Freen Dining plan 2008:Promotie start 10 april
Hallo allemaal
De free diningplan promoties voor augustus en september zijn bekend gemaakt!
Ik vond op het internet dat Disney weer een free diningplan promotie heeft van 24 augustus t/m 20 september!!!
Sinds vandaag is de promotie boekbaar voor mensen met een Disney Visa en vanaf 10 april kan iedereen hem boeken.
Jiehaaa!! Timing is perfect, want wij komen precies op 24 augustus aan!!
Kan niet beter!
zie hieronder:
Magic Your Way Package FREE Dining Plan
A 5-night/6-day package includes: (longer and shorter stays are available)
* 5 nights at a select Disney Resort
* 6 Day Magic Your Way Base Ticket
* FREE Disney Dining Plan
* 3 night minimum length of stay - 14 night maximum
* Booking Dates:
o 4/07/08 – 6/22/08 - Disney VISA Card Holders
o 4/10/08 – 6/22/08 - Everyone
* Travel Dates: 8/24/08 – 9/20/08
* Prices start at:
$57 per person, per day for family of 4 at select Value Resorts (std room)
$73 per person, per day for family of 4 at select Moderate Resorts (std room)
$104 per person, per day for family of 4 at Disney’s Saratoga Springs Resort & Spa (studio)
* Booking Codes:
Magic Your Way Package plus Dining - AYG
Magic Your Way Package plus Deluxe Dining - AYI
Magic Your Way Package plus Dine with Wine - AYH
Magic Your Way Package plus Deluxe Dining with Wine - AYJ
Re: Disney's Dinning Plan
Helaas kan ik nog niet reserveren daar ik onze tickets nog niet heb... Maar we gaan in September en dan 10 dagen dus neem aan dat het wel goed gaat komen We moeten gewoon flexibel zijn: "vanavond niet naar een character dining? Kan het morgen wel... ;-)"
Mijn vraag is echter of je bij dit diningplan een aparte menu kaart krijgt in toko's als Planet Hollywood. Het ene gerecht is immers een stuk duurder dan de andere. Neem aan dat ze dat op de 1 of andere manier willen beperken. Iemand hier ervaring mee?
groetjes
sabine
Je kunt in deelnemende restaurants van de normale kaart bestellen. Mijn ervaring is wel dat de porties soms wat kleiner zijn dan wanneer je niet via het Dining Plan betaalt.
Character Dinings zijn tijdens de free dining periode (die loopt volgens mij 20 september af, met een uitloop van maximaal 14 dagen daarna i.v.m. boekingen die een incheck hebben op 20 september) erg populair zijn. De kans is redelijk groot dat je er zonder reservering niet meer tussen komt. Ook zonder boekingsnummer zou ik dus proberen om dit te reserveren.
Hoi Sabine,
Het kan best druk zijn hoor, wij gaan pas in oktober naar Florida. We hebben ook voor Disney Dining Plan bijgeboekt bij het reisbureau.
Ongeveer een kleine twee weken geleden hadden we onze keuze waar we graag naar toe wilde, maar van onze 1e voorkeur was er slechts 1 gelijk te boeken en de rest zat allemaal al vol.
Hopelijk kun je wel terecht maar ik zou het toch proberen van tevoren nog te reserveren. Bij ons was het dossiernummer van onze boeking het nummer om verder te komen om te kunnen reserveren.
Succes en alvast veel plezier.
Marion en Robert
Er is bijna altijd wel een plekje voor je vrij als je een beetje flexibel bent. Ontbijten om 9 uur zal lastig worden, maar als je een vroege vogel bent is er nog vast wel een opening. Of een late vogel ... :p
Kortom: in de drukke periodes zijn de meest favoriete tijden al snel "uitverkocht", maar de grote capaciteit van Disney geeft je meestal voldoende alternatieven. In ieder geval wisten de fantastische medewerkers van Disney altijd wel iets voor ons te regelen.
En: De beste tips voor wat dan ook krijg je altijd onverwachts, van een medewerker waarvan je het niet verwacht. Het kan daarom m.i. nooit kwaad om aan welke Disney-medewerker te vragen: "Do you have some special (dining-)tips for us?"
Eten kun je inderdaad altijd wel ergens krijgen, zeker als je een uur wil wachten op een tafel of geen tafelservice restaurant uitkiest, maar als je bijvoorbeeld persé in Le Cellier wil eten (of nog erger: character breakfast in Cinderella's Castle), dan moet je toch echt zéér op tijd reserveren. Als je dat nog tijdens je vakantie wil regelen dan is de kans vrijwel nihil dat dat nog lukt.