Dat wordt een moeilijke beslissing...de andere dingen zijn ook leuk, alleen voor de everglades is een halve dag voldoende, maar ja, je bent ook tijd kwijt met rijden.Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Stephanie
Moeilijk...moeilijk.
Eric
Afdrukvoorbeeld
Dat wordt een moeilijke beslissing...de andere dingen zijn ook leuk, alleen voor de everglades is een halve dag voldoende, maar ja, je bent ook tijd kwijt met rijden.Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Stephanie
Moeilijk...moeilijk.
Eric
We willen drie dagen in Orlando verblijven en dan deze drie parken doen. Met welk ticket kunnen we dat het slimste doen? Met welk park zullen we het minst lang zoet zijn, vermoeden jullie? We moeten tenslotte ook nog shopping time inplannen!
Bedankt alvast!
Bai,
Maartje
Hallo Maartje
Met Sea World en Universal ben je wel elk een hele dag zoet. Kennedy Space Center kan wat korter. Afhankelijk van je belangstelleng. Je moet er echter vanuit Orlando wel heen rijden. Er blijft dus weinig ruimte over om te shoppen. Ik ben bang dat voor deze combinatie geen combie tickets verkrijgbaar zijn . Maar dat weet ik niet zeker.
Harm
Met het Orlando Flexticket kun je naar de twee Universal parken, naar Seaworld, (en evt. ook nog naar Wet & Wild). Je kunt hem ook nog uitbreiden met Bush Gardens. Kennedy Space is een apart ticket.
Eric
Bedankt voor de tip! En kan ik zo'n flexticket beter hier of daar kopen?
Bai,
Maartje
Weet het op het moment niet, dollar staat laag, maar ja en als je daar koopt, komt er 6% state tax overheen.
Je zou de prijzen moeten vergelijken, maar ik weet niet waar.....
Misschien dat iemand anders op dit forum daar uitsluitsel over kan geven.
Eric
Ik zie net wat prijzen op het internet: http://www.ticketmania.com/flextickets.shtml
http://orlando-flex-ticket.discount-...ex-tickets.htm
Orlando Flex Ticket - 4 Attractions Adult $179.95
Age = 10+ Gate Price: $196.97, Our Price: $179.95
You Save $17.02!
Eric
Ik zie hier op dit forum regelmatig, dat mensen van tevoren allerlei tickets willen bestellen al of niet in allerlei combinaties waarvan het de vraag is of ze er als ze in Orlando zijn er wel aan toekomen.
Dat je er niet aan toekomt kan komen door: het weer, je ziet toch andere (leukere) dingen, je bent "versleten" na een paar dagen parken, je komt dagen tekort, enz.
(Ongetwijfeld zijn er waar dit allemaal niet voor op gaat.)
Je kunt met allerlei voorafgekochte tickets best wat voordeliger uitkomen, maar er is dus geen weg terug.
Daarom, verkijk je niet te veel op de (vermeende) voordelen. Ook in Orlando kan je overal coupons vinden voor kortingen op parken.
Loop de lobby in van een hotel of een MacDo, Burgerking of Denny's, op straat en je vindt stapel boekjes met kortingscoupons. Veelal met 10 to 20 % korting.
Of print de Orlando kortingspas reeds thuis.
De eerlijkheid gebiedt mij te zeggen, dat je meestal voor Disney weinig tot geen korting vindt.
Groeten
Knaapje
Knaapje heeft inderdaad gelijk, als hij zegt, dat je met een hier aangeschafte ticket een risico loopt dat je het door omstandigheden niet gebruikt.
Het hangt er volgens mij een beetje vanaf, hoe zeker je van je planning bent.
Ikzelf koop inderdaad ter plaatse de tickets, om wat flexibeler te zijn.
Disney tickets zijn inderdaad daar bijna nooit voordeliger maar....ik heb wel een paar keer een ticket gekocht met extra's, bv. 2 dagen extra waterparken of bezoek aan disney quest.
Vorig jaar zomer nog 4 daags hopperpas met 4 x bezoek aan waterpark of quest.
Ik heb echter nog nooit 10 of 20 % korting kunnen vinden op een flexticket daar ter plaatse.
het is dus een beetje afwegen, wat je wilt, en er is geen eenduidig advies te geven.
Eric
Eric,
Even voor de goede orde. Ik doel niet op de Flextickets, maar op individuele tickets van allerlei parken zoals Gatorland, KSC, Bush Gardens etc. en als je daar korting op krijgt wordt het verschil met allerlei combitickets duidelijk minder.
Wat jaren terug kon ik met de Orlando pass ergens op I_Drive ook meerdaagse Disneytickets met wat korting kopen.
Daarna heb ik alleen maar losse tickets voor allerlei parken gekocht, omdat we flexibeler wilden zijn. Interesses veranderen nu eenmaal.
Groeten
Knaapje
Volgens mij heb je alleen al door je tickets daar te kopen zo'n 20-25% korting ivm met de lage dollar. Ik zag hierboven de prijs staan van $180: daar komt 6% sales tax bij, dus dat wordt ~$191 en dat is weer ~ 133 Euro.
Dus als je je tickets hier wil kopen zul je onder de 133 Euro moeten uitkomen om goedkoper uit te zijn... Ik heb overigens geen flauw idee wat tickets hier kosten dus het kan zijn (maar lijkt me onwaarschijnlijk) dat ze hier goedkoper zijn.