Re: Honkbal in Florida: Nieuws, tips, vragen en suggesties.
Je zit hoog maar zijn mooie plaatsen kwa zicht.
Achter de thuisplaat zit je http://tampabay.rays.mlb.com/tb/ball...atingchart.jsp
Klik op zo'n vak en dan zie je het zicht vanaf vak 301. (beetje klein maar je kan ook inzoomen om vak sneller te kunnen vinden.
Milco,
Ben net terug en ben in in de Tampa area geweest en je kon het zeker merken.
Overal ALCS logo's en beduidend meer mensen in kleding en caps van de Rays.
Sjon
P.S. Zijn er nog meer forum leden die meedoen met het 2009 Fantasy Baseball op mlb.com?
Zo ja is er behoefte om een florida forum League te maken om tegen elkaar te spelen????
Ik speel altijd al met een club mensen mee. Ga me daar binnenkort weer in verdiepen.
A.s. zaterdag om 17.00 uur voor de liefhebbers op ESPN America (digitale tv zender) live Dominicaanse Republiek vs Nederland in World Baseball Classic.
honkbal wedstrijd bijwonen in tampa
Hoi , ik ben van plan om op 6 september een honkbalwedstrijd te gaan bekijken bij de tampa rays nou is mijn vraag wat voor soort ticket ik het best kan kopen op de site van tampa rays hebben ze het over regular tickets maar ook over family funday tickets ?
groetjes Mike
Op de website van de rays kun je precies vinden wat de extra's van de family-fun-days-tickets zijn: http://tampabay.rays.mlb.com/tb/tick...y_fun_days.jsp
Aan de hand daarvan kun je zelf het beste vaststellen of dat ticket voor jullie geschilt is, danwel de eventuele extra kosten de extra diensten waard zijn.
succes
@ Michael dat van die extra had ik gelezen ja krijg je wat te drinken enzo maar ik vroeg me af of dat die tickets alleen voor kinderen waren of dat 2 volwassenen ook die tickets kunnen kopen
oke das goed om te weten thnx
Zojuist tickets besteld via will call / ticketmaster voor 29 juli as ... Rays-Yankees :-)
De wedstrijd begint om 7.08... heeft iemand een idee hoe laat je het beste aanwezig kunt zijn om de tickets op te halen en de sfeer te proeven?