Autohuren onder de 24 jaar
Hallo,
Ik ben Anouk (21) en wil samen met mijn vriend (22) volgend jaar naar Florida gaan. Ik ben er zelf al meerdere keren geweest met mijn ouders, en wil Florida zo graag aan mijn vriend laten zien!
Aangezien we dan dit jaar niet op vakantie gaan ivm kostenplaatje zijn we al een beetje informatie aan het op doen.
Wij willen een auto huren voor 3 weken en als we dit bij dollar doen komen we uit op ongeveer 600,- euro.. voor de goedkoopste auto.
Is dit wat?
wanneer we een jaar zouden wachten, mijn vriend is dan 24, zouden we dan goedkoper een auto kunnen huren? of geldt dat pas vanaf je 25e?
Alvast bedankt!
Re: Auto huren: onder de 25 jaar
Waar heb je gekeken voor de prijzen van Dollar? Want ik betwijfel of dit inclusief Underage is.
DriveUSA heeft voor heeft een U25 pakket: http://www.drive-usa.de/rental-cars/alamo-u25/ . En tevens is de Toll een stuk goedkoper bij Alamo.
Pas vanaf dat je 25 bent kun je zonder extra kosten een auto huren. Vanaf 21-24 zul je een toeslag moeten betalen.
Wij hebben op www.dollarrentacar.nl gekeken
en daar de leeftijd ingevoerd, 23 jaar en dan komen we op bijna 600,- euro uit.. dat scheelt met Alamo ongeveer 400 euro..
Wij twijfelden zelf ook, maar doordat je bij dollar de leeftijd al moet invoeren leek het ons dat het daar dus al bij de prijs ingerekend was..
Zijn er mensen (onder de 25) die ervaring hebben met een auto huren bij Dollar?
Inclusief een Platinum pakket ???
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door
Anouukjjee
Wij twijfelden zelf ook, maar doordat je bij dollar de leeftijd al moet invoeren leek het ons dat het daar dus al bij de prijs ingerekend was..
..en dat is helaas voor jullie niet zo, lees de kleine lettertjes op de site
Citaat:
Minimum driver age 21, except New York. New York minimum driver age is 18. No Maximum Driver Age. Drivers age 18-24 may be required to pay an additional fee locally. Additional drivers may incur additional fees.
Kijk even op www.usareisen.de en kies voor de underage page. Daar zie je dat de laagste prijs voor een week autohuur economy car 260 euro via Alamo is, inclusief eerste tank benzine. Je zult niet snel een lagere prijs vinden, maar zoeken en vergelijken loont.
http://img696.imageshack.us/img696/5...tijd21jaar.jpg
Uploaded with ImageShack.us
http://img17.imageshack.us/img17/328...tijd30jaar.jpg
Uploaded with ImageShack.us
Hoi,
Bij de meeste grote verhuurbedrijven betaal je tussen de 25 en 30 dollar per dag extra als je onder de 25 bent. Ook kun je niet alle auto types boeken.
Iedereen bedankt voor de reacties! We zullen er vandaag of morgen eens even samen naar gaan kijken..
Als we de goedkoopste auto nemen is er dan kans dat je een andere mee krijgt, hogere klasse, omdat die er niet meer is?
De keren dat ik met mijn ouders in Florida geweest ben was dit namelijk wel zo, maar de laatste keer is al weer 4 jaar geleden..
Die kans is er altijd. Maar ook in Amerika beginnen ze op de centjes te letten dus de kleine auto's staan er steeds vaker wél..