Ik keek naar voren maar het hielp bij mij niets hoor!
Ik was nogwel de captain maar was veel te druk met mij zelf tijdens de rit! :P
Dus ik bakte er niets van. hi hi
Afdrukvoorbeeld
Ik keek naar voren maar het hielp bij mij niets hoor!
Ik was nogwel de captain maar was veel te druk met mij zelf tijdens de rit! :P
Dus ik bakte er niets van. hi hi
Nou Marisca, ik ben erg benieuwd hoe die soft-versie je dan bevalt straks... Dan wil ik er misschien nog over nadenken ;) Heb nu zoiets van laat maar...ben wel eens misselijk door een Disney park gelopen na een stomme zweefmolen en daar was ik echt niet blij mee :cry:
Is alles al ingepakt? Veel plezier straks in Orlando!!!
Groetjes, Chantal
Dan weet ik al zeker dat ik hier niet in ga :?Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Njit
Voorkomen is beter dan genezen toch
Als je thuis blijft gebeurt er zeker niets. Tenzij er betonrot in je huis zit, dan stort het dak op je kop...
Ik heb hem dit jaar over geslagen na mjn nare ervaring van vorig jaar.
Wij kregen zelfs 2 keer bij het trekken van een fast pas bij Test track een gratis surprice fastpass voor Mission space.
Vreemd :?:
Het zal wel een stukje rustiger zijn geworden na al die ongelukken.
Misschien wel een rede om het zo weer te promoten. :? :shock:
Watjes ...! :roll:Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door marisca
Moet jij zeggen! :!: :!: :lol:Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Michael66
Ik hoop dat ze het goed aangeven wanneer je de soft of de harde versie ingaat. Mission Space staat aan het begin (als je met de klok mee loopt) van het park en heb ook weinig zin om ziek of misselijk de rest van de dag door het park te lopen. Leuk, dat de volgende atractie Test Track is die erna komt. [-o<
wij hebben per ongeluk de (babyversie volgens onze zoon) soft versie gedaan en vonden die achteraf al heftig genoeg.Lisa is er misselijk van geworden
Ik dacht dat Disney een kinder (familie) park was, en daar z'n attracties heeft op aangepast. Niet dus.