De H2O is nou echt onze favoriet in wet'n wild!;-)
Je hoort het liedje let's go inferno!!
Geweldig!
Afdrukvoorbeeld
De H2O is nou echt onze favoriet in wet'n wild!;-)
Je hoort het liedje let's go inferno!!
Geweldig!
wij vonden de crush n gusher eigenlijk wat tegenvallen, niet echt een lange glijbaan en eigenlijk een 'bumpy ride'.
Hoi allemaal,
Over een paar weken gaan man, zoonlief en ik eindelijk (weer) naar Florida. We willen heel graag naar een waterpark in de buurt van Orlando, maar onze zoon is pas 8 maanden.
Weten jullie of en bij welk waterpark betrouwbare kinderopvang is? Ik weet nog niet of we hem daadwerkelijk bij vreemden achter durven laten, maar dat zien we dan wel weer.
Bedankt!
Maaike
Volgens mij is er geen Daycare in het park. Zie ook hier: http://www.allears.net/pl/infant.htm
Nee, dat is er niet. Wat is er wel?
- Enkele resorts bieden opvang voor kids vanaf 4 jaar, de Kids Clubs.
- Er zijn enkele goede babysitter-bedrijven die betrouwbare babysitters kunnen leveren. Die kunnen dan op je hotelkamer oppassen op je kids. In de Disney-resorts gewoon even vragen bij de receptie.
Bedankt voor de info! Ik denk dat we ons met z'n 3-en tot de zee beperken...
Hoi Maaike,
Je kunt misschien ook je zoontje meenemen. Zorg dan dat je er op tijd bent en een lekker plekje in de schaduw hebt. De waterparken hebben meestal ook wel een badje waar je lekker met je zoontje in kunt. Zelf kun je dan om en om ergens in.
groetjes,
hester
Ik zou mezelf erg ongemakkelijk voelen als ik mijn kind bij een vreemde achter zou laten om zelf even fun te hebben. Dan maar om en om en even minder lol omdat je het niet samen kunt doen maar dat hoort erbij als je kids hebt. Wij doen de dingen altijd om en om en als de kleine oud genoeg is om in dingen mee te gaan dan met z'n drietjes.
Overigens gaat mijn dochter van nu drie in meer dingen dan moeders hihihihihi.
Er zit in de omgeving van Orlando een heel mooi zwembad in (volgens mij Romeinse stijl)
Weet iemand hoe het heet en het adres?
Heb al de zoekfunctie gebruikt...kan het niet vinden...
thanx
meisje
Weet je zeker dat het in Orlando is, en niet in Miami, in Coral Gables, Venetian Pool? http://www.venetianpool.com/Gallery/Gallery.html