-
Re: Airboat ride
Wij gaan as vrijdag al, niet zo lang helaas, 10 dagen en dan zit het er alweer op.
Alleen twijfel ik ook nog steeds over een airboatride.
Ik heb al meerdere opties voorbij zien komen en weet het eerlijk gezegd ook niet.
En idd de alligatorfarm lijkt ons ook heel leuk.
Ben eigenlijk ook wel benieuwd naar de hoeveelheid muggen en andere "stekende" insekten in juni tijdens zo'n airboatride.
Twijfel ook nog over Kellypark..... moet alleen nu wel snel beslissen!
Er is ook zoveel te doen in Orlando:D
-
Kellypark was voor mij een supertip hier . Een plaats waar je echt tot rust komt en het is er ook nog prachtig ook http://i1072.photobucket.com/albums/...y/da6619a8.jpg
-
Een airboat tour heb je al voor 30 minuten dan kun je en naar Kelly park en een airboat tour doen :-)
-
Wie of het in de maand augustus leuker is om kelly's park op een doordeweekse dag of op een zaterdag te bezoeken. Ik ben bang dat het op bv dinsdag erg saai is.
-
Saai ? Ik vind het juist leuker als er minder volk is is er nog volop wildlife te spotten .
-
Mooie foto Cindy74! Is het niet "eng" op zo'n bandje daar? Ik twijfel of ik dat wel zal durven met dat wildlife..
-
Neeje ...gewoon niet aan denken . Ik ben bang van vissen maar wilde dit echt een keer doen mijn vriend die ja die zat aan de kant en durfde niet een echte militair :)
-
Haha da's wel grappig! :D
-
Wij zijn in december 2011 vanuit Clermont naar Boggy Creek gereden. Na wat wild life uitleg op de wal gingen we op een airboat met aan het stuur "Captain Kirk". Was een zespersoons boot en we hebben in een uur voldoende kunnen zien. Hij stopte een par keer om alligators van dichtbij te bekijken maar voer ook af en toe vol gas. Onze kinderen (12 & 16) vonden het prachtig. Natuurlijk scheen de zon en hadden vrijwel geen last van muggen. Ik vond het daar zeker niet massaal maar het was er die middag ook niet heel erg druk. Ze hebben daar ook zo'n 20-persoons boot maar er waren meerdere kleinere boten. Dan wordt het een stuk persoonlijker want je krijgt onderweg antwoord op al je vragen. Qua kosten & reisafstand een aanrader.
-
Dit is ook precies onze ervaring. We hebben nu 2 keer een Boggy Creek Airboattour gedaan en gingen de ene keer de rechterkant uit en de 2e keer de linkerkant uit. Je krijgt genoeg gelegenheid om vragen te stellen en er wordt veel uitleg gegeven.
Echt een aanrader!