@Ekkie: Je kan voor die 10$ ook kiezen voor 120 uur access op een periode van 30 dagen bij budgetdialup. Dan kan je toch wat uitgebreider surfen tijdens die paar weken dat je er zit.
Afdrukvoorbeeld
@Ekkie: Je kan voor die 10$ ook kiezen voor 120 uur access op een periode van 30 dagen bij budgetdialup. Dan kan je toch wat uitgebreider surfen tijdens die paar weken dat je er zit.
goedendag,
Wij gaan naar dit hotel
http://www.ichotelsgroup.com/h/d/6c/570/en/hd/DISWG
Ik zag staan dat ze daar draadloos internet hebben.
Weten jullie of daar voor betaald moet worden, of dat dit erbij inbegrepen is?
Gr Tonnie
Betalen voor internet in hotels is iets van de vorige eeuw toch? :)
Meestal is dat gratis, zeker bij hotels als Holiday Inn.. Er staat ook een email-adres op die site, vraag het ze gewoon even...Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door willie
Ik heb het gevraagd.. Ik krijg als antwoord dat ik gewoon kan inloggen. Ik ga er dus vanuit dat er niet betaald moet worden..hij begint niet over kosten.
Tip voor villahuurders:
check of de wijk een clubhouse heeft. Die is vaak centraal gelegen, of aan het begin van de wijk. Ik sprong een gat in de lucht van :D :D
toen bleek dat het clubhouse gratis internet (vaste lijn via 2 pc's, en wifi) ter beschikking stelt aan de huurders. Deze post komt dan ook van het clubhouse in de wijk Highgrove, aan de overkant van route 27 helemaal aan het westelijke eind van de 192.
Ik heb een oude laptop bij me, met windows 1.achterlijk en daarmee verbinding krijgen is een crime. De snelle vaste lijnen hier zijn dan ook een uitkomst.
Zo'n clubhouse is trouwens helemaal een aanrader als je anderen wilt ontmoeten. Je maakt al gauw een praatje, en de tips zijn niet van de lucht (licht bewolkt op dit moment).
Dank!!! Dat weten we óók weer...
Inmiddels kwam ik erachter dat m'n huidige verhuurder, IPG, ook een internet cafe runt in hun vestiging aan het eind van de 192. Kost wel $5 per uur. De toegang is overigens niet beperkt tot huurders van IPG. Hun kantoor is herkenbaar aan het geheel blauwe dak, en ligt recht tegenover de Publix aan de 192.
Nog een internet mogelijkheid is er in de library naast de Publix. Er zijn daar wel wachttijden, maar internetten is daar wel gratis.
Helemaal op luxe internetten kon ook via een gratis toegangspas (voor IPG huurders) voor Bahama Bay Resort, iets verder zuidelijk aan route 27, tegenover Regency Park resort. Maar daar hoorde helaas de luxe prijs van $10 per uur bij. Gek genoeg is het gebruik van hun wifi hotspot via je eigen laptop weer gratis.
Dat is al een paar jaar zo. Twee jaar geleden hebben wij ook via AE een huis gehuurd dat door IPG wordt beheerd. Bij het inchecken in het gebouw met het blauwe dak (staat daar echt in de middle-of-nowhere) zag ik toen links van de balie de internetcorner. Was vaak wel erg druk daar, met wachttijden tot een uur of meer. Prijs was toen nog $5 voor een half uur.
De drukte bij IPG kan dus behoorlijk varieren. De paar keer dat ik bij de balie moest zijn zag ik niemand in de internetruimte.
Ik zit er overigens aan te denken om alle internetlocaties en internetmogelijkheden bij te gaan houden op een kaart of zo. Ik denk dat er best wel animo voor zal zijn. De info die nu op het forum staat is nogal versnipperd. Misschien is het zelfs wel een sticky waard, maar zoiets laat ik uiteraard aan de moderators over.