Re: Smart Parking Schiphol
Ik heb helaas geen kortingsaktie voor Smart Parking op Schiphol, maar wel een goed alternatief.
Wij hebben in Mei een reis naar Turkije gehad en de auto bij Quick parking neergezet. Dus ook voor lang parkeren, maar lang niet zo duur als bij Schiphol Lang parkeren. Het scheelde per 8 dagen bijna 25 euro. De busrit naar het vliegveld was een kleine 2-3 minuten... Vonden wij de moeite waard om ze eens te testen.
Het is ons heel erg goed bevallen. De auto staat op een terrein waar andere gasten niet op kunnen. De auto word door hun weggezet. De auto staat bij terugkomst klaar bij de poort, dus geen ellenlange voettochten (naar Rome) om bij je auto te komen.
Nee... ik heb geen aandelen.. :sun:
Heb gisteren gereserveerd bij Easypark2fly: ging heel makkelijk, betaling vindt plaats op de dag van aankomst dmv pin of creditcard. Het ligt 8 min. vanaf de vertrekhal en je wordt daar met een shuttlebus heen gebracht, bij terugkomst even bellen en je wordt weer opgehaald en naar de auto gebracht. Zelfde opzet als Quick Parking denk ik.
Wij betalen voor 30 april t/m 15 mei € 95
@ Simone en Ton
Is er inmiddels zeker wat veranderd.
Voor 16 dagen kom ik nu zo'n EUR 30 duurder uit dan wanneer ik Smartparking op Schiphol reserveer. ( EUR 120 t.o.v. EUR 91)
Knaapje
Oeps,
ik ben echt aan vakantie toe...#-o (nog een 2,5 week..)
Ik heb voor onze vakanties regelmatig geprobeerd om Smart Parking te regelen, maar het zat altijd vol.
Mijn vergelijking was ook met de 'gewone' Lang parkeren...
Snorrie...
Ik kwam deze zomer voor 3 weken bij Schiphol Smart Parking ook behoorlijk goedkoper uit dan bij de "alternatieven"! Betaalde voor 22 dagen 105 euro op Schiphol
Als ik nu zou willen reserveren bij SmartParking van 1-15 mei 2010, krijg ik geen beschikbaarheid. Heeft iemand al voor de meivakantie een parkeerplaats gereserveerd?
Zo ver van te voren reserveren kan meestal niet. Dan geven ze aan dat er geen plek meer is.
Kijk je een week of wat later, is er ineens volop plek. Ik denk dat ze, net als de airlines en hotels, een bepaalde marge aanhouden van zoveel dagen te voren.
Dat hebben wij ook al vaker ervaren, dus gewoon blijven proberen.
We zullen wel niet meer de 5 euro aanbieding krijgen van vorig jaar dus wilden we er op tijd bij zijn... maar we hebben nog alle tijd!
Die 5 euro aanbieding kregen wij (en anderen) via een KLM mailing.
Als die er weer komt wordt dat snel genoeg op het forum geplaatst, maar ik ben bang dat dat er niet zo snel meer in zit.
Ik heb 'm destijds inderdaad hier neergezet en er zelf ook gebruik van gemaakt... verwacht inderdaad niet dat het nog een keer zal gebeuren.