Re: Vliegen van/naar/via Detroit
Bedankt voor de info.
Wilde gewoon ff de procedure weten want dat was me niet helemaal duidelijk.
Formulieren krijg je ruim op tijd in het vliegtuig neem ik aan.
Ga online inchecken en goed kijken of we voorin vliegtuig kunnen zitten.
Economy comfort zit er niet meer in.
Welke formulieren?? Je bedoelt misschien de douane verklaring (blauw-wit)??
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door
Belle1974
Formulieren krijg je ruim op tijd in het vliegtuig neem ik aan.
Vaak krijg je het Customs Declaration (wit/blauwe) formulier al aan de balie op Schiphol.
Citaat:
Belle1974
Ga online inchecken en goed kijken of we voorin vliegtuig kunnen zitten.
Economy comfort zit er niet meer in.
Dan blijft alleen nog Business of First over, als je voorin wil zitten :mrgreen:
Citaat:
Ta2 Gerrit
Dan blijft alleen nog Business of First over, als je voorin wil zitten :mrgreen:
Ik zeg niets... 8-[
Citaat:
Ebelix
Alles hangt natuurlijk af van wat je korte overstaptijd is. 1,5 uur moet genoeg zijn voor Detroit.
Wij hadden in Januari de KLM vlucht van 8.00 uur ,en toen we aankwamen op Detroit mochten we mooi in een lange rij gaan staan....
Dat was nog niet het grote probleem,maar de rij voor de douane leek wel een atractie in Disney World.....
Wij misten dus mooi onze aansluiting.
Gelukkig kan je dan een paar uur later de volgende vlucht nemen.
Onze overstap tijd was iets meer dan 1.5 uur geworden.
Tja. We gaan t zien. maak me er maar niet al te druk over want we kunnen er toch niets aan doen.....Behalve zorgen dat we redelijk voorin zitten in het vliegtuig, de formulieren goed invullen en zo snel mogelijk het vliegtuig verlaten om in de rij bij customs te gaan staan. We komen er wel. Hoop alleen wel dat we de aansluiting halen.
Heen moet je je koffers ophalen en weer inchecken. Is dat op de terugweg ook zo?
Nee op de terugweg hoef je de koffers niet tussendoor op te halen, en ook niet langs customs.
Even terug komen op dit onderwerp:
heen ging alles goed
Terug zagen we in orlando al dat de vlucht naar Detroit vertraging had zodat we de aansluiting naar Amsterdam niet zouden halen.
Delta heeft ons op verzoek omgeboekt. Nu zijn we via New York JFK teruggevlogen. Vanaf New York hadden we een KLM toestel en nooduitgang plaatsen dus ruimte genoeg om de benen te strekken. Enneh omdat ik jarig was kreeg ik ook nog een KLM huisje. PRIMA geregeld dus.
Re: Vliegen van/naar/via Detroit (Michigan)
Zijn er nog recente ervaringen met "vliegen via Detroit" en dan AMS-DTW-MCO ?