Al vaker gezegd, de bewijslast ligt bij jou, niet bij hun.
Afdrukvoorbeeld
Al vaker gezegd, de bewijslast ligt bij jou, niet bij hun.
Ik ga altijd naar The Mall at millenia en the Premium outlets.. word daar echt helemaal bij van... Vorig jaar Burberry portomonee gekocht in Mall of Millenia en bijna me hele zomercollectie bij Abercrombie&Fitch gehaald!
Bij de douane stonden btw wel mensen maar wij konden gewoon doorlopen
Die Uggs van 160 dollar kosten in Nederland 250 Euro dus als je het zo bekijkt....
Wij zijn gelukkig niet gecontroleerd bij de douane maar ze hielden wel mensen aan om koffers te controleren hoor...
Winterjassen heb ik weinig gezien wel van Northwalk ofzo?
Die hele dikke jassen...
Nee oke maar als je 250 euro voor schoenen neer telt ben je zowiezo niet goed wijs :-o. Maar goed kom niet naar Florida om te shoppen maar het is leuk meegenomen aangezien ik Nederland al bijna geen merkkleding koop denk ik dat ik waarschijnlijk gauw in zo'n outlet uitgekeken ben.
Zeker omdat ik geen vergelijkings materiaal heb met Nederland over het algemeen dan vindt je het alsnog al gauw te duur.
Maar misschien kan ik in een Nike zaak slagen ofzo........
haha succes Remco!
naar beneden kijken is volgens mij struisvogelpolitiek en ook opvallend dus gewoon met fiere tred als trouwe belastingbetaler het land binnen gaan en tot de ontdekking komen dat er helemaaaaal niemand van onze schatkistbewaarder aanwezig is. Zou het verband houden met de accijns op benzine die binnenstroomt?
haha dank je!
Zo ilssse had je geld over trouwens haha wat een hotels zat jij geen wonder dat je zo makkelijk shopt :shock:
Dat ligt er denk ik voornamelijk aan wat voor werk je doet e.d.! Je hoeft echt niet aan te komen op werk op van Haren gympies, wanneer je als advocaat oid werkt op een fatsoenlijk kantoor! Dan zijn schoenen van 250 euro niets bijzonders! :-s
Wat voor kleding koop je dan? Dat vraag ik me dan altijd af! Je kunt toch nauwelijks shoppen zonder merkkleding? Doe eens een rondje Bijenkorf, vergelijkmateriaal genoeg! Is nu nog uitverkoop ook ;)
Echt, als je hier al in oulet's shopt is het al zo veel goedkoper, moet je nagaan daar! Ga gewoon ff los! :P