Hoi,
Wij gebruiken ook altijd Melatonine ( 'gewoon' gehaald bij Kruidvat ) op de terugvlucht en de eerste dagen als we weer thuis zijn, en geen last van jetlagverschijnselen.
Groetjes,
Pieter & Petra
Afdrukvoorbeeld
Hoi,
Wij gebruiken ook altijd Melatonine ( 'gewoon' gehaald bij Kruidvat ) op de terugvlucht en de eerste dagen als we weer thuis zijn, en geen last van jetlagverschijnselen.
Groetjes,
Pieter & Petra
Dankzij het verslag van Pieter en Petra heb ik ook een bus uit Nederland. Ik gebruik ze af en toe om een nacht door te kunnen slapen, geen bijwerkingen en ook wij gaan in elk geval iets meenemen om op de terugvlucht in het vliegtuig te kunnen slapen.
Is Melatonine om te slapen of juist wakker te blijven??
Melatonine zorgt dat je kunt slapen overdag of op uren dat je normaal niet in slaap valt. Hierdoor zou je in het vliegtuig met twee tabeltjes bijv. een paar uur kunnen spalen zodat je daarna weer in het ritme zit..... Het helpt je zo je slaap te regelen.
Ik zoek iets waarmee je eerder wakker blijft :) Meestal ben ik ook zo rond 22u - 23u (plaatselijke tijd) echt bek en bek af. Maar soms ook weer totaal niet, dan ben je aan het stappen, om 6 uur thuis (en dan is het eigenlijk dus al 12u in Nederland) en dan totaal niet moe... maar slapen kan ik altijd wel. :)
Dat zoek ik dus ook, maar had het al eerder gevraagd, maar denk dat er weinig aan te doen is.
Ik houd het echt niet vol om lang op te blijven, hier in NL ben ik ook al 'dood' om 22.30. Moet ik wel zeggen dat mijn wekker om 5.30 gaat....
Maar In FL heb ik er onwijs last van, val soms al bijna in slaap terwijl we nog in een restaurant zitten. (20.30) Daarom heb ik nog nooit het vuurwerk gezien in WD!!
Iemand een tip?
Bedankt voor de tip!
Ik ga die pillen volgende keer halen zodat ik in het vliegtuig wat kan slapen.
Ik hoop dat er ook nog een tip komt om wakker te blijven want ook ik ben om 21.00 uur in Florida altijd zo moe dat ik eigenlijk naar bed wil.
Uiteindelijk na ongeveer een week trekt dat bij mij gelukkig wel weer wat bij.
Of dat echt helpt... misschien slim om gewoon 's middags een uurtje of 2 uurtjes te slapen...