Uitstekende deal ;)
Afdrukvoorbeeld
Geboekt bij: KLM
d.d.: 01-03-2012
Periode : 19 Oktober 2012 t/m 29 oktober 2012
Route: Amsterdam - Atlanta - Orlando (MCO) - Atlanta - Amsterdam
Maatschappij: Delta/KLM
Aantal Personen: 2
Totaalprijs: €1098,- incl alles
Geboekt bij: KLM
d.d.: 28-08-2012
Periode : 13 December 2012 t/m 23 december 2012
Route: Antwerpen (TGV) - Amsterdam - JFK - Orlando (MCO) -Detroit - Amsterdam - Antwerpen (TGV)
Maatschappij: Delta/KLM
Aantal Personen: 1
Totaalprijs: €482,- incl alles
Geboekt bij: Orbitz.com
d.d.: 09-09-2012
Periode : 16 december 2012 t/m 06 januari 2013
Route: Düsseldorf - Atlanta - Tampa - Atlanta - Düsseldorf
Maatschappij: Delta
Totaalprijs: $ 1460,78 incl alles (met de koers van vandaag € 1139)
Geboekt bij: Orbitz.com
d.d.: 09-09-2012
Periode : 19 December 2012 t/m 02 januari 2013
Route: Amsterdam - Minneapolis - Tampa - Atlanta - Amsterdam
Maatschappij: Delta
Totaalprijs: $ 1498,18 incl alles (met de koers van vandaag € 1169)
Geboekt: United Airlines
d.d.: 13 september 2012
Periode: 19 november - 27 november 2012
Route: Amsterdam (9.15 am) - Newark (1.50 pm) - Fort Lauderdal (4.55 pm)
Miami (1.09 pm) - Newark (6.20 pm) - Amsterdam (8.05 am, 28 nov)
Maatschappij: United
Aantal personen: 2
Totaalprijs: € 990,80
Ik vond de prijs leuk genoeg om nog een tripje met zn tweetjes te gaan ondernemen :). En vooral de vliegtijden zijn behoorlijk gunstig, ook altijd meegenomen, en vanaf Amsterdam (wonen 15 minuten rijden van Schiphol). Bedoeling is dat we richting Key West rijden en daar lekker gaan genieten
Wat een goede deals allemaal zeg :D
Zag net zelf 9 dagen Orlando bij Arke, incl. hotel, voor EUR 551,=, in november.
Maar geld en vakantiedagen voor dit jaar zijn op...
Wil eind feb weer, hopelijk komt er voor die periode ook nog een leuke prijs voorbij.
Ams-sfb-ams
01-10 tm 13-10
incl comfort class en een 4sterren villa met prive zwembad plus 10 daagse disney hopper plus waterparken, plus 13 dagen autohuur:
1162 euro pp.
Waar heb je die goede deal gemaakt Lier? Echt goede prijs voor alles wat erbij zit!
Oh sorry vergeten bij te zetten, lastminute arke! Hoorde pas 01 sept of we 01 okt weg konden ivm werk in luchtvaart. In dit geval viel last minut uit in ons voordeel :).
Geboekt: delta/klm via Ortbitz.com
d.d. : 15 september 2012
route: ams-detroit-orlando , terug jacksonville-atlanta-ams
Periode: 25 dec - 4 januari
prijs : usd 2.603 voor 4 personen (usd 650 pp)
Ik heb veel gezocht met allerlei combinaties van vliegvelden/datums om voor een mooie prijs in de kerstvakantie naar Orlando te gaan. Uiteindelijk met een terugvlucht vanaf Jacksonville kreeg ik via Orbitz deze prijs. Al veel naar Florida geweest, maar nooit in de kerstvakantie.
Dank je Lier, hou zelf idd ook de site van Arke in de gaten, en had al gezien dat er erg goede lastminute aanbiedingen zijn daar. Wil zelf eind feb, en denk dat ik ook lastminute ga boeken, ben zelf niet gebonden aan vakanties, dat scheelt ;-)
Bij Orbitz zijn nog diverse tickets voor de kerst heen 25 dec terug 6-7-8 jan voor net geen 500 euro pp !!
Vliegen op oa Orlando en Tampa vanaf Amsterdam met KLM/DELTA mooie tijden.
(G&Y ik had je berichtje nog niet gezien iig mooie deal!)
Ik kreeg een email van Aer Lingus zie onder:
Profiteer van een voordelig tarief en beleef de winter in de VS vanaf 259 euro.
Reisdatum: 1 november - 28 februari
Boeken vóór: 24 september
Wellicht kan iemand hier zijn voordeel mee doen.
259 euro idd, voor enkele reis :(, zonder boekingskosten. Slim trucje weer.
Is nog niet echt goedkoop voor november/februari. Kom je nog op zo'n 600 euro per persoon uit.
Als je nu nog kan vertrekken kan je op enkele datums tot half december een hotel+vlucht naar orlando boeken (7 nachten) voor 293€pp. Gewoon al een mooie deal als je het alleen voor de vliegtickets zou boeken.
http://www.arke.nl/vakantie/verenigd...ransportType=2
Leuke liedjes duren niet lang...de database is al aangepast:mad:. Nog steeds een mooi prijsje, daar niet van en de tickets 'doen' op vele dagen in december nog steeds 399 euro.
http://img692.imageshack.us/img692/1...wijfelaars.jpg
Ze waren er overigens wel:
http://img191.imageshack.us/img191/2...screenarke.jpg
Uploaded with ImageShack.us
De prijzen zijn nu weer hier en daar veranderd. (de 293 is echter nog niet terug...)
Er zijn ook verschillende data met een fly &drive (vlucht+autohuur) tot 14 nachten voor 449€pp te boeken.
je kan ook bv voor de ene persoon een vlucht en hotel boeken voor 401€ en voor de andere persoon een fly& drive voor 429€ en dan heb je meteen vlucht hotel en auto voor 830€ totaal!
Dit is toch geen geld he mensen, voor 9 dagen Florida incl. vlucht en hotel! Zie wel vaker goedkope last minutes voorbij komen op Arke, maar dorst het zelf niet te gokken voor februari, dat ze er dan ook zouden zijn zeg maar, dus nu via USA Fun geboekt. Maar als ik nu nog vakantiedagen zou hebben gehad, en het geld niet nodig zou hebben voor februari had ik het wel geweten...
Ik werk in het onderwijs, nadeel daarvan is dat je nooit van dit soort aanbiedingen gebruik kan maken. (er zijn ook genoeg voordelen hoor :-) )
Arkefly stunt twee dagen met tickets vanaf 369 euro in December. In januari vanaf 399 euro.