-
Re: Attraction Tickets Direct (.de/.co.uk etc.)
Ik ze via de Ierse site besteld. In de opsomming voordat ik ze ging betalen stonden ze er wel bij net zoals nog een exclusive gift voor de Florida mall. Deze staat trouwens ook niet in de bevestiging.
ik heb inmiddels de bevestiging dat de Legoland tickets er ook bij zitten. :)
-
Ook wij hebben de tickets binnen, in UK besteld maar de envelop kwam uit Duitsland scheelt blijkbaar weer verzendkosten. :D
-
Vandaag de tickets ontvangen. De Legoland kaarten zijn vouchers. Dien je deze bij de kassa om te wisselen voor kaartjes? Het zijn vouchers voor onbeperkte toegang voor 14 opvolgende dagen.
-
Op de .ie website zag ik een nieuwe actie: bij Disney tickets gratis een airboat ride bij Boggy Creek.
http://www.attractionticketsdirect.ie/node/65530
-
Dus nu geen gratis legotickets er meer bij???
-
Helaas is de actie met gratis Legoland kaarten geëindigd. Je kan wel een combo kopen met Seaword - Bush Gardens - Aquatica - Legoland. Onbeperkte toegang voor 14 dagen.
-
Vandaag heb via Attractionsticketdirect.de mijn tickets ontvangen:
3-parken pas Seaworld parken 14-dagen
3-parken pas universal parken multidagen
Disney parken
Ik heb hier een vraag over, vooral over die van Universal. Het is een papieren kaart. Moeten wij deze ter plekke omruilen en nog een id en een foto meenemen. Of is een naam erop schrijven en een handtekening voldoende? Vind het een beetje vaag.
Seaworld, begreep ik dat je hem moet omwisselen, waar doe je dat? wat moet je meenemen? Geloof dat ik hier al las over een paspoort en een geldige pasfoto?
Moet er bij de disney pasjes nog wat gebeuren?
Hoeveel pasfoto's heb ik nodig gedurende het bezoek aan deze parken?
-
Hallo.
Bij onze seaworld pasjes wordt om een photo iD gevraagd. Dus niet om een pasfoto maar om een legitimatie (met foto).
En volgens mij worden deze pasjes niet omgewisseld, dit is gewoon het entree bewijs.
-
Hoi, wij hadden vorig jaar een combo ticket (Orlando Flextickets). Op deze kaart zet je je naam of handtekening. Als je voor het eerst na een park gaat moet je een vingerafdruk afgeven hierdoor activeer je je kaart en wordt ie ook persoonsgebonden. Wij hebben toen geen id. moeten laten zien.
-
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door
SJSL
Ik heb de kaartjes al in goede orde ontvangen van de Ierse site.
Ze worden aangetekend verstuurd, dus verzekering daarvoor lijkt me niet nodig.
Zaten geen verzendkosten op verder.
Blij mee!
Hoe heb je het voor elkaar gekregen dat de verzendkosten gratis waren voor een bestelling van de Ierse site?
Er staat "You must please select the 'Overseas Delivery' on our website priced at €25 per order"
-
Ik weet het echt niet meer. Maar net nog even gekeken op de e-mailfactuur en daar staat € 0 voor CC-fee en € 0 voor shipping ..*wacht*Even opnieuw op de site gekeken (altijd leuk om te zien dat we nu € 172 meer kwijt zouden zijn :D ) ik denk dat ik gewoon de 1e verzendoptie heb gekozen. Staat niet bij dat dat niet mag toch?
-
Ik zie op de Duitse site 2 tickets voor Disney's Animal Kingdom voor 170 euro.
Maar op de site van Disney zelf 200 dollar (145 euro).
Nou komen er bij Disney nog shipping kosten op. Weet iemand hoeveel dat is?
-
Bij Disney komt er ook nog tax bij, ik meen 6,5%.
-
Dat dan dan dus nog 13 dollar zijn...
-
Die 200 dollar is al met tax (188 + 12,22). Ik weet niet wat de shipping costs zijn maar kan je ze niet digitaal krijgen (kan met special event tickets iig wel). Of gewoon bij de ingang kopen, maakt voor de prijs niet uit (volgens mij).
-
Ik kom bij Undercover tourist toch goedkoper uit dan bij Attraction tickets.
Het scheelt 40 euro op 2 disney tickets en sea world met aquatic voor 2 personen!
-
Beste florida vrienden,
heeft iemand deze tickets ook al gebruikt ? Moet je ervoor aanschuiven in de rij aan de kassa of gewoon doorlopen naar "THE gate" ?
zijn dit echte kaarten of kan je hier problemen mee verwachten aan de ingang ?
-
Bij ATD krijg je echte tickets waarmee je meteen naar de ingang van het park kan.
-
Hallo,
Ik ga naar alle waarschijnlijkheid 4 Disney & Universal combo adult tickets boeken bij de Ierse ATD voor 2015 (€499/st) *slik*
Dan hebben we 14 dagen toegang tot alle Disney parken (met fastpass) en de beide Universal parken (met Harry Potter trein verbinding).
We gaan ook een discovery cove boeken, met zwemmen met dolfijnen, dan krijg je automatisch 14 dagen toegang tot SeaWorld.
Die verzendkosten, is dat écht €25? Je kan ze niet gratis laten versturen?
Heeft er iemand de laatste tijd nog iets besteld bij ATD? Krijg je nog een gratis kadootje of handige kaarthouders?
-
Citaat:
Nixo
Heeft er iemand de laatste tijd nog iets besteld bij ATD? Krijg je nog een gratis kadootje of handige kaarthouders?
Kan je deze niet bestellen via de .de site? Daar is verzenden (zonder verzekering) gratis.
-
Citaat:
jarjarbinks
Kan je deze niet bestellen via de .de site? Daar is verzenden (zonder verzekering) gratis.
Neen, want de combo tickets op de Duitse site zijn geen hopper tickets (en daardoor ook goedkoper)
-
Dan zit je vast aan de 25 euro verzendkosten. Ach op een bedrag van bijna 2000 euro is die laatste 25 euro net iets meer dan 1% van het bedrag ;-)
Heb daar, in IE, ook al eens geprobeerd, maar die 25 euro is niet weg te krijgen.
-
Trouwens zie bij de DE site een ticket voor disney hopper waterpark etc voor 10 dagen (binnen 14 dagen) voor 337 euro daarbij nog een ticket voor universal van 149 euro voor 14 dagen en je hebt bijna hetzelfde voor minder geld. Je gaat (denk ik) niet alleen 14 dagen achter elkaar naar Disney.
Misschien wel minder dan 10 keer dan wordt het alleen maar goedkoper. En geen verzendkosten.
-
Ik heb onlangs ook nog iets gekocht bij ATD (voor vrienden) en het werd gewoon gratis thuis gestuurd.
-
Vraag anders of de mogelijkheid er is om de tickets in Ierland te bestellen en dat ze ze vanuit Duitsland naar je toe sturen i.v.m. de verzendkosten. Zo hebben ze mijn tickets ook verstuurd die ik besteld had in Ierland.
@Richie, vanaf Duitsland verzenden ze gratis vanaf Ierland niet zoals je reeds boven je post kon lezen.
-
Hallo Anthon,
Bedankt voor tip! Ga het zeker vragen wanneer ik ze ga bestellen!
De reden dat we kiezen voor 14 dagen toegang tot WDW en Universal is dat we een 1,5 jaar oude zoon mee hebben. Dan kun je niet alles tot in de puntjes plannen. Dan is het gemakkelijker om tickets te hebben die de hele vakantie geldig zijn zodat je kan gaan wanneer je wil, of in de namiddag of avond beslissen van, laten we naar het vuurwerk of de parade gaan kijken in Magic Kingdom.
Natuurlijk, 10 dagen gaan we nooit gaan naar WDW, ook niet 14 dagen naar Universal. We gaan ook nog naar Seaworld, Discovery Cove, Kennedy Space Center en Daytona + Tampa en shoppen natuurlijk. =)
We zullen wel zien welke tickets het worden ;-)
-
Kijk ook eens op http://www.attractionticketsdirect.ie/
Daar kan je in € betalen en hebben ze andere tickets voor WDW.
Als je daar bestelt worden de tickets, raar maar waar, ook uit Duitsland verstuurd.:confused:
-
Heb nog eens op de .ie en .de site gekeken, en raar maar waar hebben ze niet dezelfde tickets. .ie biedt tickets aan voor WDW voor de 6 parken, dus ook met tyfoon lagoon. Op de .de site is het voor de 4 parken en dus goedkoper natuurlijk. Ben zelf nu sterk aan het twijfelen om 'maar' een 7 dagen biljet te nemen voor WDW en een 3 dagen ticket voor Universal (dat dan automatisch een 14 dagen toegang biljet wordt). Met al de andere dingen die we gaan doen gaat dat normaal gezien voldoende moeten zijn. dus €444 ipv €499 en geen €25 verzendkosten. Krijg nog eens een $10 giftvoucher ook. Is toch al gauw een besparing van €245 voor 4 personen.... Als ik nu 4 keer een bestelling plaats krijg ik 4 giftvouchers, hmmm... :rolleyes:
-
Op de website van Attractiontickets zie ik het Orlando Combo Ticket en het Orlando Flex ticket. Het Combo Ticket is iets goedkoper en heeft Busch Gardens ipv Wet n Wild. Heeft iemand dit Combo Ticket weleens gekocht en hoe was de ervaring daar mee?
-
Waarschijnlijk gaan we alleen Universal bezoeken deze keer. Nu ben ik aan het kijken op Attractiontickets.de en Attractiontickets.ie. Op het eerste gezicht zie ik geen verschil tussen de volgende tickets:
www.attractionticketsdirect.de/universal-orlando®-resort/universal-3-daypark-park-ticket
http://www.attractionticketsdirect.i...k-bonus-ticket
Iemand enig idee waar dat verschil van € 21,00 dan in zit? Of staan alle Attractionticket los van elkaar? Het gaat om de prijzen voor 2015.
-
Ik weet het niet zeker, maar bij de 1 zit misschien wet and wild en bij de ander niet? Mijn Duits is niet zo best haha
-
Hoi, wij hebben bij de duitse site het universal 2 park bonus ticket geboekt voor onze vakantie in mei volgend jaar. 1 biljet kost €152 en het ks geldig voor universal studios en island of adventure ( dus je kan gebruik maken van de Harry Potter trein).
het ticket is geldig voor beide parken gedurende 2 weken.
wij kijken er al naar uit!
-
Bij Undercovertourist (https://www.undercovertourist.com/or...y-free-ticket/ ) heb je ook 2-day tickets, maar dan krijg je er ook nog een dag gratis bij. Dat is ongeveer € 145, dus dat scheelt niet zo heel veel.
-
Hoi,
Ik ben op zoek naar combo tickets voor Seaworld, Bush Gardens, Aquatica en Legoland 14 dagen onbeperkt toegang. Deze vind ik alleen op de ierse & co.uk website. De Duitse versie van de website biedt deze combo tickets niet.
De prijs is 132euro per volwassenen en 125euro per kind (voor is dus 2 volwassenen en 2 kinderen) - Totaal: 514 euro's. (Co.uk= 521 euro's).
Bij de ierse website krijg je ook Free transportation to Legoland, Kids eat free card en een booklet met kortingen van Florida Mall.
Is dit een goede aanbieding? Ik vind de prijzen nog aan de hoge kant. (Vorig jaar hebben ze in maart die aanbieding gehad waar gratis Legoland toegang erbij zat...)
Wij gaan eind april- begin mei 2015. Is het handig om nog even te wachten?
Alvast bedankt!
-
Ik wil dezelfde tickets kopen, voor dezelfde periode.
Ik lees dus even dit draadje mee.
-
Ik zie ze ook nog niet goedkoper. Ik lees ook met je mee, wij gaan in de meivakantie
-
@Holandesa;
Wij hadden voor deze zomer 1 super grover season pas gekocht:http://sesameplace.com/en/langhorne/...season-passes/
Ze zijn nu weer te koop met 20% korting en 2 combipassen SW BG en AQ bij Attraction Tickets UK (wel even gewacht tot de actie met gratis Legolandtickets weer langs kwam)
Voordeel van de Super grover pas: gratis preferred parking bij de parken en 10% korting op je aankopen.
-
in welke maand komt meestal de actie van gratis legoland kaartjes ??? ik wil wachten met kopen totdat ze deze leuke actie weer hebben
-
Hoi Gudu,
Vorig jaar hadden ze in maart. Maar ja, er is geen zekerheid dat die komt!
Daarnaast is nu de aanbiedieng van 3 parken voor de prijs voor 2 - Dus, seaworld, busch garden en aquactica. Dan vermoed ik dat deze aanbieding komt te vervallen en moet je apart betalen of een hogere prijs als je ook deze combinatie erbij wil hebben.
Ik weet het dus niet welke aanbieding het best uitkomt... Wachten en hopen dat die gratis Legoland aanbieding weer voorbij komt, of 132€ p.p. betalen voor 4 parken (dus 3 parken aanbieding SW, BG, AQ + Legoland)....?!
-
we gaan niet naar seaworld etc dit keer . we hadden vorige keer jaarkaart van sesameplace van 150 euro en de deze parken van top tot teen bezocht want parkeren zat er ook bij dus die slaan we deze keer over . we gaan dit keer voor disney ultimate maar wil ook graag naar legoland . we wachten het rustig af of de actie weer voorbijkomt .