Gamestop en EB hebben vaak leuke aanbiedingen maar de Target heeft soms 3 of 4 daagse aanbiedingen en dan zijn ze voor de helft.
Afdrukvoorbeeld
Gamestop en EB hebben vaak leuke aanbiedingen maar de Target heeft soms 3 of 4 daagse aanbiedingen en dan zijn ze voor de helft.
Bij WalMart hebben ze nog wel eens dubbel-packs, een set van twee spellen. Soms twee spellen op één cassettetje, soms op twee aparte cassettetjes. En dat voor relatief weinig $$$$. (dat hadden ze tenminste wel voor de GBA, of ze het hebben voor de DS ..... ik hoop van wel).
Even een vraagje over de DS. Mijn nichtje heeft een DS Nintendo en ik vroeg me af of deze ook regio gebonden zijn? Of kun je hiervoor gewoon in Amerika spelletjes kopen en die dan spelen? Ik zou het namelijk erg leuk vinden om voor haar een mooi spelletje mee te kunnen nemen vanuit Florida.
Groetjes,
Sonja
Ik heb er weinig verstand van, maar mijn kinderen hebben een Ninendo DS Lite en hebben vorig jaar Mario spelletjes gekocht en die werken gewoon.
@pyca;
Ik heb er ook weinig verstand van :oops: Maar als jij ze daar gekocht heb en ze doen het gewoon zal het wel kunnen of heb je de Nintendo zelf ook in Florida gekocht?
@Mickey99;
Volgens deze Wiki zijn de DS en de DS-Lite Regio-vrij.
Ik heb vorige week een spel besteld uit de vs --> Mario Bros Werkt perfect. Wat is ebay toch mooi.
Ieder geval allemaal bedankt voor de info. Ik ga er zeker nog een paar menemen als we in Orlando zijn.
THX,
Pascal
Welk spelletje vind jouw dochter leuk om te spelen (misschien een aanrader voor mijn nichtje)?
Mijn nichtje is nu 5 en ze heeft inmiddels 3 of 4 spelletjes voor de DS. Ik wil straks in Florida kijken of ik iets leuks voor haar kan meenemen.
Groetjes,
Sonja
Dit is het eerste spel dat ze gekregen heeft. Deze heeft ze pas gekregen. Beide zijn leuke spellen. Ik moet er wel bij zeggen dat ze Mario leuker vind.
Nintendo = Mario Bros. Net als 1+1=2.
Voor de GBA en NGC zijn de leukste spellen ook van Mario, zoals Mario Race Double Dash (RULEZ!!) en Mario Party 4 en 5. DÉ spellen voor kids zonder extreem geweld.
Mijn zoon is momenteel helemaal gek met de Pokemon-spellen voor de GBA. Echt elke dag wel minstens een half uur (we stellen een maximum!) bezig ermee.