Als dit waar is will ik graag weten waar dit is aangezien ik over 2 weken ga dan ga ik dit ook doen, want zover ik weet is het parkeren alleen gratis als je dus in een Disney hotel logeert.
Afdrukvoorbeeld
Als dit waar is will ik graag weten waar dit is aangezien ik over 2 weken ga dan ga ik dit ook doen, want zover ik weet is het parkeren alleen gratis als je dus in een Disney hotel logeert.
Daar ben ik ook wel héél erg benieuwd naar, zover ik weet kun je niet zomaar op de parkeerplaats van 1 van de 4 pretparken van Disney komen. Uiteraard wel op de parkeerplaats van de waterparken en Downtown Disney maar daar rijden treintjes naar de hoofdingang...
Ik hoop dat Zonnestraaltje ons snel van de nieuwsgierigheid af helpt.
Sorry voor mijn late reactie, ik heb de discussie verder niet meer gevolgd.
We konden gratis parkeren bij Magic Kingdom. Hoe we precies gereden zijn weten we niet, want we reden verkeerd. Als ik nu op het kaartje kijk kan ik me nog het volgende herinneren: We zijn langs Ford Wilderness gereden, vervolgens om Magic Kingdom heen (tegen de klok in) daarna eerste de beste parkeerplaats. Met een treintje ging je naar het 'station' van de monorail en die trein bracht je bij de ingang van Magic Kingdom. Dit ging heel vlot. Ook 's avonds na de vuurwerkshow werden we weer heel vlot naar de auto gebracht (10-15 minuten). We hebben nergens voor hoeven betalen. Niet voor de parkeerplaats, niet voor de trein.
Het is ons wel gebeurd dat als je wat later op de dag arriveert, de hokjes van de parkeerwachters niet meer bemand zijn en dat je dus "gratis" door kunt rijden.
Sinds afgelopen zaterdag (1 september dus) zijn de parkeertarieven verhoogd:
Auto, taxi, limo, shuttle & motorcycle $11.00
Camper/Trailer $12.00
Bus/Tractor Trailer $14.00
(Elke categorie is 1 dollar duurder geworden)
Hiermee wordt het verblijf in een Disney-resort dus weer een (klein) beetje aantrekkelijker...
De prijzen voor parkeren zijn ook weer omhoog gegaan.
Nu kost parkeren $12 per dag.
Wij zijn van 16-30 juli geweest maar toen was de prijs nog $ 11,- voor ht parkeren!
Dat klopt dat je prijs toen $11 was.
De prijsverhoging is net zoals de ticketprijzen en de rest ook pas vanaf 3 augustus ingegaan.
Heey 4 x $1 is toch mooi een Pineapple Float.
Zo dat is besparen.
Wat een rare tijd om prijzen aan te passen. Hier is dat toch meestal begin van het seizoen. Maar goed, zal wel weer iets Amerikaans zijn.
Als je wilt zien hoe de kaartjes tot nu to omhoog zijn gegaan kijk maar een hier op AllEars.net
Kun je mooi zien hoe vanaf het begin dat het park opende de prijs omhoog gegaan is :-)