Re: Basketball in Florida
Danku voor de info. Weet je misschien ook welke plaatsen ik best kan bestellen? Ik zou het graag als een verrassing voor mijn man houden. Hijzelf is een basketbalfan van het ergste soort. ik denk niet dat hij de laatste jaren een final four of iets dergelijks heeft gemist dus ik wil geen verkeerde plaatsen kopen.
Op ticketmaster is vaak een seatingchart van het stadion te zien, met bijbehorende prijzen, althans dat was bij Orlando Magic het geval.
En anders via de site van Miami Heat even checken, die sturen je dan vanzelf door naar Ticketmaster.
De eerste keer hebben wij onderaan bij het veld gezeten bij de linkerhoek in het midden. Ik geloof niet dat er echt slechte plaatsen zijn uiteraard zijn de betere plaatsen (dichter bij het veld wel duurder). Zelf zou ik kiezen voor een kaart in de buurt van het midden v/h veld. Prijzen beginnen bij $10,00 en eindigen bij $375,00 dollar. Ik zou gewoon zelf even kijken wat je ervoor wilt uitgeven. Hier kan je zelf kijken.
http://farm4.static.flickr.com/3280/...7c87e3169a.jpg
Danku voor de nodige uitleg ivm tickets Miami Heat. Ikzelf kijk er ook naar uit omdat een sportmanifestatie in USA toch altijd iets apart heeft. Jaren terug had ik de kans om in Charlotte naar een final four te gaan met M Jordan. Het was volop in de eerste golfoorlog . We kregen allemaal een Amerikaans vlaggetje en de wedstrijd begon met een gesproken videoboodschap van vader Busch. Nadien explodeerde het sportstadium en ook al vind je Amerikanen chauvinistisch zoiets doet jje toch wat. Ik ben benieuwd wat er nu te doen zal zijn. Spijtig dat de Heat niet goed bezig zijn.
Wij zijn naar een presaison game geweest NY Knicks vs NJ Nets. Wij hadden de kaarten besteld bij Stubhub.com. En ik moet even kwijt aan een ieder hier NOOIT DOEN. De kaarten waren besteld in 2 series. De ene hadden we keurig ontvangen de andere zijn nooit aangekomen en hebben heel wat ergernis gekost. Gelukkig is alles goed gekomen omdat Amerikanen niet zo van zeuren houden en ik me best wel irritant heb gedragen waardoor 5 minuten voor aanvang ik eindelijk een lost ticket recu kreeg waar we met zijn allen mee naar binnen konden. Er hing in het stadion zelfs een grote advertentie, dat Stubhub een grote sponsor is maar de dame van het stadion adviseerde me ook al nooit via hun te bestellen omdat het heel vaak fout gaat. Alleen via ticketmaster bestellen zo werd me gezegd. Wij hebben stubhub inmiddels omgedoopt tot snothub en er is me gezegd, dat het geld teruggestort gaat worden, welk jaar dat weet ik nog niet..... Wees dus gewaarschuwd!