En ook deze zijn geboekt. Kostte even wat overredingskracht bij manlief. Maar check ook weer geregeld. Het gaat steeds meer kriebelen !
Afdrukvoorbeeld
En ook deze zijn geboekt. Kostte even wat overredingskracht bij manlief. Maar check ook weer geregeld. Het gaat steeds meer kriebelen !
Yes, ik heb ze!
Weet iemand of t nu 7 of 14 dagen is dat de kaartjes geldig zijn??
Gaat dat in op dag van eerste keer gebruiken??
Er staat op de website vermeld dat ze 7 dagen geldig zijn.
Maar op de etickets staat 14 dagen.
Dat was in ieder geval bij mij in November.
14dagen va de eerste dag.
De ticket link die hier al meer is voorbij gekomen voor Seaworld en Bush werkt nog steeds.
Gisteren besteld en nog steeds 14 dagen entree.
En ook nog steeds voor de oude prijs.
Hier de link http://commerce.4adventure.com/EStor...lVisitors.aspx
14 dagen is niet wat er op de site zelf staat:
http://ultraimg.com/images/busch.png
Nee dat klopt de site geeft aan 7 dagen,maar als je het uitprint is het gewoon 14 dagen.
Was vorig jaar en het jaar ervoor hetzelfde, dus ze zijn nog steeds 14 dagen onbeperkt entree Bush en Seaworld.
Nog steeds een mooie aanbieding dus :up:
Een geweldige tip. Ga morgen hier mijn tickets bestellen.
Link werkt nog steeds. Zojuist 4 tickets besteld inderdaad 14 dagen geldig volgens E-ticket. Bedankt voor de tip.
Iemand de tickets al gebruikt?
Want ik was namelijk op internet wezen zoeken en dan kom je uit dat deze website alleen geldig is voor werknemers?
Wij gebruiken de tickets al twee jaar en nog nooit problemen gehad.
Volgens mij heeft er in het begin alleen voor europese bezoekers bij gestaan.
Maar dat het alleen voor werknemers is heb ik nog nooit gezien.
Wij hebben ze in november gebruikt.
En volgens mij was het voor internationale bezoekers.
Idd een mooie aanbieding, iemand deelde die aanbieding ook al in mijn Facebook groep.
hey ritchie dat was ik denk ik, dat het op jou facebookgroep gedeeld had. Ik had het hier gelezen
Zou het wel een echte site zijn?
Krijg je de tickets per mail?
Heb her en der wat zitten googlen maar kan niet echt iets duidelijks vinden over deze site.
links op de site werken ook niet
Heeft iemand deze tickets wel eens echt gebruikt?
Het is een echte site en de etickets werken echt.
Er is hier ergens nog een linkje over met vele positieve gebruikers.
Afgelopen kerst de tickets gebruikt. Werken perfect, niks mis mee.
Je krijgt een mail om ze uit te printen.
Domein staat op naam van Seaworld. Dat lijkt me echt genoeg: http://whois.domaintools.com/4adventure.com
Ik heb ze zelf een paar jaar terug via deze site besteld en ze werken echt.
Ik heb ze gisteren besteld en uitgeprint, ze komen rechtstreeks van Seaworld af. Het is een echte site.
Wij gaan ze nu gebruiken voor het derde jaar en er is niks mis mee.
klopt het als ik een dagticket weekly bestel via de site van Seaworld zelf dat het alleen geldig is voor Amerikanen en Canadezen? Klinkt als discriminatie? Dan kan ik inderdaad beter de bovenste aanbieding nemen, dan kan ik 2 weken lang er heen als ik dat zou willen? Klinkt bijna te mooi om waar te zijn?
ik krijg een bericht dat het niet meer bestaat ? ;-(
Ik ben koortsachtig op zoek naar zo voordelig mogelijk tickets tampa busch en seaworld. Maar ik krijg bericht dat het alleen voor Amerikanen geldig is of aktie verlopen. We gaan eind juli voor 14 dagen erheen.
http://commerce.4adventure.com/EStor...lVisitors.aspx
Deze zou moeten werken. Hij deed het zojuist nog bij ons. De Tickets zijn 14 dagen geldig vanaf eerste dag van gebruik. Prijs is erg gunstig.
Bedankt voor de link Elstars!!
Ik heb ze zojuist ook aangeschaft voor komende zomer. Top!!!
Mooi dat je ze ook hebt kunnen bestellen. Wij waren er erg tevreden mee. Met deze prijs is het leuk om zoiets te doen. . Alvast veel voorpret toegewenst!
Staat er iets op jullie tickets voor wanneer je ze moet hebben ingeleverd?
Wij gaan volgend jaar April/Mei namelijk en nu bestellen is zo'n slecht idee nog niet ;)
Heeft er iemand ervaring met de All day dining deal? Als je drie dagen gaat is die zo slecht nog niet lijkt me :)
Niels ik heb toevallig deze week een ticket gekocht voor me schoonzusje , de geldigheid van deze ticket loopt tot 7-28-2016. En zoals eerder aangegeven in dit forum staat er op de tickets zelf dat ze 14 dagen geldig zijn.
Thnx, en dat het per dag is snap ik :).
Als ik kijk naar de prijs wat je bij Disney betaald en die daarmee aangeeft dat je maar 1 snack mag en 1 maaltijd is de prijs van Seaworld zo slecht nog niet.
Thnx voor de info Barry, wel jammer dat de dollar zo ....... staat momenteel, maar dat maakt de prijs niet minder mooi :)
Gisteren gebruik gemaakt van het all dining deal in Busch Gardens. Is ons goed bevallen, genoeg plekken waar je even drinken kan halen en dat is met de warmte toch wel prettig en eten was ook prima te doen.
Lees ook dat seaworld vaak genoeg deze dining plans in de aanbieding gooit als je het van te voren koopt en je het dus ook altijd nog op locatie kunt kopen.
Voorlopig dus maar alleen de entree bestellen ;)
Ik was er vorig jaar in oktober en dan gaat het park om 18.00 uur dicht als ik mij goed herinner.
De restaurants gaan nog wat eerder dicht, resp. hebben weinig meer, bovendien zijn er gerechten van dit plan uitgesloten.
Ik vond het toen niet aantrekkelijk.
Ga in november naar Florida, ga zeker deze tickets bestellen! Scheelt toch aardig wat geld :)
Zat op de site van Bush Gardens te kijken. Klopt het dat je nog voor veel dingen moet bijbetalen in dat park?
Wat bedoel je?
Bijbetalen voor attracties of voor eten/drinken onder het diningplan?
Ik zag iets van bijbetalen voor attracties of voor met die bus door de savannah.
Is er veel van dat soort dingen daar?