Florida zonder pretparken is super goed te doen. Ook wij gaan echt niet ieder jaar naar een pretpark en als we gaan dan slechts 2 of 3 dagen. Dus zeker proberen Nicolea
Afdrukvoorbeeld
Vandaag weer een email ontvangen met aanbieding van EasyTerra. Even gekeken naar de aanbieding en onze gereserveerde 7-zitter was ruim 80 euro goedkoper, dus hebben we weer ingelogd en alles aangepast.
Vanaf de eerste dag van reserveren tot aan nu hebben we ruim 115 euro bespaard op de autohuur. Toch mooi meegenomen...
Ook ik heb me aangemeld op je Blog! :D Ik zal binnenkort ook een link plaatsen naar mijn blog! :)
Heb me aangemeld.... Leuk, leuk, leuk...
Leuk dat jullie ons gaan volgen Pajaro en Sweetamber
Wij vinden het super leuk dat ons Florida reisblog van 2013 nog steeds goed bezocht wordt en zijn een beetje overweldigd dat deze inmiddels de 40.000 hits gepasseerd is.
Geweldig leuk en vooral de reactie's!
Inmiddels weer druk bezig met de voorbereidingen voor aankomende zomer en aan het nieuwe 2014 Roadbook wordt nog hard gewerkt….. Zodra deze compleet is zullen we deze weer posten op het forum en het blog. Het aftellen naar de zomervakantie is begonnen ;-)
Wij tellen mee af.....:)
We hebben jullie Roadbook 2013 als een soort voorbeeld genomen. Maar dan nog is het heeeeel veeleer werk (; Wel leuk werk...
Leuk om te horen Revos
Het kan niet snel genoeg gaan Esther ;-)