En nu ligt alles even plat i.v.m. de vulkaanuitbarsting op IJsland. Geen piloot kan meer wat zien door de aswolk. Zal wel een zooitje zijn op de luchthavens......
Afdrukvoorbeeld
En nu ligt alles even plat i.v.m. de vulkaanuitbarsting op IJsland. Geen piloot kan meer wat zien door de aswolk. Zal wel een zooitje zijn op de luchthavens......
Ik ben alvast aan het kijken waar ik vooraf kan reserveren om te parkeren voor 19 juli tm 14 aug.
Wie heeft er een goede ervaring met welke parkeermogelijkheid vlakbij de luchthaven DUS met transport/shuttelbusje naar de luchthaven. Wij vliegen met Airberlin.
P5. Je stapt zo in de shuttle trein.
Angelique,
Ik reserveer altijd parkeerplaats P4 op Dusseldorf Airport. (http://www.duesseldorf-international.de/dus_nl/ )
Vanaf P4 inderdaad met de Sky-train en dan stap je uit in de hal waar je je kunt inchecken.
Wij hebben dit afgelopen mei ook weer gedaan (en ook voor komende mei trouwens).
Even je creditcardgegevens invoeren, van/tot welke datum/tijd en je bent altijd verzekerd van een parkeerplaats. Extra kosten voor het reserveren zijn 6 Euro.
En, zou je bij de parkeerplaats aankomen en er staat VOL, dan kun je altijd naar binnen, jouw plaats is namelijk gereserveerd. Even je creditcard in het apparaat voor de slagboom duwen zodat ze kunnen "zien" dat jij het bent en gereserveerd hebt en de slagboom gaat voor je open ;)
Maar, zou je wat minder willen betalen dat kan natuurlijk ook, even je dag/datum/tijd invoeren en je krijgt alle mogelijke opties van p-plaatsen/prijzen te zien voor de voor jou van toepassing zijnde periode.
@ Chicco,
ik heb gekeken op de door jou opgegevens site en dan kom ik op
69 euro +6 euro reservering op reserve parkeerterein P24 weet jij of hier iets van een shuttle is oid, niet zo fijn anders om met 4 kinderen en 6 koffers nog een stuk te moeten lopen .
http://parkplatzreservierung.duessel...t_spar&lang=nl
Gevonden hoor er is gewoon een shuttle bus aanwezig op P24 dat is dus 75 euro voor bijna 4 wkn ! Wat een verschil met brussel,.=D>
@Chicco68;
weet je ook de max hoogte wat een auto kan zijn of is het buiten
@ Angelique,
Klik maar eens op je eigen link en dan op P24, daar staat in ieder geval Shuttle bij vermeld en wordt de route van de Shuttle in het rood aangegeven.
Zou je voor P4 kiezen dan kun je met je koffers de Sky Train.
Edit: Lees nu pas je rode text :oops:
@ Brutus,
Op bijv. P4 (garage met verdiepingen) is de max hoogte 2,10m op bijv P24 is geen max hoogte omdat dit buiten is.
Anders even mijn vorige link aan klikken, als je dan op de P-plaats gaat staan met je muis krijg je de max hoogte direct te zien.
@ Chicco,
geeft niks weet ik het nu helemaal zeker :wink:
@ Brutus,
in mijn reservering P24 stond een lengte van voertuig max 5 meter en hoogte maakt inderdaad zoals Chicco al schreef niet uit.
park and travel