. Ik heb inmiddels een vlucht geboekt en een auto erbij voor mij en mijn dochter van 10 jaar. Wij gaan in augustus een trip 13 dgn samen naar Orlando maken, we willen graag naar de disney parken en wat vroeger was wet en wild. Het is denk ik handig z'n ticket voor allerlei parken aan te schaffen dit heb ik ook nog niet. Het is best spannend allemaal omdat dit voor mij ook de eerste keer is helemaal alleen zonder partner.
Maar ik weet echt niet wat ik nu het best kan boeken. qua prijs en accomedatie er staat zoveel. Wie vind het leuk om mij te helpen met advies zodat ik als alleenstaande vrouw met dochter een veilig en leuk hotel/ resort met zwembad en z'n parken ticket kan gaan boeken.
alvast bedankt.:D Ing
-
Re: hotel advies gevraagd over Orlandohotels voor moeder en dochter??
In Orlando is (bijna) alles veilig. De meeste hotels staan in touristische gebieden.
Daar zou ik me dus niet te druk over maken.
Huur je ook een auto? Dan weten we wat je eventuele beperkingen zijn.
Je kan voor hotels oa hier kijken:
http://www.americanestates.com/hotel...lbedwereld.asp
http://www.usafunvacations.nl/index.cfm?sub=59
-
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door
IngK
Wij gaan in augustus een trip 13 dgn samen naar Orlando maken. Het is best spannend allemaal :D
Njit was me net voor, dit berichtje stond al bijna klaar, misschien heb je er toch iets aan.
Om te beginnen denk ik niet dat je je zorgen hoeft te maken over de veiligheid van de hotels rond Orlando. Met andere woorden; eigenlijk kan je je er geen buil aan vallen. Misschien maakt dat het al minder spannend.
Om meer tips en adviezen te krijgen, raad ik je aan wat meer over je trip te vertellen. Heb je bijvoorbeeld een auto gehuurd (of wil je dat doen), wil je met je dochter alleen de pretparken en zwembaden bezoeken of staat er misschien meer op het programma? Wil je beslist in een hotel of lijkt een appartement/town house/villa je ook wel wat? Wanneer je daar wat meer informatie over geeft, komen de tips vanzelf. Hoe goed bedoeld ook, tips komen maar al te vaak voort uit de persoonlijke voorkeur van de forumleden. Dat maakt de tip niet minder waardevol, maar het blijft altijd de vraag of jouw voorkeur dezelfde is. Daarom is het belangrijk dat je vooraf zelf afwegingen maakt welke factoren voor jou belangrijk zijn om een wereldvakantie in Florida te hebben.
-
Hoi,
ik heb mijn berichtje aangepast.
Thanks
-
Als je een auto hebt dan heb je verder geen beperkingen. Er zijn in Orlando een aantal gebieden met hotels:
Lake Buena Vista - dichtste bij Disney
International Drive - Veel winkeltjes, restaurants en ander vertier bij elkaar. Dichtste bij Universal / Seaworld
Kissimmee (US192) - Vooral goedkoop.
http://www.orlandohotelfinder.com/im...-hotel-map.gif
Iedereen heeft weer andere voorkeuren wat betreft locatie. Lees eens wat ervaringen door in reisverslagen.
Wat betreft waterparken, heb je een bepaalde reden dat je naar Wet&Wild wilt? Er zijn veel mooiere waterparken te vinden in Orlando (Typhoon Lagoon, Blizzard Beach, Aquatica)
-
Citaat:
IngK
Hallo,
Nou ik zie door de bomen het bos niet meer hoor:-(. Ik heb inmiddels een vlucht geboekt en een auto erbij voor mij en mijn dochter van 10 jaar.
Ing
Jongens, er staat dat ze een auto heeft gehuurd................
Ik denk dat de hotels veilig zijn, ik zelf zou met mijn dochter zo in een hotel gaan hoor, een motel zou mij dan minder aanspreken.
groetjes Sylvia
-
Citaat:
Sylly
Jongens, er staat dat ze een auto heeft gehuurd................
Dame, het bericht is later uitgebreid :)
Laatst gewijzigd door IngK; Vandaag om 11:42. Reden: uitbreiding vraagstelling
-
Hahahhaha, dat was net nog niet toen ik het las :) :)
-
Njit kan het sneller dan ik :?, maar ik had min of meer hetzelfde advies klaar staan! Aanvullend kan ik je misschien nog een tip over de tickets geven. Kijk eens naar het 6 daags Magic Base ticket met de optie Waterparks, Fun & more. Je krijgt een bonus van 4 dagen zodat je maar liefst 10 dagen een park kunt bezoeken en 6 dagen een Disney zwembad of Disney quest kunt. Er is volop info over de verschillende tickets en prijzen; ik zou de zoekfunctie even gebruiken.
Voor wat betreft de accomodatie nog even dit: Als je van comfort, rust en privacy houdt, overweeg dan een appartement. Wij kiezen voor de tweede keer voor Cane Island, vlak achter de 192. Gated community (voor wat het waard is [-o<) community pool, spa, sauna, gym voor circa 55 euro per nacht.
-
Citaat:
Sylly
Hahahhaha, dat was net nog niet toen ik het las :) :)
Geeft niks, deze jongens kunnen volgens mij wel wat hebben ;-)......
-
jah, ik dacht even dat ik wakkerder was dan de jongens...........damn weer niet :)
Voor Ing : Wel stoer zeg, zo samen met je dochter.
He le maal leuk!
Zelf ben ik ook nog op zoek naar een hotel in Orlando, mij spreekt Lake buena vista ook wel aan, die hotels zien er allemaal modern en mooi uit.
groetjes Sylvia
-
Als je een hotel ergens in de buurt van Lake Bryan hebt maakt het niet meer uit welk hotel. Zolang je een auto hebt is alles gemakkelijk te bereiken. Zelf heb ik vaker het "Caribe Royal All suites" hotel gehad. Behalve kamers (apparte zithoek, douche/bad, slaapgedeelte -2 Q-bedden-, koffiezetter, magnetron, e.d.) hebben ze ook suites met dubbele slaapkamer, keuken -alles erop en eraan-, douche, bubbelbad e.d. Je kunt hier dan zelf koken indien gewenst. (uit eten is vaak goedkoper)
succes met uitzoeken. Zeker geen gemakkelijke taak!;-)
-
Hallo,
bedankt voor de berichten! wat betreft Wet en Wild dat kan ik me nog herinneren van 15 jaar geleden toen ben ik er ook eens geweest. dus ik dacht dat is leuk om te doen maar als je zegt dat er nog meer is dan kan ik beter naar iets nieuws gaan!! ik zag in een ander bericht ook over die pas voor de parken dan zit er ook een of meerdere van deze bij dus dan ga ik liever daar heen ;-). Ik ben er nog niet uit welk hotel ik ga doen hoor wil niet te inpulsief iets boeken ik geef mijzelf nog een week om er drie uit te zoeken en dan mag mijn dochter er een uitzoeken ;-)
gr Ing.
-
Citaat:
Sylly
jah, ik dacht even dat ik wakkerder was dan de jongens...........damn weer niet :)
Voor Ing : Wel stoer zeg, zo samen met je dochter.
He le maal leuk!
Zelf ben ik ook nog op zoek naar een hotel in Orlando, mij spreekt Lake buena vista ook wel aan, die hotels zien er allemaal modern en mooi uit.
groetjes Sylvia
Hoi hoi,
Ja leuk hé, ik dacht nu of nooit en dus dan maar met zijn tweeén. maar ja dan hoor je iedereeen jij hebt lef!! en dan ga je weer ff twijfelen hihih:-&
dus vandaar dat ik op dit forum zit dan kan ik toch wat voorbereider op pad en zo. ;-)
ik ga ook even kijken op Lake buena vista kijken wat ik daar van vind. Thakns ook voor je reactie.:-)
Gr Ing
-
Citaat:
Teleton
Njit kan het sneller dan ik :?, maar ik had min of meer hetzelfde advies klaar staan! Aanvullend kan ik je misschien nog een tip over de tickets geven. Kijk eens naar het 6 daags Magic Base ticket met de optie Waterparks, Fun & more. Je krijgt een bonus van 4 dagen zodat je maar liefst 10 dagen een park kunt bezoeken en 6 dagen een Disney zwembad of Disney quest kunt. Er is volop info over de verschillende tickets en prijzen; ik zou de zoekfunctie even gebruiken.
Voor wat betreft de accomodatie nog even dit: Als je van comfort, rust en privacy houdt, overweeg dan een appartement. Wij kiezen voor de tweede keer voor Cane Island, vlak achter de 192. Gated community (voor wat het waard is [-o<) community pool, spa, sauna, gym voor circa 55 euro per nacht.
Hallo,
Ik zal gaan kijken naar die tickets thanks!
Dat Cane Island zijn allerlei woningen/ Villa's toch of heb ik het niet goed gezien?
Ik twijfel of ik in een Villa moet gaan omdat ik denk dat ik dan helemaal geen gezelligheid van mensen denk te hebben. of vergis ik me daar in? zijn dat villa's op een resort?
Gr Ing:D
-
Citaat:
IngK
geen gezelligheid van mensen
Cane Island is een appartementencomplex dat bestaat uit 7 gebouwen. http://www.homeaway.nl/cane-island/s...fa/find.squery. Het is er erg rustig. Onze ervaring is dat je over het algemeen vrij weinig contact met de "locals" hebt. Er wordt wel gegroet in de lift of op de parkeerplaats, verder houdt men zich wat afzijdig. Bij de communitypool of in de gym vind je altijd wel iemand die een praatje maakt. Kinderen van verschillende nationaliteiten spelen al snel met elkaar. Verwacht geen animatie zoals in de Europeese vakantiegebieden. Er zijn ook complexen met een zwemparadijs(je) waar wat meer vertier voor kids is. Kijk maar eens op http://www.hotels-and-bookings.com/h...i-tiki-village
-
Hotel gezocht: Kissimmee
Rustig hotel gezocht omgeving Kissimmee
We hadden op de planning het Sheraton Hotel staan in Orlando North,
maar ik geloof dat dat best ver weg is van alles.
Vandaar deze vraag, groot zwembad erbij is wel lekker :)
groetjes Sylvia
-
Re: B&B Key West ??? - hotel Orlando ?????
Een aanrader in Orlando? Het Rosen Plaza Hotel!!!!!! Op I-Drive
-
Re: Is Melbourne een goede keuze?
Sylvia, dat Radisson hotel ziet er goed uit.
Heb je misschien ook nog een tip voor een hotel in Orlando?
We zijn er nog niet uit waar we nu precies heen willen gaan.
Zoals ik eerder al vertelde willen we wel wat van Florida zien maar vooral relexen en niet veel mijlen rijden.
-
Het hampton Inn pointe orlando is erg leuk en niet duur.
Weet niet of je kinderen hebt maar dan is een villa met prive zwembad ook erg leuk natuurlijk:)
De hotels in Lake buena vista zien er ook schiterend uit, daar zijn al veel mede forummers geweest. Je zit dan ook vlak bij een grote Outlet, maar dat is voor jullie waarschijnlijk niet zo interessant, omdat je toch al in Amerika woont.
Groetjes Sylvia
-
Het hampton Inn pointe orlando ziet er heel goed uit!
Ik ga het met mn man overleggen.
Heel erg bedankt voor het meedenken en je tips, ik zal laten horen wat het uiteindelijk geworden is.
Een outletmall is voor ons inderdaad niet heel interessant omdat we die hier ook hebben.
Wij hebben 2 kinderen, een dochter en een zoon, maar die hebben er voor gekozen om in Nederland te blijven. Ze zijn 20 en 22 jaar, studeren en hebben een vriend/vriendin. 2 keer per jaar komen ze bij ons en wijzelf gaan 1 maal per jaar naar Nederland. Verder spreken we ze héél veel via skype en de telefoon.
-
Het Rosen Plaza is een absolute aanrader. Meer dan zijn geld waard!
-
Onze trip is geboekt en we gaan naar het Floridays resort in Orlando.
Heel erg bedankt voor het meedenken!
-
Welk hotel
Hallo,
We hebben met een leuk voordeeltje tickets geboekt naar orlando.
Dus we zijn nu druk op zoek naar een leuk hotel o.i.d. wat leuk en centraal ligt!
Met centraal bedoel ik een beetje in de buurt van disney en universal studio's (tussenin?) Maar ook weer in de buurt van eetgelegenheden e.d.
Hotel moet wel iets van shuttle-service hebben (denk ik dan)
Het is eigenlijk niet de bedoeling dat we een auto gaan huren...
We weten maar niet wat goed en leuk is, dus heb je een idee of tip??
Dan horen wij die erg graag!!
Groetjes Laura
-
Re: Welk hotel
Had je het overzicht van hotelervaringen al gezien ?
De hotels op I-Drive liggen tussen Disney en Universal in. Er staan er diverse tussen met ervaringen.
Ook, indien aanwezig, staan er de websites van de diverse hotels.
Veel plezier en succes met de voorbereidingen.
-
Had ik inderdaad gezien, maar werd me nog steeds niet duidelijk welke nou voor ons de beste is??
-
Dat kan, maar hoe weten wij forummers dat dan wel :-) ?
Ieder heeft zijn eigen wensen, niet waar ? Toen wij nog in hotels verbleven, namen we meestal een suite hotel (toen Summerfield Suites, tegenwoordig heet dat Staybridge ) op I-Drive.
Mooie kamer met aparte slaapkamer, en ruime kitchenette. Niet de goedkoopste (toen) en mooi centraal t.o.v. de parken en veel restaurants en winkels op relatieve loopafstand.
Of ze shuttleservice hebben weet ik niet, want wij hadden een auto, iets wat ik iedereen kan aanraden, want zonder ben je letterlijk nergens.
De afstanden in Orlando zijn dusdanig groot, en het openbaar vervoer zo matig dat een auto bijna een must is, maar dat is weer een heel andere discussie.
Maar zo heeft ieder zijn voorkeuren, dus ook wat hotels aangaat.
Summerfield dat was toen de onze, tegenwoordig zijn we de villa (bijna letterlijk) niet meer uit te slaan ;-)
-
Re: Hotel gezocht: Orlando
De beste is denk ik die op de plek ligt waar jullie willen wezen en voor de prijs die jullie ervoor willen betalen..
-
Hallo
Wij hebben reeds verschillende keren in Orlando verbleven,in een hotel op de International Drive.
Dit was in het Quality Inn International.
Er zijn zwembaden aanwezig zowel binnen als buiten.Verzorgde kamers en een goede uitvalsbassis om naar de pretparken te rijden.
Universal Studion ligt er ongeveer 5 min. van verwijders alsook Sea World,voor Disney World is het een 20a25 minuten rijden.
Mvg
Harley
Hallo
Wat hoor ik nou??????
Geen auto bijgehuurd????????,met een shuttle naar de parken gaan is OK,maar wat gedaan als je eens naar een andere plaats in Orlando wil gaan?bv.de Florida Mall,waar je een ganse dag in kan lopen en shoppen.En dan gezwegen over al die andere plaatsen waar je niet kan komen wegens gebrek aan vervoer.Met het openbaar vervoer rijden is geen pleziertje,die rijden op geen vaste tijdstippen,ze komen wel,maar God alleen weet wanneer.
Een huurwagen is dus zeker geen overbodige luxe,bijboeken zou ik zeggen het zal je niet spijten.
Let wel op,de shuttlebus rijd enkel tussen het hotel en de parken op vaste tijdstippen.
Een raad,koop geen tickets in het hotel aan de balie voor de parken wand die werken samen met Time Share.Nadeel is waarschijnlijk dat je dan géén gebruik kan maken van de shuttlebus,aan u de keuze.Tevens hét nadeel als je geen auto huurt.
Wij kochten de tickets aan de parken zelf,een ietsje duurder,maar kom,je bent tenslotte op vakantie in de sunshine state.
mvg
Harley
-
Bedankt, voor de reacties!! Ik snap goed dat ik vroeg naar een speld in een hooiberg... Ben misschien wel al een punt verder gekomen en dat is dat we waarschijnlijk toch maar een auto gaan boeken....
Bedankt!!
-
Wij gaan al voor de 8ste keer en nooit een auto gehuurd maar zoals al werd gezegd is dat een andere discussie:)
Wij hebben zowel op int drive als op de 192 gelogeerd en we zijn overal kunnen komen. Vanuit 192 is disney dichtbij en van int drive, seaworld, US en AL.
Op de 192 een hotel in de buurt van old town en je kan prima uit de voeten om te eten en op int drive is wel meer keuze.....
Wat wel zo is....het kost met de lynx reizen meer tijd...of met een shuttle op gezette tijden.....
We hebben ook al eens in lake buena vista gelogeerd in het regal sun resort...naast de marketplace bij disney. Van daaruit kun je nu ook de lynxbus (50) nemen naar int drive dus is dat misschien ook nog een optie?
-
Ik geraakt er maar niet uit
We gaan de laatste dag een hotel in orlando nemen zodat we kortbij het vliegveld zitten. Nu weet ik niet goed welk hotel . Ik zou graag in het hard rock hotel gaan maar geen enkel reisbureau boekt dit voor 1 nacht . Dus dacht ik het disney beach resort , animal kingdom lodge of toch een ander .We hebben geen disney tickets dus zou het een leuk zwembad moetten hebben en dichtbij een leuke uitgangsbuurt .Hulp gevraagd aub :sad: