Nee ook uit (Amerikaanse) burgers ......;)
Afdrukvoorbeeld
He Mickey99,
We hebben bij Applebee's een keer een italiaans restaurant, clock restaurant, nog een andere vaag restaurantje, maar wat ons op viel is dat bij heel veel gerechten altijd friet bij zit, zelfs als je een sandwich bestelde zat er friet bij..................vond ik ongeloofelijk hoor, we hebben 1 keer uit nood, we hadden echt honger en konden niets vinden, we waren op doorreis naar Naples, bij Mc donalds gegeten, en 1 keer bij burger king.
Nee dat hadden we al gezegt tegen elkaar dat we dat niet wilde eten de hele vakantie.
Maar het was onze eerste vakantie en sommige restaurantjes vonden we er niet uitzien.
Maar ja volgende keer beter hoor!!!!!!!!!!!!!!
daar gaan we vanuit.
groetjes Monique
He,
Ik had er ook een aantal op mijn lijstje staan hoor!!!!
Sizzler
Ponderosa
La Provence
Denny’s
Checkers
Subway, broodjeszaak
alleen deze laaste hebben we wel bezocht hoor, en Denny's en Checkers hebben we wel gezien maar die hebben ook burgers..................toch???
dat was geen optie
Ach we kwamen niet van de honger om hoor!
Volgende keer beter........................jip dat gaan we gewoon doen.
Groetjes Monique
Sizzler en Ponderosa vinden wij niet echt geweldig maar Subway wel, af en toe een heerlijk broodje kan ook prima als diner.
Van de verschillende ketens zijn dit onze favorieten:
Outback (Steakhouse)
Olive Garden (Italiaans)
Chevy's (Mexicaans)
TGI Friday's (steaks & pasta's maar ook burgers :wink: )
Tony Roma's
Wolfgang Puck (deze zit volgens mij in Florida alleen op Disney grondgebied).
Verder zitten er in de verschillende malls (Florida Mall of Premium Outlet) een foodcourt waar we ook wel eens Chinees of Japans eten.
Sizler en Pondorosa zijn ook niet mijn keuze, La Provence heb ik nog nooit van gehoord, Checkers = inderdaad burgers etc (maar wel lekkerder dan Mac), Subway vind ik een aanrader, zeker voor de lunch, maar probeer dan ook eens de sandwiches van de Publix, en Denny's is geen burgertent, maar heeft veel meer keuze, ook zonder frites.Citaat:
Sizzler
Ponderosa
La Provence
Denny’s
Checkers
Subway, broodjeszaak
Probeer ook eens Cracker Barrel (ontbijt en lunch speciaal) Outback, Black Angus, TGI Friday's, Tony Roma's, Lone*Star. Longhorn, Rainforst Café allemaal steakhouses met heel wat meer dan burgers.
Verder heb je nog de zg. family restaurants, zoals Applebee en Garfield.
Ook de Cheesecakefactory mag je niet overslaan.
Het leuke is dat je van al die restaurants de menukaart (met plaatjes!) op het internet kan vinden. Gewoon even Googelen.
Oh ja: Aanrader van de week: The Melting Pot !!!!!!!!!!!
Smakelijk, Eric
Das er een voor Njit: hier hoort een link bij naar de desbetreffende (leuke) reclame !!!
Eric
Nou kom maar op dan, want ik ben het spoor totaal bijster.
Linkje: http://www.chainleader.com/archives/...d-Checkers.asp
En dan klikken op het filmpje.
Of deze: http://www.checkers.com/food.html (klik op "watch the commercial")http://img135.imageshack.us/img135/5...21922c9kw0.png