Re: WDW voor gevorderden?!
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door
moniquekruiningen
Efteling, nee daar vind ik niet zo veel aan.
Als kind wel hoor, maar sinds ik volwassen ben echt niet meer. Voor mij ontbreekt de sfeer in het grootste deel van het park, het weer doet ook veel denk ik.. en mss het feit dat ik er erg dicht bij woon. In mijn jeugd hadden klasgenoten een abonnement omdat ze er dan in de zomer konden zwemmen.. en eerlijk gezegd stoor ik me veel meer aan het gedrag van de bezoekers in Nederland dan dat ik me in WDW aan iemand erger.. en dan heb ik het nog niet over de rommel op de grond, ipv in de vuilnisbakken...
Dat heb ik precies hetzelfde. Was 2 jaar achterelkaar in de Efteling geweest en had toen zoiets van de komende jaren even niet meer. En wat die rommel betreft helemaal mee eens! Ik kan me echt ergeren aan hoe mensen de natuur en hun omgeving kunnen vervuilen. Als je in de Efteling in een rij staat, is er overal kauwgom geplakt en ergens afval tussengepropt, ieuw! Natuurlijk zie je in Disney World ook wel eens wat liggen maar er wordt heel goed op gelet en wat voor functie je ook hebt, je moet als castmember de rommel die je ziet altijd opruimen.
Toch vind ik dat ze het best aardig doen daar in de Efteling maar het zal nooit zoals in Disney World zijn.
Ook wij hebben de ultimate tickets voor onze vakantie in augustus. Ik vrees dat wij wel! bijna alle 14 dagen gebruik zullen maken van de tickets. Niet hele dagen, maar met twee kinderen van 2 en 8 jaar gaan hele dagen het niet worden. Juist het even in de ochtend naar een park, of smiddags gaan zwemmen in 1 van de waterparken of alleen savonds naar de show. Juist die vrijheid om even te gaan en niet 4 of 5 hele dagen (want tja ik wil echt wel alle 4 de parken en 1 van de waterparken doen) in de parken te zijn maakte ons besluiten om het wel te doen.
En tja ook iedereen die ik het vertel zegt WAT!!! echt waar 14 dagen disney. Je bent gek. Ja inderdaad gek op disney.
Het gevoel als je het park binnenkomt ( ik ben 1x in wdw geweest en 6x in eurodisney) en bijvoorbeeld het kasteel ziet is onbeschrijfelijk. Mensen zijn vrolijk en alles is goed. Even heel even kan ik vergeten wat voor ellende er op de wereld gebeurd en mag ik weer kind zijn. ik sta soms nog meer te springen en te gillen als ik een figuur uit de film zie dan mijn 8 jarige zoon. Samen rennen we dan er naar toe. Stuiterend van enthousiasme ga ik door een park en voel me weer kind en onbevangen, want iedereen is lief vrolijk en blij.
Gelukkig zijn er hier wel mensen te vinden die het "normaal" vinden om gewoon 14 dagen Disney te doen en om op vakantie te gaan naar Florida :D Veel mensen verbazen zich erover tot ze zelf geweest zijn in Florida en in Disney, daarna willen ze niet anders meer :D :D
Hier zijn de kaarten voor 14 dagen gisteren ook besteld..... Joepie. We zouden dit jaar geen parken doen maar ja Disney is zo speciaal en dus wilde we het ook dit jaar niet missen. De zwemparken zijn we beide nog nooit geweest dus er zit ook weer wat nieuws bij !!! Leuk.
Jeej! Vandaag waren de Disney Ultimate tickets er dan eindelijk.. meneer FedEx heeft ze op mijn werk afgeleverd.
zo gelukkig als een klein kind, zojuist in de Disney App mijn tickets gekoppeld een ook mijn Magic bands er aan gekoppeld, staan de tickets daar nu op??? Zo meteen maar eens lezen hoe lang van te voren we de fastpasses kunnen vast leggen.
La Nouba op 30 mei staat iig al vast.. nog 87 dagen te gaan!!
Volgens mij kun je in je Account zien welk ticket aan welke Magic Band hangt. https://disneyworld.disney.go.com/trip/my-vacation/
Je kunt 30 dagen van te voren FastPass tickets vastleggen (60 dagen als je in een Disney hotel overnacht)
Zie https://disneyworld.disney.go.com/fastpass-plus/
Dat heb je snel gedaan Monique...... Hier is het nog wachten op de kaarten. Ondertussen vragen we ons af wat ons Disney account ook alweer was waar we vorig jaar de Disney Bands aan gekoppeld hadden........ uhhhhhh ff denken nog.....
heb je geen mailtjes staan van My Disney Experience? Dan weet je in ieder geval welk mailadres je moet invullen.
Ja Thnx Njit, dat had ik gevonden..... Inlog gegevens stonden aangemeld dus dat was een makkie, hihi.
Puzzel gaan we verder leggen als we de kaarten binnen hebben .......