Werken in Wildpark Florida?
Hallo.
ik heb een hele tijd geleden een site gezien van een Wildpark in florida.. waar je (volgens hun: vrijwilligers) werk kon doen, je moest dan iets meer dan 200€ per week betalen en overnachtingen en eten inbegrepen..
dat leek mij erg leuk om te doen.. alleen nu vind ik die site nergens meer..
weet iemand die site?? of een ander wildpark (of iets in die richting) waar zoiets mogelijk is??
Groetjes Angie
Re: Werken in Wildpark Florida?
Een heleboel state parks in Florida maken gebruik van "volunteers". Op de algemene website kun je doorklikken naar de verschillende state parks en daar bekijken of ze mensen nodig hebben en waarvoor.
http://www.floridastateparks.org/
Re: Werken in Wildpark Florida?
Je zou ook je vraag hier kunnen stellen: Tijdelijke visa voor Amerika
Misschien dat iemand er ervaring mee heeft.
Wonen & werken in Florida
Hallo,
Ik heb een vrij concrete vraag. Ik heb een aanbieding gekregen om in Florida (Delray Beach) te gaan werken. Nu is mijn vraag hoeveel ik zou moeten verdienen om daar aangenaam te leven. Het voorstel wat ik nu heb gekregen is iets van een $3500 bruto. Geraak je hier ver mee in Florida?
Als ik denk aan huur, auto, en de andere levenskosten vraag ik me af of dit bedrag volstaat om een comfortable leven te leiden.
Bedankt!
Re: Wonen & werken in Florida
Misschien kun je hier wat mee: http://www.homefair.com/real-estate/...ZIP=Get+Report
Ander vraagje: Op basis van welk visum ga je daar werken?
$3500.00 is genoeg om mee te beginnen?
Daar kun je mee leven huisje, boompje, beestje, auto en een beetje extra.
Persoonlijk vind ik Delray Beach ook een hele leuke plaats, ik weet natuurlijk niets van je beroep, maar je gaat zeker naar een omgeving waar goed geld is te verdienen.
Nogmaals $42000.00/jaar is boven het gemiddelde en je kunt er makkelijk van rond komen.
Bedankt voor de antwoorden.
Wel ivm die Green Card: ik ga voor LT werken voor een Belgisch bedrijf actief in Florida dat de administratie voor mij in orde brengt, dus daar hoef ik me al geen zorgen over te maken.
Aangezien hier blijkbaar zoveel kenners zitten, kan ik het niet nalaten nog wat vragen te stellen die me bezig houden:
- is er iets te doen voor jongen mensen in de omgeving delray beach (met jong bedoel ik 23j)?
- zit het daar nu echt vol met oudjes? Ik ken de demografische statistieken wel maar percentages zeggen niet veel vind ik.
- what about crime? Grondig zitten lezen op citydata forum en als ik de amerikanen daar moet geloven, staat er op iedere hoek van de straat een gang met geweren, klaar om je te overvallen (ik trek het hier in het belachelijke natuurlijk)
Thanks!!
Ja jong, je bent net 2 jaar legaal om een biertje te kunnen gaan drinken.
In en rond Delray vind je heel veel complexen met huizen, ik zou me er zeker niet onveilig voelen.
Er zijn veel uitgaans gelegenheden, je zit ook zo in Fort Lauderdale en Miami.
Ik kan je wel 1 advies geven, werk eerst aan je carriere voordat je in de party seen terecht komt, veel jongere mensen redden het op die manier niet en je ziet ze ook zo weer vertrekken.
Re: Wonen en werken in Florida
Kijk maar eens op deze link. Daar staat het één en ander.