Thanksgiving is inderdaad 4e donderdag in november. Zie http://www.holidays.net/thanksgiving/
Kan ook wel behoorlijk druk zijn in Disney ....
Afdrukvoorbeeld
Thanksgiving is inderdaad 4e donderdag in november. Zie http://www.holidays.net/thanksgiving/
Kan ook wel behoorlijk druk zijn in Disney ....
Wij gingen voordat wij onze zoon hadden altijd op de bonnevooi naar amerika en dat beviel uitstekend.
Maar met kinderen doe je dat niet zo snel meer.
Onze rondreis in californie was geweldig want wij waren helemaal verliefd geworden op san fransisco en daar zijn we toen ook langer gebleven.
En hebben toen ook alcatraz kunnen zien. :lol:
wat al 2 dagen volgeboekt zat. :?
vrijheid is geweldig in amerika, blijf zo lang je wilt op de plek waar jij het meest naar je zin hebt.
gr marisca
Wij gaan van 2 t/m 23 april 2007 naar Florida. Grotendeels zullen wij daar op de bonnefooi verblijven. Mocht er iemand zijn die vooraf eens een couponboekje mee naar Nederland smokkelt, dan houd ik me van harte aanbevolen. (reageren op p.postma@yahoo.com)
groetnis en oant sjen.
Pieter
De boekjes zijn meestal een maand geldig. Het nut van een 'meegesmokkeld' (je mag ze gewoon meenemen hoor) boekje is redelijk beperkt.
Of wil je vast kijken hoe zoiets eruit ziet?
ps, je email-adres kun je ook in je profiel kwijt. Iets minder Spam gevoelig :)
Nou ik ben wel benieuwd naar die couponboekjes.
Zoals bekend ben ik dol op geld besparen;)
Groetjes Patries
Coupon boekjes vind je in elk hotel of de plaatselijke VVV's
Dus zodra je het hotel in komt effe rondkijken. staat wel ergens een tafel met allerlei folders en voordeel coupons
De coupon boekjes staan ook op het internet hoor: Kijk maar eens op roomsaver.com.
Ze liggen trouwens nauwlijks in hotels, wel in de visitorscenters, maar meer heb je nog aan de Denny's en Waffle House, daar liggen ze zeker en je hebt er meestal wel een in de buurt.
Eric
Nou ik heb ze anders vaak genoeg daar zien liggen en gepakt!
misschien niet in de duurdere hotel maar zeker in de goedkopere liggen ze echt wel.
Maar goed maakt ook niet als je ze maar vind
Hallo,
Wij hebben die bonnen boekjes ook gevonden maar zeker in onze hotels, en voor hotelkamers vonden wij ze daar niet maar wel in MC Donalds.
Je kunt inderdaad coupons van het net afhalen maar in de boekjes krijg je meer kortingen dan op het net!!!!!!
Daar zijn we wel achter gekomen tijdens ons verblijf.
Ik weet niet tot hoelang ze geldig zijn, heb er een paar meegenomen naar huis om ze nog eens te bekijken en zo, ach ja de koffers handbagage en zo moesten toch vol, dus proppen maar met de hap......................:-D
Groetjes monique
Wij willen in de maand mei ongeveer 3 weken naar florida met 4 man. we gaan daar natuurlijk rondtrekken. we maken een rondje miami-west kust-orlando-oostkust-miami. We willen dit doen zonder ook maar één hotel te regelen, (behalve de eerste bij aankomst). Zijn er mensen die hier ervaring mee hebben, zo ja wat is wijsheid.