-
Re: Vliegtickets 2012: Hoogseizoen (juli/aug)
kwam net op de site van American Airlines volgens mij wel een goede vlucht tegen voor 3 volwassen, vertrek 23 juli van Brussel naar Miami en terug op 9 augustus vanuit Miami naar Brussel. Je hebt 1 overstap in New York.
prijs
reizigersvluchtenbelastingen 3 volwassene(n) x (392,00+315,24) = 2.121,72 EUR totaal voor alle reizigers 2.121,72 EUR
-
Wij hebben ook net op British Airways gekeken daar kan je vanaf Brussel naar Miami rond de 720 euro pp, idd overstap New York.
Kan er alleen geen wijs uit of je nu met BA vliegt of met AA?
Denk wel dat we deze pakken want vanaf Amsterdam is het haast 250 Euro pp duurder.
-
Met overstap New York dan moet het idd wel AA zijn. Maar prima prijzen inderdaad, niet verkeerd :wink:
-
Geboekt op: 08-02-2012
Geboekt bij: British Airways
Periode: 06-07-2012 /26-07-2012
Route: Brussel-heathrow-Miami / Miami-Newyork-Brussel
Maatschappijen:British Airways / American Airlines
Aantal personen:6 personen
Totaalprijs:4422,- (736pp)
-
Mooie prijs !! Lekker dat je geboekt hebt ook ;-) ! Wij vliegen ook via Londen, maar dan vanaf Amsterdam, op diezelfde dag. Wie weet :lol: !
-
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door
mattrob
Wij vliegen ook via Londen, maar dan vanaf Amsterdam, op diezelfde dag. Wie weet :lol: !
We kunnen elkaar zomaar tegen het lijf lopen op Heatrow haha
Ik had toch liever vanaf Amsterdam gegaan maar het verschil voor 6 personen was zo groot dat we nu voor het verschil een autokunnen huren voor 3 weken :-\"
Gr Miran
-
geboekt bij kuoni:amsterdam-madrid-miami en same way back hoogseizoen 2250 voor 3 volwassenen.wij zijn tevreden!nog bedankt voor deze tip!
-
Citaat:
randje35
We kunnen elkaar zomaar tegen het lijf lopen op Heatrow haha
Wij hebben 10:30 vlucht vanaf Heathrow, jullie zeker de 9:50 ? Dus als we elkaar niet op Heathrow zien, dan in de security check op Miami Airport, of bij Alamo in de rij ;-) !
-
Wij komen pas 10:10 aan op Heathrow, en dan vliegen we om 13:35 naar Miami.
We konden eerder weg van Heathrow , maar dan hadden we maar een uur om over te stappen :-( das toch wat aan de korte kant.
-
heb pas nog( 2 weken geleden) 4 tickets geboekt naar Miami via brussel naar Portugal met TAP. Was nog goedkoper dan via dusseldorf
Periode 15-8 t/m 2-9
Wie weet nog een tipje voor een ander
-
Citaat:
diver99
heb pas nog( 2 weken geleden) 4 tickets geboekt naar Miami via brussel naar Portugal met TAP. Was nog goedkoper dan via dusseldorf
Periode 15-8 t/m 2-9
Wie weet nog een tipje voor een ander
Een tipje zou zijn als je ook even vermelde waar je de tickets geboekt hebt :mrgreen:
-
-
Hallo
Wij hebben geboekt van 12-08 tot 27-08 van Amsterdam via Lissabon naar Miami met Tap Portugal.
Wij betaalden 740 euro per persoon en hebben geboekt bij http://www.budgetair.nl/ en tot nu toe gaat alles prima. Alle tickets al binnen.
-
Tap reizen geboekt op de site van TAP zelf voor nog geen 2600,- voor 4 personen
-
Die tip over Tap portugal heb ik al op 1 feb. gemeld(zie pag.16 van dit topic)
Het laagseizoen begint bij TAP op 15 augustus!
-
Als ik de prijzen zie van bovenstaande vakantiegangers, denk ik dat we best geluk hebben gehad.
27 augustus vanaf Brussel-Atlanta-Orlando
14 september vanaf Miami-NY-Brussel
Geboekt vanaf de KLM-site €513 pp. We vliegen met Delta.
We wilden eerst vanaf Schiphol echter dit was ongeveer €250 duurder, snap daar niks van. Een andere vlucht ging van Brussel naar Schiphol en daarna via Atlanta naar Orlando. Zelfs deze vlucht was goedkoper dan vliegen vanaf Schiphol. Voor ons is Brussel ook nog dichterbij maar t blijft bizar hoeveel duurder vliegen vanuit Nederland is.
Overigens was er een vlucht die nog goedkoper was, echter na alles goed te hebben nagekeken blijk je te landen op Charles de Gaules in Parijs en moet je daarna de trein naar Brussel nemen..... snap niet dat zulke vluchten worden aangeboden op een site als KLM. Je zal maar ff niet goed opletten......
-
Ja dat blijft goed opletten, andersom ook, dan staat er wel vertrek Brussel, maar dan moet je eerst met de trein vanaf Antwerpen .......
-
Citaat:
Nellas
Als ik de prijzen zie van bovenstaande vakantiegangers, denk ik dat we best geluk hebben gehad.
Dit komt omdat jullie vertrek datum buiten het hoogseizoen ligt, de prijzen verdubbelen nu eenmaal vaak in het hoogseizoen. Kom je een dag daarbuiten kan het je honderden euros pp schelen. Zit je niet vast aan het hoogseizoen is het mogelijk om al voor 400 pp te vliegen.. in het hoogseizoen ga je al snel (als je een mooie aanbieding kan pakken vanaf a'dam tegen 700) maar prijzen erboven zijn eerder het geval.
-
geboekt rechtstreeks bij BA.
Vertrek 23.06 Brussel - Londen - Miami
Terug 16.07 Miami - Londen - Brussel
Totaalprijs 2696,-- voor 4 volwassenen (mooie prijs denk ik)
Via Amsterdam een stuk duurder.
-
Re: Vliegtickets 2012 (excl. juli/aug)
Geboekt bij: Kuoni
d.d: 13-2-2012
Periode: 5-8-2012 t/m 24-8-2012
Route: Amsterdam-Madrid-Miami, Miami-Madrid-Amsterdam
Maatschappij: Iberia
Aantal personen: 5
Totaalprijs: €3702,50 (pp €740,50)
-
@Rooney8;
Nou behoorlijk duur zou ik zeggen en Iberia is nou niet één van de beste maatschappijen :???:
-
Let op dat het in de zomer is, de tickets zijn dan duurder. Iberia vind ik ook wat "eng", zeker met alle aangekondigde stakingen.
-
ik heb eerder met Iberia gevlogen en dat is mij prima bevallen moet ik zeggen
-
wij doen op 01-08 het zelfde traject,ben benieuwd!
-
Wij vlogen vorig jaar met Iberia. Een aantal dagen voordat wij vertrokken gingen ze staken. We zaten echt in de zenuwen maar gelukkig op de dag van vertrek alleen 5 uur vertraging. Maar ook dat is niet prettig. Maar was een zeer goed prijs en als je 5 tickets nodig hebt is dat ook belangrijk.
-
Iberia staakt de komende tijd elke maandag en vrijdag, goed om te weten dacht ik ....
-
@ttubbie
Ja best duur. Helaas door omstandigheden pas later dan gewenst kunnen boeken. Op moment van boeken waren ze veruit de goedkoopste.
Ze staken voorlopig 3 maanden waarvan er 1 voorbij is. Hopen dat het tegen die tijd allemaal klaar is.
-
@Rooney, Prima prijs in het hoogseizoen hoor, enne... laat je niet gek maken, Iberia is prima maatschappij, vorig jaar ook mee gevlogen naar Florida, prima service en als je via MAD naar MIA gaat zie je de landing op de schermen in het vliegtuig, zit een camera in de staart! Leuke ervaring.... maar ik ga nu te veel off-topic, sorry!
-
24 maart met Iberia naar Miami gevlogen via Barcelona vanaf Brussel.
Geweldige maatschappij niets op aan te merken.
Alle vluchten op tijd.
-
Mij krijgen ze niet zo snel gek hoor!! Komt allemaal wel goed denk ik.
Dank voor de reacties!
-
Geboekt bij: Vliegtickets.nl
d.d: 17-4-2012
Periode: 13-7-2012 t/m 28-7-2012
Route: Bru-Mia. Mia-Bru
Maatschappij: Virgin Atlantic
Aantal personen: 3 volw + 1 kind
Totaalprijs: € 3076,00
-
Via Londen of Manchester?
-
Hey Karen;-) Deze keer vliegen we vanaf Londen. Op de terugreis zit er wel ontzettend veel tijd tussen aankomst in Londen en vertrek naar Brussel. Hadden we vorig jaar ook en toen hebben we gezworen om dat nooit meer te doen. Ach ja, ff een paar uurtjes Londen in kan ook geen kwaad toch...Gaaaap en diezelfde week weer aan het werk. Echte diehards hè...
-
Wij hadden vorig jaar ook 5 uur ertussen op Heathrow, ach je komt de tijd wel door! Al super dat jullie weer gaan!
-
Wij hebben er 10 uur tussen zitten....Echt vorig jaar die tijd ook moeten overbruggen op Manchester. Op een gegeven moment meer dood dan levend...
-
Maar jullie gaan wel lekker twee weken ;) ! Heerlijk hoor !
-
Thanx Robert Jan, we hebben nog geen route uitgestippeld, dus ook nog geen auto gehuurd. Mochten we uiteindelijk bij Dollar terechtkomen zou je dan voor ons een Sunpass mini mee willen nemen tijdens jullie Meitrip ??? :-)) Wat betreft de vluchtprijs: schijnbaar zijn er niet veel mensen die op vrijdag de 13e willen vliegen. Scheelde ruim 300 euro p.p. om op de 12e of de 14e te vliegen...Ach ja, als we gaan, dan gaan we met zijn allen haha
-
Helaas ga ik niet naar Florida in mei ... Dus ik vermoed niet dat ik zo'n pas kan aanschaffen ... Ik wil gerust kijken voor jullie hoor !
-
Ach ja natuurlijk....niet zo slim van mij. In ieder geval een hele fijne vakantie. ik ben ook ooit bij de Niagara Falls geweest, zo indrukwekkend!
-
FlightAB 7000Depart21-Jul-12 (Sat) 09:10a Dusseldorf (DUS) Dusseldorf International Apt, DE
Arrive21-Jul-12 (Sat) 01:20p Miami (MIA) Miami International Apt, US
Flight Time10hr 10min | Economy AircraftAirbus Industrie A330-200Stops0
FlightAB 7001Depart22-Aug-12 (Wed) 03:55p Miami (MIA) Miami International Apt, US
Arrive23-Aug-12 (Thu) 07:00a Dusseldorf (DUS) Dusseldorf International Apt, DE
Flight Time9hr 5min | Economy AircraftAirbus Industrie A330-200Stops0
DUS-MIA
AB
Price Summary
https://cdn-us.vayama.com//images/ch...iceSummary.gif
1 Adult $ 214.00USDTaxes and Fees$ 509.69Total Price$ 723.69USD
Deze reis is te boeken op Vayama.com kreeg een prijs alert van Kayak. Geen idee of je de datum nog iets kan aanpassen maar volgens mij komt dit neer op zo een 500 euro,.........
edit van 21-7 tot 19-8 kan ook voor deze prijs ook te boeken op airberlin.com voor 535 !!