Re: Hotelervaring gevraagd: Betaalbaar hotel in Miami
Hoi,
Ben ik weer..............
Wij hebben vorig jaar in het RIU gelogeert en zijn er erg tevreden over.
Het waren ruime kamers, redelijke bedden( ben rug patient dus niets is beter dan mijn eigen bed, maar ja dat zal bij meerdere wel zijn :lol:)
Het ontbijt was verschrikkelijk lekker en in overvloed, erg vriendelijk personeel en behulpzaam.
Snel bij de winkels en restaurants.
Hij zit aan Collins Ave en gelijk aan het strand en een zwembad!
Gr. Monique
Re: Hotelervaring gevraagd: Betaalbaar hotel in Miami
Hallo,
Alvast bedankt voor de tips!
Het RIU ziet er mooi uit, maar is boven ons budget. We denken aan 60$ per nacht per kamer. Is dat uberhaupt mogelijk in Miami?
We hebben de volgende hotels op het oog:
www.clayhotel.com
en
http://www.orbitz.com/App/shared/pag...e=interstitial
(days inn miami northbeach)
Re: Hosteling, jeugdherberg
Bas,
gedurende onze trip in februari / maart zijn wij alleen maar in Hostels verbleven, dus voor reviews kan je altijd bij mij terecht.
In Miami Beach hebben wij overnacht bij "The Jazz on South Beach" op Washington Ave. De lokatie was vrij in het zuiden van SoBe, maar erg goed te doen. Het personeel daar is aardig en vriendelijk en geeft je graag een advies. Op hun website adverteerde ze met een eigen bar, maar die bleek bij aankomst gesloten te zijn wegens "weinig succes". Over de kamers zelf was ik minder tevreden. Klein, niet erg schoon en de bedden waren wat ouder. De douches waren ook wat minder (je moest goed timen met het water, anders was het ijskoud).
Overall vindt ik dat je eigenlijk niet te kritisch moet zijn over hostels, je betaald maar 15 tot 20 dollar voor een overnachting en soms tref je het met goede hostels en soms minder.
Ik zie trouwens dat ze de naam hebben veranderd, The South Beach Hostel. The Jazz on South Beach schijnt nu een nieuw hostel te zijn op Collins Ave. dat er goed uitziet!
Bij The Clay Hostel heb ik dus zelf geen ervaringen, de reacties van andere hostellers die wij gedurende onze trip tegen zijn gekomen is dat het een "redelijk" hostel is. Maar ja, wat voor de ene redelijk is, is voor de ander misschien een top hostel...
Re: Hosteling, jeugdherberg
Ik vond het Clay HOtel heel erg leuk, aardig personeel! We hadde de standaard room en het was neit superluxe ofzo, maar echt wel te doen ik vond het hel leuk & myn vriend ook... Het hotel is ook gelegen op een prachtige locatie, ik vindt het een betere locatie dan de meeste andere hotels! Maar van het hostel weet ik niets srryy
1e keer Miami Beach, leuk goed gelegen hotel gezocht!
hallo Miamifans,
Ik ga met een vriend begin februari naar miami beach. Ik ben op zoek naar een hotel dat dichtbij het uitgaanscentrum ligt :p. Iemand tips voor een leuk hotel en/of uitgaansmogelijkheid?
Groeten Sven
Re: welke regio en hotel in miami
Goh leuk joh op huwlijksreis eerst cruise en dan Miami. (heb beiden tig keer gedaan)
Oke je vraag naar hotels (4 sterren liefst.. toch?) en waar 's avonds wat te zien is.
Oke
Royal Palm van Crown Plaza, Surfside, Doubletree, Sagamore, Loews, St Moritz
Allemaal ruim 4 sterren hotels kost wel een flink stuk duurder ook omdat je in SoBe en vlakbij Ocean Drive zit maar wel; top hotels en schoon geen enge beestjes
Veel romatische plezier on your honeymoon!!! Have fun